Rosu

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Rosu

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Slatina
  • Auto Volvo xc 60
  • Fabricatie 2015
  • Fabricatie 2 0
  1. Consum ulei XC 60 MY2010

    Si apropo poate stie cineva de ce pana la 100000 de km in cartea service am trecut ca la schimburile de ulei s a folosit ulei 5w30 si dupa 100000km s a trecut pe 0w20? In manualul masinii tiparit in 2013 imi da 5w30 sau 0w30
  2. Consum ulei XC 60 MY2010

    Am achizitionat de curand un xc 60 din 2015 2.0 d 181 cp si imi consuma 1l de ulei la 800-1000 de km. Cei de la Primus mi au spus ca e o problema de proiectare a motorului si dupa 80 -90000 de km incep sa pape ulei si ca m ar costa reparatia in jur de 5000e. Am reusit sa o fac intr un service din Timisoara unde costurile au fost mult mai mici. Problema lor sunt segmentii de ungere care sunt foarte ingusti au gaurile foarte mici si se astupa dupa un timp. Masina am scoso din service acum 1 saptamana si merge impecabil.  Reparatia a costat 5500 ron, s au rectificat canalele la pistoane pt. a se putea monta segmenti de ungere ceva mai lati, s au schimbat ghidurile si semeringurile de la supape, rectificat planeitate chiuloasa cuzineti biela plus schimbat ulei cutie automata. Segmentii de ungere vechi erau complet infundati. Baietii de la primus mi au zis ca reparatia m ar costa intre 20000-25000ron ca trebuie schimbate pistoanele cu totul. La costul reparatiei cred ca nu am platit mana de lucru serviceul respectiv fiind al unei rude apropiate. Am facut  pana acum vreo 4000 km, motorul se prezinta foarte bine, nici ciupitura de ulei, fara vibratii la motor cum zice BogdanG. 
  3. CONSUM ULEI VOLVO XC 60 MOTOR 2.0 2014

    Problema nu e uzura la motor. Problema e de la proiectarea proasta a segmentilor de ungere. Deci e o problema de fabricatie. Am avut si eu aceasi problema cu un xc 60 2015 d4 181 cp.
  4. CONSUM ULEI VOLVO XC 60 MOTOR 2.0 2014

    Salut. Singura rezolvare e segmentarea motorului. Problema lor sunt segmentii de ungere care sunt prea subtiri au gaurile prea mici si se infunda. Am avut aceeasi problema cu un xc 60 2014 d4 181cp. Am rezolvat o acum 5,6 zile cu o noua segmentare si ceva modificari la pistoane
  5. Consum ulei XC 60 MY2010

    Am achizitionat de curand un xc 60 din 2015 2.0 d 181 cp si imi consuma 1l de ulei la 800-1000 de km. Cei de la Primus mi au spus ca e o problema de proiectare a motorului si dupa 80 -90000 de km incep sa pape ulei si ca m ar costa reparatia in jur de 5000e. Am reusit sa o fac intr un service din Timisoara unde costurile au fost mult mai mici. Problema lor sunt segmentii de ungere care sunt foarte ingusti au gaurile foarte mici si se astupa dupa un timp. Masina am scoso din service acum 1 saptamana si merge impecabil.