Kleidi

Membru
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Kleidi

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo V50 D5
  • Fabricatie 2006
  • Fabricatie 2 0
  1. Salutari, Revin la aceasta tema pentru a da niste informatii pentru cei care au sau vor avea aceasi problema ca a mea. Dupa ce am ezaurat toate optiunile probabile si nu am gasit rezolvarea problemei, am decis sa facem un update la ECU. Avea deja ultimul update dar l-a refacut. Imediat dupa, am observat coduri de eroare la flowmeter, care pana in acel moment nu aparea in Vida. Noi testasem flowemter-ul inainte si era ok. Totusi am pus unul nou pentru testare iar eroarea persista. Atunci am decis sa incerca sa schimbam sensorul de aer (nu stiu denumirea exacta) care se afla in partea de jos a radiatorului, partea soferului. A trebuit sa dam jos toata "fata" masinii ca sa ajungem la acel sensor. Am schimbat sensorul si am iesit la teste unde am ajuns la 238kmh fara prea mult stres :-P . M-am intors in servis si am schimbat din nou flowmeterul si am pus pe cel pe care il aveam si inainte - si masina zbura si cu acel flowmeter. Practic, problema a venit de la acel sensor din radiatorul de apa. Acum totul merge bine si sper sa o tina tot asa :-) Sper ca aceste informatii sa fie de ajutor. Multumesc la toata lumea.
  2. Salut, Multumesc ca te ai bagat :-) si pentru raspuns. Viteza scade in panta si, desi pedala de acceleratie este apasata in maxim, si turatia incepe sa scada. Parca ii scade puterea si nu mai poate trage. In cazul in care accelerez brusc de la 60 kmh, prinde greu viteza si turatia creste cu greu cat poate. As simti daca s-ar intampla ceva cu ambreiajul...cel putin asa cred - desi este automata. De pe loc pleaca perfect. Trage de mananca pamantul...dar am mai observat ceva azi dimineata. Fiind frig, masina mergea foarte incet la rece. Oricat apasam pe acceleratie, ia mergea in ritmul ei. Asta pana s-a incalzit, si a inceput sa mearga mai bine si sa raspunda mai corect la accelerari. Am sa incerc service-ul autorizat volvo ca la 2 alte service-uri la care am fost pana acum - desi se ocupa foarte des de Volvo, nu au avut nici o ideea ce se intampla cu masina Multumesc frumos.
  3. Am facut un drum de 5-6km acum si cand am pornit aplicatia pe mobil, conectat cu OBD2, am observat eroarea de mai jos: P2080 Raw code: 2080 ECU: 10 Status: Pending fault present, Pending fault present during this driving cycle, Test conditions are met, Test is inhibited by other DTC, Test has not been completed, Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle OBDII: Exhaust gas temperature (EGT) sensor 1, bank 1 - range/performance problem Poate fi asta o cauza a problemelor de pana acum? Multumesc
  4. Salutari, Swirlul lucreaza. Cel putin asa pare si fizic si pe VIDA. Multumesc @Vvolvo multumesc pentru raspuns. In afara faptului ca te poate lasa balta la o depasire, imi fac griji sa nu aiba o problema mai mare care se reflecta pentru moment la viteza. Totodata, in urcare, isi pierde puterea destul de vizibil. Problema era si inainte de a schimba VNT (swirl). De aceea am si schimbat si conectat VNT fiind ca de cevea vreme il aveam deconectat si lasat deschis Am vazut ca toate sunt la locul lor dar ma gandesc nu cumva sa fie ceva in neregula cu EGR sau vacuumul ia aer undeva. Incerc sa ajung maine sau poimaine la service cu ea si sa vad ce gasesc. Intre timp, am conectat un OBD2 cu o aplicatie mobil pentru a testa real time si capturile de mai jos sunt de pe acestea la 110-120kmh, atunci cand nu mai trage. Am notat ca in multe momente, RPM-ul nu este stabil, desi pedala de acceleratie este stabila si viteza la fel. Se misca la 200-300rpm sageata de pe bord - confirmata si de obd. Si am mai observat ca in unele momente, la 60-90kmh si vrei sa accelerezi, nu accelereaza cum trebuie ci foarte lent. Daca lasi pedala de accelerati si o apesi din nou, incepe sa accelereze...dara pana la 120kmh maxim. Ultimele doua imagini sunt legate si anume: in penultima imagine sunt datele cand masina este la o viteza stabila de aprox. 70-80kmh, iar la ultima imagine datele cand masina a ajuns la 110-115kmh si pedala de acceleratie este "la podea" in incercarea de a mai accelera. In aceste conditii, nu este ciudat faptul ca throttle position este mai mic in ultima imagine decat la ceea anterioara? Atasez imaginile si poate sunt de folos datele respective. Multumesc frumos.
  5. Salutari, Am un V50 D5 din 2006 (automata) de 2 saptamani si am observat ca atunci cand ajunge undeva la 110-120 kmh nu mai accelereaza oricat ai incerca. Recent i-au fost schimbate uleiul, filtrele, swirl flaps cu tot cu electromotor... Diagnostificarea cu VIDA nu arata nimic, nici o eroare de nici un fel. Ciudat este faptul ca pana ajunge la 110-120 km, accelereaza perfect si trage foarte bine - asta daca nu este in urcare, ca si atunci incepe sa nu mai traga. A avut careva o astfel de problema? Vre o sugestie? Multumesc frumos.