simtion ioan

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by simtion ioan


  1. Salut! Azi cand am desfacut capacele de protectie de plastic cu intentia de a verifica pozitiile de zero ale axelor de admisie/evacuare am avut surpriza ca pe cea de evacuare se poate vedea in punct poansonat pe ea, pe fata, dar pe cea de admisie (cu variator hidraulic) nu exista pe partea din fata nici un semn, dar partea din spate, cea dinspre motor, exista um punct poansonat, dar care este defazat fata de cel de pe evacuare cu circa 180 de grade, ceea ce mi se pare a fi imposibil!!!!??? Pentru moment sunt tare nedumerit si nu am solutii. Totusi masina merge ok si nu pot sa spun nimic despre consum dupa ce am facut operatiile de mai sus. Orice sfat sau opinie sunt binevenite.

    Mersi!


  2. Salut forumisti! La o diagnoza facuta la un atelier, tipul de acolo mi-a spus ca am o problema la distributie, o abatere de reglaj, nu mi-a dat foarte multe explicatii. Distributia a fost schimbata in 2008 impreuna cu variatorul de distributie si senzorul de came (sper sa nu gresesc). Inainte de aceasta interventie masina nu avea putere deloc (masurat 89 de cai in loc de 109). Masina merge bine acum, la toate diagnosticarile care le-am facut in Sibiu, circa de 5 ori, a fost singura data cand mi-i s-a spus despre aceasta eroare la distributie. As vrea sa aflu parerea voastra, ca specialisti cu experienta, care ati vazut si ati reparat multe masini:

    - este posibil sa existe o abatere de plus sau minus unu sau mai multi dinti la reglaj, iar lucrul acesta sa nu se simta in functionare?

    - reglajul corect se mai poate reface? si daca se va face, eficienta motorului va creste (putere marita, scaderea consumului, etc.) Mentionez ca la relantiu, in momentul cand accelerez pana pe la 2000-2500 de ture cateodata apar niste rateuri, sesizate in sistemul de evacuare. Filtre schimbate, lambda si MAF fara erori, noxe OK.

    As vrea sa rezolv problema si v-as ruga sa-mi trimiteti ceva documentatie, link-uri sau orice legat de distributie, reglaje, etc. si sa va spuneti parerea despre cele de mai sus.

    Va multumesc anticipat!


  3. Salut prieteni! Deschid acest topic din dorinta de a impartasi bucuria si satisfactia pe care le traiesc dupa ce mi-am schimbat termostatul defect, blocat pe deschis, la V 40-ul meu, dupa circa 2 ani in care motorul nu a functionat la parametrii normali, temperatura apei era in permanenta cu circa o linie sub jumatate, incalzirea in habitaclu era ffff. slaba, consum mare 7-8 si 9-10 afara vara/iarna si 11-14 in oras. In urma informatiilor culese de pe forum, ocazie cu care doresc sa multumesc tuturor membrilor care posteaza informatii si detalii importante pe forum, am ajuns la concluzia ca termostatul trebuie schimbat si ca masinuta poate mai mult! Mecanicul meu nu a facut nimic in directia asta!!

    Am schimbat termostatul si lichidul de racire, totul este SUPER OK, urmeaza sa-i fac consumul si sa vin cu informatii suplimentare. Sa aveti multa bafta si sa va mearga masinile cat mai bine!