oakythefrog

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About oakythefrog

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S60 D3
  • Fabricatie 2015
  • Auto 2 Volvo S40
  • Fabricatie 2 2001
  1. Salut ! Am cumparat acum un an un Volvo S60 D3 din 2015 cu 220 000 km la bord. La cumparare am verificat masina de comun acord cu proprietarul si am gasit in service dupa expertiza cu tester-ul defectiuni minore pe care le-am si remediat. Timp de un an totul a mers brici . De 3 luni s-a aprins martorul la bord avertizandu-ma in legatura cu filtrul de patricule. Fiind un om constiincios am mers la service . Au constatat ca este vb de filtru de particule...l-au trimis la curatat. Am profitat de ocazie si am facut si schimbul de ulei ca se facusera cei 10 000km. Astazi cei din service mi-au dat cu firma in cap. Masina a iesit pentru testare pe teren si dupa ceva manevre motorul a inceput sa se tureze iar apoi din spusele lor s-a auzit o bubuitura sub capota .  La reexaminare mi-au spus : a crapat rezervorul vacuum de la EGR si SURPRIZA ....TURBINA ARE ULEI SI PE INSTALATIE S-A GASIT ULEI !!! Concluzie : masina a avut acest ulei pe instalatie si acum odata cu curatarea filtrului a intrat in turbina !  Sunt bun de plata eu ?? O sa va trimit si o poza cu EGR-ul pe care l-au desfacut dupa ce a bubuit rezervorul acela...