alinbuga

Membru
  • Content count

    247
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by alinbuga


  1. Dragul meu Vadim, filtrul din cutia mea avea pilitura, dar pilitura impreuna cu o mazga groasa era si pe componentele carcasei de aluminiu. Mai exista o tabla maaaare plina de pilitura acoperita cu mazga ( pilitura sta lipita de tabla datorita celor trei magneti ascunsi ce-si fac treaba precum hartia de muste ....).

    Mazga depusa e cea de care s-a saturat uleiul uzat sa o care prin traseul de ungere si presiune totodata.


  2. Exista riscul ca o cutie ce functioneaza perfect, dupa spalarea cu ulei nou, sa inceapa sa smuceasca.

    De ce? Pentru ca in urma adunarii kilometrilor apar uzuri mecanice in lagare. Uleiul vechi, fiind mai vascos/murdar/cu pilituri..., mentine o functionare a cutiei in parametrii. Uleiul nou introdus in cutie, fiind mai fluid, pune in miscare depunerile de pilitura. Acestea pot infunda traseele de presiune din cutie sau din grupul de valve.

    In final, vascozitatea uleiului nou poate deveni insuficenta pentru uzurile dobandite in timp. De aici ....devin vizibile problemele.

     

    CONSILIERUL FERICIRII