Radu2021

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Radu2021

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Cluj
  • Auto XC 60 D3
  • Fabricatie 2011
  • Fabricatie 2 0
  1. Salutare Dumi81,  Mersi frumos, dar nu cred ca motorul e PSA, e in 5 cilindri al meu, e varianta mai mica a celui D5 de 2.4, asa scrie pe Wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_engine Momentan mi s-au rezolvat erorile schimband busonul de la vasul de expansiune, probabil cel vechi nu mai lasa sa iasa presiunea.  Deci rezumatul a fost cam 5000 lei sa desfac motorul, chiuloasa retusata si supape noi, garnitura de chuiloasa noua, radiator nou, si tot ce tine de filtre. Stiu ca inca scapa gaze de esapament dar momentan nu imi permit sa schimb blocul motor, mai merg asa cu el, pana cand e musai sa il schimb, poate se mai ieftinesc si la second blocurile motor de Volvo. 
  2. Multumesc frumos de recomandari si sugestii.  O sa ma interesez de costuri si va trebui sa decid cumva. Un bloc motor sh am gasit pe la 800 EUR la dezmembrari, motor complet nu stiu cat m-ar duce.  M-am gandit si la vanzare dar parca nu pot sa o vand daca stiu ca are o problema, si daca mentionez problema de la motor nu am cum sa iau mult pe ea.  Am luat de la un parc auto care aduceau multe volvo-uri XC60, si am avut incredere ca mi-au zis ca sunt motoare bune si nu au probleme, si ei le primesc din Italia si se pare ca de acolo asa le-a trimis-o, dar din pacate fara garantie pe motor.  Mersi frumos si bafta si tie!   
  3. Multumesc de raspuns, da, acum realizez si eu ca era bine de facut intr-un service cu garantie. Asta e, din orice experienta invatam ceva.  Am reusit sa aflu de testul de CO2, si mi-am luat o trusa de testare CO2 in vasul expansiune. E un lichid albastru care absorbi gaze din vas si se face verde daca este CO2, daca nu este, ramane albastru. Trebuie sa imi fac calculele acum, si sa vad cat ma costa sa demotez din nou si sa verifice din nou chiuloasa si blocul motor.  Intrebare: se poate merge asa? riscul e sa mai scape antigel in motor si sa il arda? sau sa crape vreun furtun de la presiune? Multumesc,  Daca va intereseaza testul, cautati pe YouTube - Laser Tools | C02 Leak Detector. Se gaseste si la noi, nu stiu de ce nu il au la serviceuri si se merge pe banuiala.       
  4. Multumesc frumos, acum am dus in alt service, e posibil sa nu fi fost facuta ok chiuloasa. La chiuloasa mi-au refacut planeitatea si schimbat supapele, nu stiu daca au verificat de fisuri, de lucrat la ea au lucrat ca am luat-o de la atelier. La Mures mi-a mai recomandat cineva sa trimit chiloasa, o sa vad acum in al doilea service ce imi zic. Aveti un contact pt service-ul de la Mures? Deci, primul mecanic, care nu a vazut fisuri pe chiloasa, si de aia am facut-o in Cluj, a zis ca e posibil de la bloc, ca restul le-a reparat/schimbat. Acum am dus la service numarul 2, si fac si ei teste si daca e cazul o sa desfaca motorul din nou.   Alta intrebare la care ma gandesc, ca am vazut ca multi au problemele astea pe Volvo, XC60.  De ce apar problemele astea? Sunt motoarele prea fortate pentru ce cilindree au, al meu e de 163 cp, la 2L, D3.  Daca se rectifica chiloasa sau blocul o sa mai aiba probleme? Acum are 220.000 km, eu as mai tine-o minim 5 ani, dar incep sa ma gandesc ca e posibil sa mai am astfel de probleme. Inteleg ca fostul proprietar poate nu i-a pus lichid la timp, a incalzit motorul si apoi a pus apa sau ceva si au aparut fisuri, dar in regim normal de utilizare, ma gandesc ca ar trebui sa reziste motoarele 300-400 mii de km. Mentionez ca am avut un V40 din 2001 inainte 1.9 TDI si avea peste 250.000 si inca merge la cine l-am dat fara probleme.  Pareri?  
  5. Salutare,  Mi-am luant un XC60, 2011, de 2 luni, si din pacate tot am probleme cu el. Am luat de la un dealer, din pacate fara garantie, nu m-am prea priceput tehnic, si nu am mers cu el la mecanic inainte sa il iau.  In vasul de expansiune se face presiune, scade antigelul, si se aprinde pe bord eroare de verificare lichid.  A fost desfacut motorul si am reparat chiuloasa, garnitura chiuloasa, supape, radiator, si schimburi de ulei si distributie.  Dar tot se face presiune in vas, si se aprinde pe bord.  Ma gandesc sa iau un bloc motor second sau sa il repar.  Ce parere aveti?
  6. Salutare,  Mi-am luant un XC60, 2011, de 2 luni, si din pacate tot am probleme cu el. Am luat de la un dealer, din pacate fara garantie, nu m-am prea priceput tehnic, si nu am mers cu el la mecanic inainte sa il iau.  In vasul de expansiune se face presiune, scade antigelul, si se aprinde pe bord eroare de verificare lichid.  A fost desfacut motorul si am reparat chiuloasa, garnitura chiuloasa, supape, radiator, si schimburi de ulei si distributie.  Dar tot se face presiune in vas, si se aprinde pe bord.  Ma gandesc sa iau un bloc motor second sau sa il repar.  Ce parere aveti?