sbirceaalin

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About sbirceaalin

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Campina
  • Auto Volvo S40 II 1.6D(81 kW;110Hp)
  • Fabricatie 2006
  • Fabricatie 2 0
  1. Salut!  Numele meu Alin și dețin un Volvo S40 din 2006 81 kW 110 Hp de aproximativ 3 săptămâni, mai exact sunt nou pe acest forum. Legat de problema mea, după ce am dat-o jos de pe platformă mașina, mi s-a aprins martorul de emisii în bord și am realizat că la o viteză aproximativ 80 Km/oră mi se aprinde martorul de anti derapaj și mesajul anti-skid service verelist (mașina este adusă din Olanda și are 270000 km). M-am conectat cu diagnoză Delphi pe ea și am avut următoarele erori: 7700 - defect comunicare; 4487 - EGR too high flow și 4460 - EGR stuck. Am desfăcut partea electrică a EGR și anume motorașul și am observat că arcul din motoraș era sărit, am repoziționat arcul i-am dat adaptare EGR, adaptarea și-a făcut-o cu succes, și nu a mai apărut niciun martor, am mers cu ea circa 200 km am oprit mașina și a doua zi m-am hotărât să o pornesc să văd dacă mai spune ceva și surpriză, martori aprinși din nou și de data aceasta și cel de la anti-skid de când pun contactul, am repus diagnoza pe el și am aceleași coduri de eroare pe motor și pe sistemul de ABS eroarea 0101 - ECU communication error prezent, așa că nu cunosc istoricul mașinii și având atâția km m-am hotărât să schimb EGR-ul, acum din problemele cunoscute de către dumneavoastră, mai trebuie să verific și altceva?