Okta43

Membru
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Okta43


  1. 3 hours ago, Ujio said:

    Revenind ontopic,as vrea sa schimb furnizorul de motorina,deoarece am probleme cu sonda din rezervor la Audi,din motiv de apa si mizerii in carburant,orice sugestie e binevenita.Nu uitati ca furnizorii sunt toti francize,si carburantii sunt......cam la fel...Sarbatori fericite tuturor!

    Doar Rompetrol. Nu Rompetrol Partener sau Rompetrol Expres.

    1 person likes this

  2. In 2019 am dat ~1500 lei pe o cheie noua in reprezentanta. Operatiunea a presupus o cheie noua (lama + electronic), stergere cheie veche si imperechere cheie noua cu masina.

    Cod produs: 30659637, produs in Cehia.

    1 person likes this

  3. Salut,

    De dimineata am ramas in mână cu ornamentul cromat care vine peste butonul de volum de pe consola centrala. Din ce am vazut, era lipit de rotiţă cu o banda dublu adeziva alba subtire sau ceva de acest fel. 

    Este o idee buna sa il pun inapoi tot cu o banda dublu adeziva? Daca a patit cineva si are vreo solutie mai buna, pls share :D

    Multumesc!


  4. Daca vrei sa ii faci service in regim propriu: ulei pe original 0w30 - undeva la 65-70 lei pe litru (necesar 4l). Producatorul in cartea masinii recomanda si uleiul Castrol pe care il gasesti o idee mai ieftin. 40-50 lei pe litru. Filtrul de motorina pe original - undeva la 205 lei. Mai ai filtrele de ulei, aer si polen care sunt putin mai ieftine. La asta mai adaugi manopera. Trebuie sa ai in vedere ca Volvo prin partenerii autorizati iti ofera in cadrul reviziilor si update-urile de soft. 

     


  5. Buna,

    1. Nu crede in samsari, cu sau fara recomandare.
    2. Plateste la autodna / carvertical 30-50 de lei sa iti scoti un raport despre masina si sa verifici daca a avut daune in afara.
    3. Fiind la prima masina si fara experienta asa cum spui, nu cumpara masina fara sa o poti duce intr-un service de incredere care sa iti faca o expertiza impartiala.

    Eu la D2-ul meu din 2015 am avut ceva probleme cu injectoarele pe la 160k km. In rest doar revizii si alte consumabile schimbate (discuri, placute, baterie anul acesta, lichid racire). 

    1 person likes this

  6. Salut,

    Off-topic: Toti samsarii fac asta indiferent de marca pe care o vand. De ce fac asta? Pentru ca romanul vrea ca masina sa arate impecabil, sa aiba km putini si sa fie ieftina. Daca ii arati romanului adevarul iti zice ca e scumpa si nu e buna. Daca il minti si ii ceri cu 300 euro in plus se bucura ca a facut mare afacere. Am vazut samsari care repara zgarieturile la pensula mica, modelul cum foloseam in scoala generala la ora de desen. La 5000 euro ma gandesc ca te uiti la Volvo-uri fabricate cel mai tarziu in 2012. O masina cu 10 ani in spate poate sa fie bine ingrijita doar daca proprietarul/proprietarii anteriori a/au facut intretinerea corespunzator. In cazul in care au facut intretinerea corespunzator nu o vor da pe doar 5000 de euro iar aici revenim la ideea ieftin si bun nu exista.

    On-topic: Am un V40 cu 1.6d si un V60 cu 2.0d. La acelasi stil de mers, V40-ul consuma cu 1.0 - 1.1l la 100km mai putin dar trebuie tinut cont si de dimensiunile modelelor. Motorul de 2.0 are cuplu superior dar nici 1.6-le nu mi-a dat vreodata emotii in depasiri.  Pe motorul de 1.6 am experimentat ceva probleme cu injectoarele pe la 160.000 km dar nimic de speriat. Costurile de intretinere pentru orice masina trebuie sa ti le asumi atunci cand o cumperi iar acestea sunt strans legate de modul in care a fost ingrijita, rulaj si anul de fabricatie. 

    Nu cred sa prinzi best buy la masini second hand nici in 2021 nici in 2048. Cei care isi ingrijesc bine lucrurile o sa puna un pret pe masura.


  7. Eu am patit asta din cauza bateriei auxiliare. Am tinut masina in parcarea subterana vreo 3 luni iar apoi imi afisa mesajul "low battery" la oprirea motorului sau cand descuiam sa intru in habitaclu. Cand porneam motorul, sistemul start/stop imi afisa mesajul "unavailable". Masina pornea normal fara ca bateria principala sa imi dea vreun semn ca urmeaza sa isi dea duhul. Dupa un drum mai lung s-a incarcat bateria auxiliara si n-a mai aparut mesajul iar sistemul start/stop este functional.

    Daca ai bateria princiapala proaspata, incearca sa verifici si bateria auxiliara.


  8. Salut,

    In februarie am fost cu V60-ul meu la Primus Auto si pe langa revizia standard de ulei si filtre am schimbat placutele de frana fata si spate. De atunci masina a facut maxim 1000 km, ieri vreo 230. Cand am coborat din masina, m-am oprit intamplator in dreptul rotii stanga spate de unde am simtit un aer cald. Am inceput sa caut de unde vine si am observat ca jantele spate erau fierbinti iar jantele fata caldute. Nu exista un miros de ars sau orice fel de alt miros, doar caldura. Nu am acordat pana acum atentie in zona de caldura degajata de roti si nu stiu daca e un comportament normal sau nu. As vrea sa va cer si voua o parere despre comportament si eventual o recomandare de investigatie inainte sa fac inca un drum la reprezentanta sa o verifice ei.


  9. Am patit si eu cu V40 D2-ul meu asta. Am simtit intr-o dimineata o usoara bataie la pornire, m-am uitat si nu dadea deloc fum. Dupa cateva zile a inceput sa dea fum cu miros intepator cam 10-30 secunde de la pornire iar apoi totul ok. Am mers sa o pun pe un tester si aveam probleme pe injectoarele 2 si 3. Chiar ieri am rezolvat situatia prin reconditionarea lor. Astazi de dimineata totul a revenit la normal.


  10. Imi cer scuze daca am postat o intrebare banala. Sigur ca nu am cerut gratis si ca inteleg atat costurile de a instala ceva pe masina ce nu a venit din fabrica cat si ca s-ar putea ca rezultatul final al unui modul custom sa nu se apropie de cel de fabrica. Am crezut ca acest forum este pentru a face schimb de experienta indiferent de nivelul de cunostinte de marca la care ne aflam.