rares27
Membru-
Content count
34 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by rares27
-
-
nu am pilot azi am fost la service si cica e un senzor care mi bulit pe carcasa de la servo frana este in stanga cum te uiti din fata la servofrana.
dar am urmatoarele erori dupa ce am curatat si clapeta de acceleratie
9160-element de reglare clapeta acceleratie intepenit/defect
9150- ------------//------------
904c- element de reglare clapeta acceleratie defect/eroare recunoscuta
982A- aparat de comanda motor recunoastere defect/eroare interna
903F- pozitite clapeta acceleratie sevomotor clapeta de acceleratie neplauzibil
-
buna am si eu o intrebare....cati pini are intrerupatorul pedala frana la un volvo s60 t5 din 2002 ? deoarece am probleme cu el si de fiecare data cand am cumparat acel senzor avea 2 pini iarasi mie in mufa imi intra 4 fire... Sa caut intrerupator cu 4 pini oare?
Vreau sa mentionez ca din cauza asta am eroare in bord engine system service fara senzorul check aprins ,doar semnul de atentionare acel semnu exclamarii aprins portocoliu,si de la un timp a inceput sa imi dea performance reducced.
-
a scos cineva borna de la el si consumul a scazut:)))
-
Problema rezolvata........vinovat pt descarcarea baterie era alternatorul
-
pai am schimbat 2 electroventilatoare am schimbat senzoru apa de pe termostat si tot asa face.daca ii scot mufa cu un singur fir care se leaga la electroventilator se opreste. ma gandeam sa nu fie senzorul celalat de apa de pe blocul motor.....se poate?
-
ma gandeam ca poate mai este vreun senzor de temperatura inafara de cel de pe termostat care ii da comanda gresita
si alta intrebare ar fii daca as cumpara de la un acelasi volvo acelasi motor si caracteristici calculatorul motorului il pot pune in loc la al meu?
-
si care e aia electronica ca am schimbat 2 pana acum si la fel face
-
Buna azi am depistat o problema .la oprirea motorului imi porneste electroventilatorul de pe radiator, daca ii scot mufa cea cu un singur fir mov se opreste daca nu o scot cred ca o sa mearga pana descarca bateria. senzorul de temperatura de langa termostat este pus nou sa fie oare celalat de vina.
-
Cali5905 daca vin la brasov ce spui se poate rezolva problema in 2 zile daca iti las bestia pe mana:)))Caci nu mai stiu unde sa o mai duc ,imi vine sa o iau la topoare!!!!!!
-
Daca e dus CEMul te poti apuca de dezmembrat masina un CEM nou costa peste 2000E .
totusi tind sa cred ca nu de acolo se datoreaza consumul marit de curent deoarece ma gandesc ca trebuia sa am mai multe erori daca era dus CEM-ul. Vreau totusi sa vad care este treaba si cu alternatorul sa nu imi descarce el bateria
-
CEM-ul, adica calculatorul central al masinii .
si daca este dus CEM-ul ce as putea face in legatura cu asta?
-
Asta inseamna ca un calculator nu intra in stand-by .
Si cum se poate afla oare care calculator este buba,cum as putea descoperii problema...este vreun calculator legat de siguranta 32?
-
Este imposibil 5mA, orice alarma moderna consuma 50mA .
Revenind la problema trebuie spus ca un S60 trebuie sa aibe un consum de max 50mA in "stand-by", daca masina are alarma after-market este posibil sa ajungi la 100mA .
Daca masurat timp de 20 min consumul nu scade sub 350mA atunci inseamna ca un calculator nu intra in stand-by, se vede acest lucru destul de clar cu un tester . Mai departe trebuie spus ca CEM-ul controleaza multe lumini, este posibil ca o lumina sa ramana aprinsa .
Oricum raman la parerea ca 350mA nu este un capat de tara, sunt masini care atat consuma in stand-by si totusi pornesc (Bentley Continental, VW Touareg, VW Phaeton, AUDI A8, etc) .
am pus masina pe o gramada de testere si nici unul nu mi-a aratat vreo eroare decat la oflinda dreapta si la trapa in rest nimica ,am testat masina si pe bosch si cu dice si nu mai stiu cu care dar nici o eroare absolut .problema este caa inceput sa imi descarce bateria de prin august deci nu era frig ,doar ca o descarca odata la 2-3 zile cum i se nazarea...acum mai nou o descarca de fiecare data daca masina stationeaza mai mult de 10ore .Vreau sa merg si la reprezentanta sa vedem daca ei o sa vada care este buba pe tester dar mai intai vreau sa mai dau o fuga la Oly la Turda. Poate ca altenatorul sa imi descarce bateria?
Anul trecut am cumparat o baterie Rombat pentru cealalta masina. Motor mic, 1.5 diesel. Cand m-am prezentat la reprezentanta Rombat epntru verificarea releului de incarcare si altenator ca sa imi dea garantia, m-a intrebat nenea de acolo daca vreau sa circul si iarna. Am dus baterie imediat inapoi la magazin si mi-am luat banii inapoi. La -10 grade rombat-ul isi pierdea jumatate din putere. Ok.....e discutabil avand in vedere ca nea mesterul mi-a recomandat alt model de rombat, special pentru diesel si cu putere mai mare.
Retur la magazin cat mai repede si incearca o marca mai buna. Ai totusi un Volvo
Am pus si una varta noua nouta de acelasi amperaj de 74 parca si a gatato la fel de repede ca si pe cea rombat
-
Acum ca am vazut si am auzit atatea pareri as vrea sa imi recomandati un electrician auto bun din apropierea mea pt a pune masina asta pe picioare ca din august ma tot chinui cu ea si nimeni nu stie ce are.
Va multumesc tuturor si astept niste sugestii din partea voastra pt un meserias bun
-
Nu este de acolo, fa un test de baterie dupa care sa ne spui si noua cat de buna este .
am facut test de baterie si bateria este perfecta ...am pus si una varta si tot la fel a duso in cap...in 10 ore a golito de tot curentul....am fost la toate servisurile din alba si la toti electricienii si electronisti posibil si nimeni nu stie ce are...apropo am prins momentul in care masina imi descaqrca bateria consumul fiin de 300 mA.daca mai stie cineva ce pot sa-i fac va rog scrieti pe forum.Va multumesc
-
Dupa 10-15 min se mai culca niste calculatoare si tot raman 100mA.
Problema este ca doar in unel;e momente o descarca ci nu tot timpul seara de seara sa zici ca nu mai tine bateria curent in ea...ar fi trebuit sa o descarce in fiecare seara,Probleme am la goarna de la alarma si la trapa...poate fi de acolo problema?
-
Dacă problema a apărut simultan cu bateria nouă, n-aş crede că e coincidenţă.
În altă ordine de idei, ai păţit să nu poţi porni din cauza bateriei descărcate sau pur-şi-simplu te-ai gândit să verifici eficienţa noii baterii şi te-ai speriat când ai văzut consumul de 120 mA, neştiind că e cam... normal?
Pai dupa doua zile dupa ce am pus bateria noua nouta mi-a descarcato intr-o noapte atat de tare a golito incat nu se mai aprindeau nici luminile in iteriorul masinii
Ce baterie este
Rombat nu stiu de care:))
-
Poate fi bateria "pe moarte" si nu mai tine curent in ea. Motivul? Asta a fost durata ei de viata!
bateria este noua nouta are 3 saptamani baterie de 75A .....am masurat consumul cu usile inchise din cheie fara a pune alarma inclusiv broasca de la portbagaj inchisa ....fara nici un consumator si consumul este de 0.11_0.12 ......aceasi masuratoare cu masina incuiata am facut-o fara siguranta nr.32 iarasi cunsumul arata 0.03-0.04
In mod normal se face test de baterie si se vede clar cat % din capacitate mai are . Daca e moarta degeaba cauti vinovatul in alta parte .
bateria este noua nouta
-
Consum normal cu toate oprite : 30 - 40 mA; peste 110 mA e ceva in "functiune" si descarca bateria;
nu cred ca la tester se vede ce consuma curent in standby; daca ai descoperit siguranta cu pricina,
ar trebui sa fie mai usor, la mine doar dupa ce am scos alternatorul consumul a scazut la aprox. 30 mA;
poate e ceva in bord .... aici te-ar putea ajuta Bogdan ... da e in Bucuresti .... ,daca spui ca e si ventilatorul,
cand motorul e rece, incearca sa-l decuplezi; oricum, trebuie sa le iei pe rand.
mersi mult de sfat ...astazi la ora 7 sper sa aflu ce are ce de ieri de la ora 2 este in operatie:)))))))
am sa revin cu vesti cand stiu exact care este problema
-
@rares
Daca te mai joci mult cu siguranta de la CEM este posibil ca in scurt timp sa vinzi masina la dezmembrari .
Este normal un consum de 120mAh pt creierul masinii.
pai siguranta numai odata am scoso si am vazut cum scade consumul de curent .....cu masina incuiata fara alarma pusa consumul este de 0,11-0,12.Astazi ma mai duc la un tester sa vedem poate descopar problema, desi imi este frica sa nu fie problema la modulul de inchidere centralizata
Poti sa desfaci pe rand tot ce este pe siguranta respectiva? in felul asta elimini pana gasesti vinovatul; incearca, bafta.
pai cam ce as putea sa elimin ca pe siguranta respectiva sunt din cate am vazut eu niste treburi esentiale...acele de bord,luminile bord,ventilatorul,centralizata....din toate acestea care sa consume curent in standby?
-
fratilor am o problema si sper ca acest topic sa ma ajute sa o rezolv
am un consum de 0.11-0.12. Daca scot siguranta nr 32 consumul scade la 0.02-0.03
Acum intrebarea mea este daca a mai patit cineva asa ceva ca sa stiu si eu cam care imi este problema ca nu stiu ce ar putea fii defect
la tester pe partea electrica am eroare doar la goarna de la alarma care stiu ca este dusa si imi mai zice ceva de oglinda din stanga.
este vreun releu legat de aceasta siguranta sau ce poate fii ?Am incercat sa scot siguranta dar raman in bezna totala nu tu centralizata , nu lumini la bord nu ventilator , acele de bord nu mai functioneaza .
Daca stiti cam ce ar putea cauza consumul de curent sau care este cauza va rog sa ma ajutati
Stima !
-
de
sa rezolvat...am fost la magazin am luat un alt senzor....problema era ca si asta al meu era bun...era dusa doar garnitura de la el si imi intrase la contact ulei.......maine o sa ma duc sa vad daca il primesc inapoi [e cel cumparat ..l=am lasat pe al meu original pe masina...asta fiind pe producator.informativ.a costat fix 195ron pentru cine mai cauta..
de unde ai luat senzorul pt ca la noi in alba-iulia un senzor de ax came la volvo s60 T5 este 830 ron
-
In capatul axei cu came, cum te uiti la motor in dreapta, pot fii 1 senzor sau 2 la modelele mai noi .
dar este sub capacul cel negru de plastic...adica tre dat jos ca sa il vad?
-
buna are cineva o poza unde este situat senzorul ax came la volvo s60 t5 din 2001.
Stima
intrerupator pedala frana
in VOLVO S60/S60R (2001-2009)
Posted · Report post
bestia a fost vanduta. caut s40 break