DragulinL

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

1 Follower

About DragulinL

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Sibiu
  • Auto Volvo V50
  • Fabricatie 2009
  1. Salut, Filtru de particule a fost demontat de pe masina dus la un shop care se ocupa cu curatare filtre de particule. Filtru a fost montat la o masinarie care baga sub presiune mare diferite chimicale spre a curata filtru la sfarsit de tot spre ultima spalatura a iesit apa curata din el. Nu mi-au oferit garantie deoarece nu am vrut sa curat si catalizatorul care era destul de curat. A fost 350 RON Demontare/Montare Filtru de particule si 400 de RON curatare filtru. Voi schimba locul de unde alimentez dar sa stii ca am fost destul de surprins intradevar merg mult in oras dar fac si drumuri mai lungi macar 1 data pe saptamana. Merg destul de turat mereu si ca motorina bag doar de la OMV Premium. Statia OMV de unde alimentez este destul de veche voi incerca una mai recent construita desi in Sibiu sunt doar 2 statii OMV una la intrare una la iesire. Eventual incerc la MOL ca este una construita recent. Nu am adaugat niciodata aditiv voi face asta saptamana asta. Multumesc frumos pentru sfaturi.
  2. Salut. Ai dreptate La 2.0 se pare ca nu este după ce l-au cautat bine de tot. :)). Ieri seara au montat băieți înapoi filtru de particule am tot testat mașina și azi dimineața pe un drum mai lung pe centura ocolitoare a orașului și ieri seara. Numai apare eroarea pe bord și mașina merge normal parca este putin mai vioaie ca înainte. Se vedem cat va tine aceasta curățare. Menționez ca am curățat și EGR desi era destul de curat. Si catalizatorul nu era foarte înfundat desi filtru de particule era plin. 
  3. Salut,  După câteva încercări a rămas salvata eroare in computer. Am găsit pe cineva cu Vida-Dice și singura eroare care a apărut a fost filtru de particule blocat. Azi am dus mașina la shop care este specializat in curățare filtre de particule. Sper sa rezolv situația. Unu nou este prea scump dacă nu pot rezolva cu curățatul îl voi anula nu am de ales. Pentru viitori colegi care voi cauta răspuns la eroare de pe bord am adunat pana acuma următoarele: Filtru particule blocat Lipsa lichid rezervor filtru particule 2L punte spate. EGR Înfundat Clapeta accelerație Senzor geometrie turbina.  Cam asta este ce am găsit pe grupuri pe Facebook sau Forum-uri per total.  Revin cu feedback dacă s-a rezolvat.      
  4. @katalin33k Mulțumesc frumos de informații. Mașina doresc sa o păstrez cat mai mult din acest motiv am făcut și investiția. Cat despre telefon sunt tata la doi copii niciodată nu stau pe telefon in timp ce conduc. Poza a fost realizata de soția mea. Dacă dorești mai am câteva încercări de poze in care se vede clar ca pozele sunt făcute din partea pasagerului nu a șoferului. Te asigur ca am avut ambele mâini pe volan și in momentul doi am redus viteza la 80 si asa am ajuns acasă. La 80 la ora nu îmi apărea eroarea.
  5. Buna ziua, Detin de 1 an și 1 luna un Volvo V50 2.0D 136CP din 2009 adus din Belgia cumpărat direct de la proprietar. Am fost foarte mulțumit de mașina și desi are dor 153k a început sa îmi rămână blocata pedala de ambreiaj sa trepideze și sa accelereze in gol in anumite viteze pentru 1 secunda uneori. Pe lângă asta când ajungem la viteze mari gen 110 120 îmi apărea eroarea GESTION MOTEUR REPAR DEMANDEE pe bord, când scădea viteza după câteva secunde dispărea. Am crezut ca sunt legate asa ca m-am programat la service. Eroarea nu s-a înregistrat pe tester și când le-am arătat poza mecanicul a spus ca calculatorul vede ca accelerează in gol și sa schimbam ambreiajul. L-am schimbat kit ambreiaj complet cu volanta și pompa ambreiaj am luat mașina totul bine numai trepidează numai accelerează in gol merge bine dar tot îmi apare eroarea când trec de 3000 ture. La 90km la ora încep sa pierd din putere numai pot accelera deci am început sa ma documentez ca sa nu bag bani aiurea in piese. Am găsit 1 topic legat de asta aici pe forum dar nu mi-a fost clar a fost soluția. Sa fie de la filtru de particule ? Mașina nu a scos niciodată fum. Sa fie de la EGR? Sa fie clapeta de accelerație? Sa fie oare acel senzor de geometrie de pe turbina sau turbina cum se zicea aici ? A mai întâlnit cineva asa? Sunt din Sibiu nu am găsit un service in Sibiu specializat pe Volvo desi sunt o grămada de Volvo in Sibiu. Am înțeles ca modelul V50 ar avea un rezervor cu ceva gen Ad Blue pentru filtru de particule și s-ar putea sa fie gol și senzorul de noxe sa limiteze puterea motorului eu nu am reușit sa îl găsesc. Exista asa ceva pe Volvo V50? Va multumesc anticipat.