viorelgrigoriu

Membru
  • Content count

    365
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by viorelgrigoriu


  1. Bună ziua dragi posesori de volvo .

    Vă adresez o rugaminte:

    Cine dintre dumneavoastra a trecut prin experienta înlocuirii cablului de capota la 460 fără facelift,cu inchiderea capotei cu două cuie,să posteze un mic tutorial cu procedeul si traseul pe care îl are cablul in compartimentul motor.

    Multumesc


  2. Bună ziua,

    Am finalizat s eu un proiect de restaurare a masinii pe care o posed.La tinichigerie nu a fost mult de lucru,doar pragurile si pasajele de la semiaripile spate.

    S-a bucsat blocul motor, reparat directia, frane.

    Spune-mi t rog de unde ai comandat esapamentul , pentru că vreau să înlocuiesc toba primară.

    Succes in finalizareaproiectului.i


  3. Buna seara,

    Rog posesorii de volvo 460 echipate cu motor B18EP115 sa puna poze cu motorul si mufele senzorilor si de unde vin firele(in special la senzorul de temperatura apa.Postati si poze de amsamblu ale motorului .

    Cu cat mai multe si din mai multe unghiuri cu atat mai bine.

    Multumesc mult.

     


  4. Buna seara,

    am fost la vopsit masina.

    Rezultatul este multumitor,in schimb vopsitorul nu este dispus sa vopseasca bandourile de plastic de la jumatatea portierelor si cele detasabile de pe bare.

    Spune ca nu sta vopseaua pe plastic si nici kit-ul si mai bine le las asa.

    Nu-mi vine sa cred ca se poate impotmoli chiar acum.

    Cu siguranta exista posibilitatea vopsirii bandourilor negre,de plastic.

    Aveti idee care sunt produsele care trebuie folosite si pasii necesari realizarii acestei operatiuni?

     

    Multumesc


  5. Buna ziua,

    cine are experienta la insonorizare auto?

    Iata despre ce este vorba:

    Am achizitionat STP pentru insonorizarea podelei.

    In acelasi timp am luat insonorizant (vopsea),pentru pistol.

    Voi achizitiona fonomin (pasla),pentru a dubla mocheta originala.

    Si acum intrebarea:

    ce voi folosi mai intai vopseaua insonorizanta si apoi STP-ul,sau invers ,sa lipesc placile de STP pe tabla pentru o priza mai buna(STP-ul este autoadeziv),dupa care sa dau vopseaua cu pistolul ?

    Multumesc

     


  6. Buna seara domnilor,

    multumesc mult pentru sfaturi.

    Am gasit ceva si din teava de pompa de noroi,apropo de teava de sonda.

    Este material bun ,doar un pic cam tare.

    Astazi am gasit sa comand camasi cilindru cu cote foarte apropiate de cotele alezajului din bloc.

    Se vor aleza si honui camasile pentru a fi aduse la cota,dupa fiecare piston in parte.

    Vadisul da o toleranta pentru B18EP intre piston si cilindru de 0.020-0.040

    Cred ca va iesi motorul ca nou.

    Am luat segmenti STD ,produsi de Mahle.

    Ma bucur ca am primit sfaturi de la voi,semn ca forumul s-a mai inviorat.

     


  7. Buna seara,

    Am cumparat masina volvo 460 in 2008.

     In acelasi an am schimbat distributia ambreiajul si altele.

    Am cautat pe net informatii despre ce producator ar fi mai bun (raport calitate pret).

       Am ales un kit de ambreiaj producator LUK.

    Mentionez ca am schimbat kitul de ambreiaj pe care l-am gasit pe masina,pentru ca discul era uzat si intra in patinaj.

    In schimb inainte de a se uza dicul,masina avea demaraj foarte bun

    Dupa ce am scos masina din service,am observat ca mabreiajul nou LUK nu ma ajuta sa iau demaraj asa de rapid ca inainte.

    Acum,in zilele noastre am desfacut motorul si mi-am zis sa refac ambreiajul de alta data.

    Am scos din cutie discul si placa veche , pe care le-am gasit in portbagajul masinii in 2008 ,dupa inlocuire si le-am pastrat pana astazi ,in scopul de a reface dinozaurul

    Am dat discul si i-au batul ferodouri la Fermit (3.5mm pe fiecare parte).

    Am luat placa si am inceput s-o curat si stupoare... pe placa scrie VALEO.

    Acel ambreiaj cu care plecam cu scartuituri era de fapt VALEO.

    Sa fie heavy duty?

    Ati mai intalnit sa gasiti kituri VALEO mai tari decat cele LUK?

    Este adevarat ca unele kituri  de ambreiaj ambalate cu inscrisul SACHS au in interior kituri VALEO,mai nou?


  8. @V50Saphir. Sunt oameni care au o masina old school, ieftina cum zici tu si vor sa arda banii ca sa arate bine masina...de ce? Pentru ca tin la ea.

    Domnule Brava,jos palaria in fata dumneavoastra.

    Asa este, m-am atasat puternic de aceasta masina.

    Si am" ars" ceva bani cu ea pentru a face franele ,directia,suspensia ,acum motorul si urmeaza vopsitul.

    Si lista nu se incheie aici.

    Daca spun cuiva aceste lucruri , s-ar putea sa par un" ciudat".

    Dar vedeti dumneavoastra,nu mai sunt tanar si m-ar durea sa vad volvo model 460 murind.

    Este o vorba"suntem prea saraci sa luam lucruri ieftine".

    De aceea spuneam ca trebuie sa aleg solutia cea mai buna pentru mine si mai durabila.

    Mi-as dori sa mi-o vopseasca Claudiu ,dar este peste mana,avand si motorul dat jos.
    Am clarificat cu vopsitorul.

    Pentru ca nu are conditii bune de uscare,voi alege varianta vopselei pe diluant.

    Imi spunea ca lucreaza mai bine cu vopseaua pe apa,cea pe diluant fiind mai pretentioasa (umbre,brazde) si aici Claudiu stie despre ce vorbesc.

    Oricum am clarificat situatia,,drept pentru care va multumesc pentru ajutor si pentru intelegere.

    Cu Respect

    4 people like this

  9. Buna seara ,

    Odata cu demontarea motorului am observat uzura  blocului motor.

    Pentru ca pentru motorul meu nu mai gasesc pe nicaieri pistoane si segmenti la cota de reparatie,singura solutie ar fi bucsarea blocului si revenirea la  cote de STD.

    A facut cineva dintre voi aceasta operatiune?

    Daca da,ce material s-a folosit?(fonta turnata centrifugal...etc)?

    Unde ati efectuat lucrarea de bucsat,alezat,honuit?

    Multumesc


  10. Am o rabla si nu-mi permit s-o vopsesc intr-o vopsitorie adevarata.

    Nu am nici garaj,sunt si parlit ,fara bani

    Sunt si novice in ale vopsitului.

    Acesta sunt cateva din motivele care ma determina sa aleg cu grija vopsitorul si vopseaua, pentru a vopsi rabla pentru ultima data.

    Capatasem tot felul de informatii de la fel si fel de "profesionisti"

    Unele voci spuneau ca vopseaua pe baza de apa e mai putin durabila si se preteaza doar daca vopsitorul are cuptor.

    In aceste conditii mi-am spus ca cel mai sigur este sa apelez la colegii mei de forum,sa ma indrume.

    Si am dat de profesionisti.

    Multumesc domnilor ,pentru  informatii.

    2 people like this

  11. Multumesc Claudiu

    citisem pe alte forumuri despre nemultumirea mai multor posesori de autoturisme vis-a vis de rezistenta in timp a suprafetelor acoperite de vopseaua pe baza de apa.

    Apoi am mai primit informatii si de la alti vopsitori ca este mai durabila cea pe baza de diluant.

    Dar cred ca tu ai dreptate,rezultatul depinde de factorul uman


  12. Buna ziua,

    Va rog cei care au experiente faste sau nefaste referitor la vopsirea autoturismului cu vopsea pe baza de apa,va rog impartasiti-le cu mine.

    Vreau sa vopsesc masina si vopsitorul se lauda ca lucreaza numai cu vopsea pe baza apa.

    Ajutati-ma sa fac alegerea corecta.

    Multumesc