Sebalaur

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Sebalaur

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Piatra-Neamt
  • Auto VOLVO V50
  • Fabricatie 2006
  • Auto 2 Alfa Romeo 166 3.0 V6
  • Fabricatie 2 24
  1. Va salut domnilor! Recent unchiul meu a cumparat un V50 din 2006 din Olanda. Motorul in cauza, 1.6D.  L-am sfatuit ca daca isi doreste neaparat un V50, sa evite 1.6 deoarece stiu destule care au avut anumite probleme, totusi el a dat inainte. De cand o luase, pana sa se incalzeasca masina nu voia sa traga deloc, ca si cum nu intra turbina in actiune. A venit cu ea pe roti pana in Romania fara nicio problema, dar check-ul se aprinsese. Cand a pus tester-ul, i-a dat EGR-ul. L-a schimbat cu unul nou dar problema persista si check-ul in continuare este aprins in bord. Am condus de curiozitate masina sa vad exact cum reactioneaza, si totul decurge cam asa Porneste la cheie, nu scoate pic de fum. Accelerez si refuza sa accelereze cum ar accelera normal un motor. In viteza 1, are zvac, deja dupa celelalte viteze se tureaza foarte foarte greu dupa 2000 de ture si e lesinata. Nu intrerupe si nici nu scoate fum, doar nu vrea sa traga. Am luat in calcul senzorul MAF, dar nu pare sa fie el problema.  Ma gandesc acum ca poate fi PDF-ul, dar nu a dat nimic pe tester. Ma gandesc ca dupa un drum de Olanda - Romania a fost curatat in legea lui acolo.  Iar cand EGR-ul a fost schimbat, trebuie facuta o programare la ECU si asta poate fi cauza? Astept pareri, raspunsuri si de ce nu rezolvari. Va multumesc!