Rosu

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Rosu


  1. 19 hours ago, Dumi81 said:

    @BogdanGDaca nu mai pui balansierul cat de tare vibreaza motorul?               

    La VEA nu este ca la VAG, nu are legatura cu pompa de ulei, este antrenat de o roata/coroana dintata prinsa pe vibrochen, este stand alone. Oricum esti cam zgacit in a da share la informatii.

    Pui numai probleme de genul: "daca au pus balansierul corect la loc". Este prins cu suruburi cat de gresit poti sa-l pui? Respecti cuplul de strangere, eventual dai semne pentru al pune in pozitia exacta din care a fost demontat.

    @Rosu sunt si eu curios cat a costat distractia si daca au schimbat pistoanele si segmentii sau doar segmentii de ungere. 

     

    Reparatia a costat 5500 ron, s au rectificat canalele la pistoane pt. a se putea monta segmenti de ungere ceva mai lati, s au schimbat ghidurile si semeringurile de la supape, rectificat planeitate chiuloasa cuzineti biela plus schimbat ulei cutie automata. Segmentii de ungere vechi erau complet infundati. Baietii de la primus mi au zis ca reparatia m ar costa intre 20000-25000ron ca trebuie schimbate pistoanele cu totul. La costul reparatiei cred ca nu am platit mana de lucru serviceul respectiv fiind al unei rude apropiate. Am facut  pana acum vreo 4000 km, motorul se prezinta foarte bine, nici ciupitura de ulei, fara vibratii la motor cum zice BogdanG.

    19 hours ago, Dumi81 said:

    @BogdanGDaca nu mai pui balansierul cat de tare vibreaza motorul?               

    La VEA nu este ca la VAG, nu are legatura cu pompa de ulei, este antrenat de o roata/coroana dintata prinsa pe vibrochen, este stand alone. Oricum esti cam zgacit in a da share la informatii.

    Pui numai probleme de genul: "daca au pus balansierul corect la loc". Este prins cu suruburi cat de gresit poti sa-l pui? Respecti cuplul de strangere, eventual dai semne pentru al pune in pozitia exacta din care a fost demontat.

    @Rosu sunt si eu curios cat a costat distractia si daca au schimbat pistoanele si segmentii sau doar segmentii de ungere. 

     

    Reparatia a costat 5500 ron

    On 12/5/2020 at 6:25 PM, Vvolvo said:

    @BogdanG Nu te contrazic.Este o ardere lenta a uleiului fara noxe vizibile pe esapament.Alt tip ulei nu face decit sa fie un paleativ.E logic ca ai intilnit exemplare destule.

    Offtopic..

    Eu ma opresc cind este vorba despre  ce mici hibe  comporta autoturismele (marea majoritate )aduse din licitatii si la preturi unele de Dacia , (cum zici tu) ,fiindca daca dezvolt  nu stiu cit ajuta ......cit timp omul si-a facut deja achizitia , simte ca a luat "teapa" ,apoi mai vine si intreaba aici ,de problemele sale.... .Nu e constructiv  ...

    Ai vazut ce discutii au iesit ,de la simple chestii  dar in alt context decit vorbim pe acest topic!! ...au iesit sabiile din teaca acum citeva zile pe topicul de S40.:mellow:

    Trist ca ,datorita acestui exod de auto diesel din UE-vest  piata autohtona este nerealista si incurajeaza vinzarea , achizitia de auto mai ieftine care par  "beton " (vorba ta de acum 7 ani dar era vorba reala, fara ghilimele). Asa mi-am vindut "cazanul" acum 7 ani pe 8 k cind valora muuuult .....dar cind  trebuie sa salvezi o situatie , te aliniezi fara voie la  "piata" ... ...:hammer:

     

    Am achizitionat de curand un xc 60 din 2015 2.0 d 181 cp si imi consuma 1l de ulei la 800-1000 de km. Cei de la Primus mi au spus ca e o problema de proiectare a motorului si dupa 80 -90000 de km incep sa pape ulei si ca m ar costa reparatia in jur de 5000e. Am reusit sa o fac intr un service din Timisoara unde costurile au fost mult mai mici. Problema lor sunt segmentii de ungere care sunt foarte ingusti au gaurile foarte mici si se astupa dupa un timp. Masina am scoso din service acum 1 saptamana si merge impecabil. 

    Reparatia a costat 5500 ron, s au rectificat canalele la pistoane pt. a se putea monta segmenti de ungere ceva mai lati, s au schimbat ghidurile si semeringurile de la supape, rectificat planeitate chiuloasa cuzineti biela plus schimbat ulei cutie automata. Segmentii de ungere vechi erau complet infundati. Baietii de la primus mi au zis ca reparatia m ar costa intre 20000-25000ron ca trebuie schimbate pistoanele cu totul. La costul reparatiei cred ca nu am platit mana de lucru serviceul respectiv fiind al unei rude apropiate. Am facut  pana acum vreo 4000 km, motorul se prezinta foarte bine, nici ciupitura de ulei, fara vibratii la motor cum zice BogdanG. 

    IMG-20201111-WA0005.jpg

    IMG-20201125-WA0002.jpg


  2. On 12/3/2020 at 7:13 PM, Curic said:

    Bună, cum ai rezolvat cu consumul de ulei? Am aceias problema, motor 2.0 D3 110kw, E6, imi cere 500ml la 800km, ultima oara i-am pus 0w30,

    Salut. Singura rezolvare e segmentarea motorului. Problema lor sunt segmentii de ungere care sunt prea subtiri au gaurile prea mici si se infunda. Am avut aceeasi problema cu un xc 60 2014 d4 181cp. Am rezolvat o acum 5,6 zile cu o noua segmentare si ceva modificari la pistoane


  3. On 12/5/2020 at 6:25 PM, Vvolvo said:

    @BogdanG Nu te contrazic.Este o ardere lenta a uleiului fara noxe vizibile pe esapament.Alt tip ulei nu face decit sa fie un paleativ.E logic ca ai intilnit exemplare destule.

    Offtopic..

    Eu ma opresc cind este vorba despre  ce mici hibe  comporta autoturismele (marea majoritate )aduse din licitatii si la preturi unele de Dacia , (cum zici tu) ,fiindca daca dezvolt  nu stiu cit ajuta ......cit timp omul si-a facut deja achizitia , simte ca a luat "teapa" ,apoi mai vine si intreaba aici ,de problemele sale.... .Nu e constructiv  ...

    Ai vazut ce discutii au iesit ,de la simple chestii  dar in alt context decit vorbim pe acest topic!! ...au iesit sabiile din teaca acum citeva zile pe topicul de S40.:mellow:

    Trist ca ,datorita acestui exod de auto diesel din UE-vest  piata autohtona este nerealista si incurajeaza vinzarea , achizitia de auto mai ieftine care par  "beton " (vorba ta de acum 7 ani dar era vorba reala, fara ghilimele). Asa mi-am vindut "cazanul" acum 7 ani pe 8 k cind valora muuuult .....dar cind  trebuie sa salvezi o situatie , te aliniezi fara voie la  "piata" ... ...:hammer:

     

    Am achizitionat de curand un xc 60 din 2015 2.0 d 181 cp si imi consuma 1l de ulei la 800-1000 de km. Cei de la Primus mi au spus ca e o problema de proiectare a motorului si dupa 80 -90000 de km incep sa pape ulei si ca m ar costa reparatia in jur de 5000e. Am reusit sa o fac intr un service din Timisoara unde costurile au fost mult mai mici. Problema lor sunt segmentii de ungere care sunt foarte ingusti au gaurile foarte mici si se astupa dupa un timp. Masina am scoso din service acum 1 saptamana si merge impecabil.