claudette

Membru
  • Content count

    41
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by claudette


  1. Primul a fost cel original...al doilea a fost Nissens de la tine, Alex. Al treilea...nu stiu...se de fiecare data alt service...ca am zis sa nu fie din cauza service-ului sau a firmei de radiatoare.

    Nu am nici un simptom...pur si simplu nu mai am clima...e aerul de afara....

    Si inteleg sa se mai sparga...dar din doi in doi ani?? In conditiile in care...repet...am grija de masina...nu o bag prin cine stie ce terenuri sau altecva de gen...


  2. Buna!

    Am si eu o problema cu aerul conditionat...din doi in doi ani trebuie sa schimb radiatorul...Cei din service spun mereu ca sunt gauri prea mari pentru a fi reparat... Problema este ca nu stiu cum apar gaurile, de ce, de ce o data la doi ani... Voi stiti ceva? De data asta chiar am pornit aerul pe rece si iarna, exact cum mi s-a spus. Nu lovesc in fata masina, nu iau pietre si folosesc tot timpul aerul...si nu inteleg...


  3. Multumesc mult baieti! Si eu va doresc sa vi se implineasca toate dorintele si...la cat mai multi km fara probleme :)

    PS: Dany....nici macar strainatatea nu ti-a alungat gandurile astea...sincere? :)) De la an la an esti tot mai...sincer :)))


  4. Scuze de intarziere... deci...apas pe acceleratie si ajunge la viteza dorita mai greu decat de obicei...era varianta 1 Andu :)

    Azi o sa fac o diagnoza la ea sa vad ce iese.

    Revizia am facut-o si in service si in afara lui. Cand am facut revizia in service nu mi-au curatat clapeta. Sau daca au facut-o cumva nu mi-au zis nimic, desi nu cred sa o fi facut.

    BogdanG, ai dreptate, una din probleme e mai veche, adica de ceva timp se tot tureaza la relanti, insa cam de o luna inceput si in mers. Cam tot atunci a inceput si problema cu acceleratul mai tare. Si de vreo saptamana se opreste la frana. Dar dupa cum am spus...astea nu se intampla mereu. De exemplu aseara doar s-a oprit la frana, in rest a mers bine...


  5. Am si eu cateva probleme cu masinuta...daca puteti sa imi dati un sfat ce ar putea fi.

    In primul rand cand pun frana ca sa o opresc (semafor sau de tot), se aprind toate becurile pe bord si se opreste motorul. Inainte de oprire nu este aprins nici un bec pe bord.

    Alta problema: de multe ori trebuie sa o accelerez mult mai mult ca in mod normal pentru ca nu prinde viteza...de exemplu ajung la 3000 rotatii, in viteza a treia la 50km/ora.

    Altceva...cand nu trebuie sa o accelerez, se tureaza ea foarte mult atat in mers cat si la relanti.

    Toate problemele astea nu se intampla tot timpul...cateodata chiar merge masina bine:P

    Masina este un S40 2.0 benzina din 2008.

    Aveti idee ce ar putea fi?