Ice

Membru
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Ice

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Fiat
  • Fabricatie 2001
  1. Cei de la Service neavand un program de devizare autorizat Volvo , au emis devizul in sistemul Audatex si daca observati in deviz , toate preturile pieselor au o bifa in dreptul fiecareia ...asta inseamna ca preturile acelor piese sunt puse de ei cu cat au vrut si fiind Dealer Volvo cei de la Eurosins au dat acceptul ca nu au cum sa verifice preturile pieselor . Euroins agreeaza devizele in Audatex si fiind vb de un regres ...au zis fie cat o fi insa vor avea parte de o surpriza caci Omniasigul nu va plati aceasta suma in mod garantat ptr ca se vede clar ca e umflat devizul grav si de aici incepe alta poveste . O sa fac si eu un deviz asemanator cu aceeasi serie de sasiu caci sunt curios de preturile reale si o sa va tin la curent.. Cred ca mai bine o reparai pe Rca... Valorea masinii este supra estimata ptr ca cei de la Euroins prefera sa asigure pe sume ft mari din care incaseaza rate pe masura sumei asigurate iar cand vine vorba de despagubire ....daca o vor face ..va fi la pretul actual de piata , nu de contract de asigurare. Tocmai am facut si eu devizul in acelasi sistem cu aceleasi piese inlocuite , acelasi pret manopera iar suma a ajuns la aprox 26.158 Ron iar preturi sunt cam astea : Bara ft - 1919 ron ; Grila Radiator - 703 ; Capota motor - 1168 ;Far dr - 2318 ;Bara spate - 1531 ; Spoiler bara sp - 460 ; bandou bara sp - 265 ; Hayon - 2271 si Aripa Dr sp - 2082 . Toate preturile sunt in Ron si fara Tva iar valoarea totala de rep e de 26.158 cum v am mai zis ... Toate preturile trecute de Service in deviz au fost grosolan umflate(verifica diferenta cu devizul de la service) ....cel mai probabil ptr ca e vb de Euroins si stiu ca vor incasa banii dupa ft mult timp .
  2. O sa ma uit atunci tot de un 2,0 , parerile voastre sunt destul de convingatoare . Butonand pe mobile.de am vz cateva diesel-uri de 2,0 destul de bine dotate si accesibile la bani si avand in jur de 150 mii km . Multumesc si succes in gasirea Volvo-ului dorit .
  3. Recomanzi sa caut mai degraba un 2,0 d ?? Ar mai multe plusuri decat minusuri decat 1,6 d ?
  4. Cum se prezinta cutia de viteze , e precisa ca o nemteasca sau mesteci in ea ca la un peugeot ? Tinuta la drum intins cum e ?? Cu gropile din tara noastra cum se comporta ?? Ms mult de info .
  5. Salut toti posesorii si conducatorii de Volvo si vin cu rugamintea la voi sa imi transmiteti din cunostintele voastre legate de aceasta marca si de acest model S40 cu motorul de 1,6 diesel de care sunt interesat. Spre rusinea mea , nu cunosc nici un detaliu legat motor/ cutie / manevrabilitate / tinuta de drum / consum real sau preturile pieselor ( "cica" sunt ft ft scumpe ) dar sunt interesat sa achizitionez astfel de model din mai pcte de vedere ( siguranta/ aspect si financiar ). Va multumesc.