• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania

CostinAnton

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About CostinAnton

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 04/25/1988

Profile Information

  • Locatie Manasia
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 1998
  1. Probleme cu motorul? ajutati-ma, va rog!

    ok. multumesc !
  2. Probleme cu motorul? ajutati-ma, va rog!

    ok o sa incerc si o sa revin cu un raspuns . multumesc frumos nu stiu ce sa zic...de verificat distributia dupa ce nu a mai pornit, nu cred ca a mai verificat`o. ar putea sa se deregleze asa deodata? in legatura cu martorul acela, nu am aflat nimic...habar nu am :| in legatura cu pompa, asa am sa fac..o s-o duc la un centru de reparatii. multumesc!
  3. Probleme cu motorul? ajutati-ma, va rog!

    da, a verificat a si pornit chiar nu ma poate ajuta nimeni ?
  4. Probleme cu motorul? ajutati-ma, va rog!

    ok. ms. as mai avea o intrebare...merge sa pun pe tester masina ? ca am fost la cineva si mi`a zis ca e totu` mecanic...si ca nu merge pusa pe tester...dar nu prea imi vine sa cred. voi ce ziceti ? si stii de la ce poate sa fie aprins becul din bord, ai idee? imi cer scuze daca sunt cicalitor, dar sunt disperat sa o fac.. multumesc anticipat ! imi poti spune mai exact unde se afla , ca din poze nu inteleg mare lucru...te rog!
  5. Probleme cu motorul? ajutati-ma, va rog!

    Imi poti arata unde este, te rog ? si daca imi poti spune undeva unde as putea sa o repar sau de unde sa cumpar ? multumesc ! despre ecu vb cand spun sa imi arati. multumesc !
  6. Probleme cu motorul? ajutati-ma, va rog!

    motorul e de 90 cp. blocul motor, atat, chiulasa e de la celalalt vechi, iar pompa e de la celalalt vechi. omu` de la care am cumparat blocul motor a zis ca e din 2006, acum nu stiu daca m`a mintit sau nu. avea o problema, care tot din cauza pompei cred eu ca era...cand era rece pornea la sfert, cum se incalzea, o opream si vroiam sa o pornesc din nou, pornea greu si dupa ce pornea...mergea balbait si scotea un fum alb spre albastru asa...iar daca nu o acceleram, murea. daca o turam scotea fum negruu. asta e semnul care mi`l arata in bord asta e Mironb, crezi ca se poate sa fie de la mester ? Ma poate ajuta cineva? va rog mult !
  7. Probleme cu motorul? ajutati-ma, va rog!

    Am pus decat blocul motor, atat, chiulasa si restul sunt de la celalalt vechi. am avut un motor de 1.9 din `98, iar acum omu` de la care l`am luat a zis ca e acelasi motor, numai ca difera anul..mi`a zis ca e din 2006 acum nu stiu daca m`a mintit sau nu, motorul e bun, are o compresie foarte buna...porneste la sfert. si in legatura cu becul...e portocaliu, iar in interior e un fel de triunghi verde, nu stiu daca e ceea ce zici tu, habar nu am . Acum am alta problema, nu mai porneste deloc. mi`a zis mesterul la care o am, ca azi de dimineata a pornit la a doua cheie la sfert, a lasat`o pornita un pic, a turat-o, a mai oprit-o, a mai pornit-o...apoi a pornit-o din nou si a lasat-o cateva minute, a oprit-o si cand sa o porneasca iar, nu a mai pornit deloc, mi-a zis ca a consumat si 2 spresiuri de pornire si degeaba...el mi-a zis ca nu m-ai are ce sa faca..pentru ca a montat tot si mi-a zis ca e de la pompa..acum..nu stiu...d`asta am si apelat la voi, poate imi dati vreun sfat, nu stiu...sunt disperat...am bagat o gramada de bani in ea.. multumesc!
  8. SAlutare! Sunt posesorul unui Volvo S40 1.9 tdi 1998, acum 6 luni din cauza unu`i furtun fisurat, am calat motorul masinii(asta acum 7 luni), de aceea, am fost nevoit sa schimb motorul. L-am schimbat, dar acum a intervenit o problema..de pornit porneste la sfert, dar scoate fum cenusiu spre negru si nu sta la relantii, adica e turata..la 1400 rpm, tin sa mentionez ca, pana sa se caleze motorul...cand era rece, pornea extraordinar de bine, dar cand era calda, pornea greu...si daca pornea...mergea balbait, iar daca nu o acceleram, se oprea si in bord se aprindea un bec aflat in dreapta jos a bordului, habar nu am de la ce poate sa fie? Poate cineva sa ma ajute cu un sfat? apreciez!