-
Content count
153 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by lawrika
-
-
Probabil nu mai incarca la capacitatea ceruta(din prima).
Cine/ce anume nu incarca?
-
Salut,
Schimba-si electromotorul si bujiile zilele trecute. Motorul porneste impecabil, dat fiind ca aveam probleme cu el la pornire cum vad ca se plang mai multi pe forum.
In schimb a aparut o buba. Cateva secunde dupa pornire acele indicatoare in loc sa se ridice dau sa coboare lovindu-se repetat de opritoare.
Dupa acele cateva secunde isi revin si se ridica unde ar trebui.
Este vreo legatura cu cele schimbate sau a aparut ceva nou?
-
Cum este,cum este?Ca eu nu am apucat sa le schimb,am si eu vreo 2(cred)nasoale.Misiune imposibila 4 reloded(ca is 4 bujii la astea)
E un chin. Bujiile sunt cumva in spatele motorului. In principiu trebuie ridicat si dat in fata cat are loc pt a avea acces la ele.
-
Ms
E diferenta de calitate sau nu prea conteaza?
-
Una bucata bieleta de directie cam la cat ajunge?
-
-
Gasesti si in supermarketuri tot pe la acelasi pret, poate mai ieftin
-
D3-ul e 'made in PSA'? \
-
Am pus eu Duralube si in motorina si in uleiul de motor. Am aprox 2 luni de cand stau cu DuraLube-ul in ulei si singura diferenta (coincidenta poate) e ca porneste mai repede motorul.
Inainte se mai balbaia la pornire ca la multi cu S40 de pe aici. Sper doar sa nu fie o coincidenta
-
In concluzie si-a schimbat cineva boxele la masina cu ceva mai bun (nu doar tweeterele)? ..ca pana la urma asta era subiectul, calitatea sunetului si nu adaugarea de surse neaparat.
-
Pai aia e ca nu e trecut nici un fel de norma pe el...
-
Din cate am citit pe el se pare ca se toarna peste lantul drujbei . Sper ca am nimerit sabia laser si nu sabia de lemn
-
Zice ca e damaged vehicle desi nu o arata
-
Gasishi la o benzinarie Mol ulei la 0.6 si la 1 L pt drujbe. Pe cel de 0.6 nu e trecut nici o norma si se cheama Forest. Iar pe celalalt e trecut Jaso fc si si api tc+ si se cheama Sprint 2T. Am luat un bidon de 0.6 la 12.5Ron. Sper sa nu le fi incurcat.
-
Il am de mai bine de un an de zile invelit in banda izoler si nu a marait deloc
Dai mai multe randuri de banda pe el si vezi ca tine...cat? ramane de vazut
-
Care brat? Bucata de tija prinsa de stergator ce duce pana la mijlocul bratului sau pana jos?
-
Pt cei care si-au schimbat stergatoarele ... cum se dau jos cele vechi/originale din cate vad scris pe ele?
-
1. Desfaci fata
2.Desurubezi modulul de comanda din tabla si il scoti. tabla ramane la locul ei, la fel si geamul si macaraua pt ca nu ai treaba cu ele.
3.Ii dai comanda la modul sa invarta rotita in sus si in jos in gol.
PS: Fara rautate
-
@Roberto: Desfa portiera si scoate modulul de comanda din portiera fara sa ii scoti alimentarea.
Dai vreo 2 ture in sus si in jos din buton si ai sa vezi ca isi revine.
Am patit la fel ... si sa rezolvat f usor
PS. Macar in portiere sa nu bagi banii
-
99% din cazuri e senzorul ...
daca e sa fie de la cabluri iti afiseaza " -- " in loc de temperatura
-
Salut ! acum am vazut. Pe unde e acest service si cum se numeste?
-
La o verificare mai atenta a tabloului de sigurante de sub capota masinii am observat ca suportul sigurantei nr 32, aferenta injectoarelor, are tablita metalica in care se infinge siguranta doar intr-o singura parte. E posibil sa fie in alta parte siguranta pe circuit?
-
Hmmm... dar in cazul in care usa soferului nu se mai debloca nici din telecomanda, nici buton si nici manual din cheie? pt ca asta am patit eu mai ieri si acu ma uit la ea ca si gaina in lemne
-
M-am lasat de mult timp , doar ca aveam nevoie de extra 12V si din neatentie am facut scrum siguranta
Indicatoare bord
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post
Nope. Nu imi afiseaza absolut nimic.
Face faza cu acele si apoi se ridica normal. Ma gandesc daca nu primesc curent de polaritate inversa sau ceva de genu ... zic si eu. Parca si motorul se aude in valuri cateva minute.
Plus ca imi face faza asta doar cand o pornesc dimineata. Cand plec de la munca adica peste ~9 ore nu are absolut nimic.