-
Content count
2,142 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by Brava
-
-
Ai o cutie pana in 2010 si una dupa 2010
1 person likes this -
2.0i?
-
Multumim mult si noi!
-
Conteaza cum este setata inchiderea din CEM.
-
Ca idee, s a facut o diagnoza la masina? Citit valori in timp real si facut comparatie cu valorile pe care trebuie sa le aiba? nu citit si sters erori
-
Sa fii sigur ca asa se masoara compresia. Trecand peste, daca bujiile au fost masurate si sunt in regula, problema ta este din injectoare.
-
Nu ti merge pre incalzirea la sonde. Sfatul meu este sa schimbi barem prima sonda, in nod normal trebuie sa ti rezolve problema.
-
Ioane, citeste Vida
-
Vadis nu are wiring diagrams, pe vremea respectiva existau niste carti in fiecare reprezentanta cu ele. Cauta pe Volvowiringdiagrams.com
-
Cel mai probabil ti s a defectat alternatorul. Se repara cu altul nou, costa vreo 550 lei cu tot cu tva.
-
First of all inspecteaza conductele de frana si schimba furtunele
-
Probabil switch ul din "carabina" nu mai lucreaza
-
Multumim mult de feedback!
-
Pisi, I a uita te despre ce masina se vorbeste
-
iti recomand 1.6d sau 2.4i
-
S a verificat valva control turbo? Furtunele de vacuum?
-
A incercat sa i schimbe cineva bieletele de directie?
Da mi un semn pe 0727067830 si te pot ajuta eu
-
La 1.6d cel mai probabil ai turbina cu probleme nu segmentii
-
La 100k km este decent sau 5 ani
-
Poti incerca un schimb de ulei, daca nu se rezolva, trebuie schimbat grupul de valve.
-
La 7/23/2017 at 4:43 PM, 1984 a spus:Sint la fel si te inteleg ca te supara un pic aspectul acesta dar probabil ca este forum Volvo ,intelegi si tu
Obiectiv vorbind de ce nu ar fi la fel ,intreb eu retoric!! Este material care nu se sparge ci se intinde la efort, la lovituri si nu se lipeste deloc cu altceva care sa ii confere aceleasi proprietati temperatura sau presiune.,
Nu tin partea nimanui insa azi foarte multi vind si putin cumpara ,deci....Daca tot detineti 1.6sau 2.0 eu vad un mare ford si ca atare subansamblele se gasesc peste tot accesibilitatea financiara primeaza ..Asta inseamna competitie..
firma cu pricina are preturi mai bune si decit unele Sh OEM pe alocuri .. ..nu fac reclama ci este doar purul adevar.
Ca idee, pe Ford multe piese sunt cu muuuult mai scumpe ca pe Volvo
-
Nu ai pentru ce
Poate sa fie filtrul,la modul sa traga aer fals pe acolo
-
Injectoarele se verifica cel mai bine pe un banc de testare, verifica in primul rand daca ai bule de aer pe furtunul de tur.
80% din 2.0d fac cum face a ta, pe una am rezolvat o cu injectoare noi(propietarul a vrut neaparat sa nu mai simta vibratiile si a acceptat costul a 4 injectoare noi)
-
Vibratul este tot din planetare, din experienta iti spun ca vibratia apare de la planetara dreapta. Am vazut si planetare reconditionate, care din pacate faceau la fel, daca era doar una nu trageam concluzia ca nu merge partea cu reconditionatul.
Si tot din pacate, planetare se gasesc doar OE Volvo
xc60 servodirectie
in VOLVO XC60
Posted · Report post
First of all ulei, iti recomand doar OE Volvo, daca nu se rezolva, inlocuiesti pompa, costa c 1300 Lei