hd08bmv

Membru
  • Content count

    86
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by hd08bmv


  1. Conductorul face legatura intre alternator -electromotor-baterie sertizat cu papuci electrici, intradevar daca il ai nou nu dureaza mult sa il schimbi trebuie desfacut surubul de la alternator, electromotor un surub de fixare cablu pe blocul motor si bineinteles borna baterie , se poate schimba doar borna cu una mecanica treaba de 5 minute dar ar bine sa fie verificate, curatate contactele pentru a elimina alte probleme, aici nu e vorba de reputatie (ca si la dentist ), pur si simplu se poate intampla sa nu mai faca contact de la vibrati sau rezistenta mai mare si sa nu mai incarce bateria.

    post-224-0-13077800-1380023507_thumb.jpg

    1 person likes this

  2. Aceeasi problema ca a domnului mariusdaniel am avut acum o luna si intradevar problema a fost de la incarcarea din cauza bornei plus, contact imperfect, nu se vede pentru ca cablul e sertizat si intradevar se incalzeste borna + sau se observa izolatia topita.

    Am rezolvat problema cositorind borna.

    post-224-0-92729300-1379958403_thumb.jpg

    post-224-0-20187200-1379958453_thumb.jpg

    post-224-0-30193600-1379958470_thumb.jpg

    post-224-0-53987100-1379958477_thumb.jpg

    1 person likes this

  3. Ai verificat pivotul de la brat am oarecare experienta neplacuta cu el am schimbat doua brate din cauza lui si am ajuns sa il pun tot pe cel vechi inapoi, primul brat nou ceva marca italieneasca m-a tinut 50 de km si a inceput pivotul sa cloncane in brat l-am schimbat in garantie cu klokenhorn care a tinut vreo 400 km. L-am pus pe cel original care merge fara problema de180 000 km doar ca a avut cauciucul de la pivot copt pe care l-am inlocuit.