musca.gabriel

Membru
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by musca.gabriel


  1. da asta asa e dar de exemplu si azi era incalzit , mie turatia imi sta undeva la 500 si mergea la rupere.are momente.

    alta treaba ar fi cu vacumurile care fac legatura intre piesele ale electronice prinse pe panou(unde intra si mufa de lambda) si motor.

    nu am gasit nicaieri sa-mi arate cineva cum trebuie puse (corespondentul)


  2. Salutare! nu o sa va plictisesc cu o poveste lunga. am un 1.8 benzina s40 din 98. cand e mai rece motorul trage de rupe, cand e cald, nu prea.si in a doua cand ar trebui sa fuga totusi, ea parca doarme. degeaba apas pe pedala ca nu fuge deloc. in schimb , are momente cand si la cald rupe , dar plafoneaza.

    ce sa fie oare? cu respect pentru volvisti!


  3. Buna! am un s40 motor de 1.8. de ceva vreme am probleme care de-a dreptul ma dispera. cand masina e rece , dimineata, o las putin sa se incalzeasca apoi cand plec cu ea fuge bine de tot. cand insa se incalzeste mai tare, si in a doua, nu are deloc o accelerare sanatoasa.parca se inmoaie toata. ce sa fie oare ?!!?? cu respect, Gabi


  4. ok! am schimbat pompa de benzina,dar inainte de asta masina mergea realmente prost.nu tragea deloc.INCA O INTREBARE TE ROG.INJECTOARELE MELE DE 1.8 CRED CA ERAU INFUNDATE.AM PUS ALTELE DE PE UN MOTOR DE 2000 T4.ACUM MERGE FANTASTIC IN SARCINA DAR RELANTIUL E DAT PESTE CAP.SE ACCELEREAZA SINGURA PANA LA 5-6-700 TURE DUPA CARE REVINE TUROMETRUL APROAPE DE 0.CE SA FIE OARE?!??


  5. salutare! mai nou am un volvo de 1.8 benzina din 97' si cand merg cu el mai tare adica 'la blana' in habitaclu miroase a benzina.evacuarea nu sufla pe nicaieri.m-am uitat si la pompa de benzina si nu scapa pe nicaieri la furtune.a mai patit cineva asa ceva?

      asta dupa ce i-am schimbat pompa cu alta.


  6.     HELLO! INTREBARE URGENTA !! STIE CINEVA DACA UN PISTON ESTE MAI USOR DECAT CELELALTE CU 10 GRAME E PROBLEMA? ASTA INAINTE SA-L MONTEZ.

        AS FOLOSI BOLTUL CARE A FOST PE PISTONUL MEU ORIGINAL CARE E ATENTIE---CU MULT MAI BUN DECAT CEL CUMPARAT DE PE UN MOTOR DE 40.000 KM, DAR PROBLEMA E CA LA GREUTATE IMI VA DA MAI PUTIN CU 10 GRAME. E MULT??!??

        NU PREA IMI PLACE BOLTUL DE PE PISTONUL CUMPARAT.ARE PUTIN JOC PE BIELA.(E MAI GROS IAR PISTONUL E PUTIN MAI USOR.ASA SE COMPENSEAZA GREUTATEA.AL MEU ORIGINAL E EL MAI GREU IAR BOLTUL MAI USOR)

        ADUNATE,GREUTATILE PISTOANELOR SUNT ACELEASI DAR IMPREUNA FIECARE CU BOLTUL LUI.

              HELP!!!


  7. Adi mersi de sfaturi.Am luat azi chiulasa de la facut.A iesit perfect.E curata lacrima.Foarte putin se vad mici ciocanituri dar i-a facut meseriasul scaunele,am pus 2 supape noi cerandu-mi inca 90 lei.Totusi e putin.M-am cam blocat nitel fiindca am ceva cheltuieli urgente de facut dar va fi si masinuta gata.

    Altceva,toate bujiile mele erau arse dar nu mi-am putut da seama ca nu merg fiindca la -20 grade afara pornea trasnet.Vezi,cateodata e bine sa nu-ti porneasca :).Asta te face sa verifici bujiile.

        ATENTIE TUTUROR CELOR CARE DUPA CE PORNESC MOTORUL AUD UN CLONCANIT CA BILELE DE RULMENT LOVITE DE CEVA METALIC.E CLAR CA S-A RUPT CAPUL INCANDESCENT AL BUJIEI!!! NU MERGETI CU ELE ASA.EU AM MERS FOARTE PUTIN SI TOTUSI AM AJUNS SA CHELTUI BANI.NU CONTEAZA CAT DE MULTI,I-AM DAT--NU I-AM LUAT:(.


  8. uitati ceva poze.azi am rezolvat o gramada de treburi.am dus chiuloasa la facut si ma costa doar 200 lei!!!aveam 2 supape usor indoite.mi-am luat si un piston sh la 100 lei.de abia astept sa le pun pe masina si sa-i dau bice.uite ca am scapat ieftin!!

    post-1939-12877858053158_thumb.jpg

    post-1939-12877858057494_thumb.jpg

    post-1939-12877858061811_thumb.jpg


  9. Salutare tuturor.Am un s40 1,9tdi din 2002,si am mai expus problema motorului mai demult.Am reusit sa-l desfac si am constatat ca mi s-a rupt capatul bujiei si a cazut in camera de ardere.Nu am mers mult cu ea insa CAPUL PISTONULUI ARATA CA DUPA BOMBARDAMENT,am si o supapa usor stramba(inchide dar nu etanseaza).Ce am de facut este sa duc chiuloasa la facut dar VREAU SA VA INTREB: TREBUIE SCHIMBAT NEAPARAT SI PISTONUL? Banuiesc ca da,fiindca lucrul nou e nou dar daca pun altul cu segmenti noi,se va intampla ceva de genul ca astia noi sa fie rosi mai repede??!??

        Interiorul motorului la 250000km arata impecabil!A fost tinut cu Metabond.Un prieten mecanic a ramas uimit, spunand ca putea jura ca motorul meu are 1000 km rulati!!VOLVO E VOLVO.

        A mai patit cineva asa ceva?Ma puteti ajuta in vreun fel?

                                                                                    Cu stima ptr. volvisti!!


  10. VA MULTUMESC PENTRU SFATURI!!NU AM MAI AVUT TREABA CU FRIGUL,BEC NU E APRINS IN BORD,MOTORINA E OK.I-AM BAGAT SI SOLUTIE METABOND INAINTE.CERT E CA AZI AM VORBIT CU UN MECANIC SUPER SI MI-A ZIS CA DE LA DISTRIBUTIE ESTE.SARISE CUREAUA CU UNU-DOI DINTI.CUM NU AM STIUT SI AM TRAS-O LA INDICATIILE ALTORA SI ACUM MA ROG SA NU FIE CHIULASA PRAF.NU CRED DIN MOMENT CE MOTORUL TOARCE,CE E DREPT SE CUNOASTE CA LA COTE DE AVARIE.POATE SCAP CU O SUPAPA INDOITA.PIESELE SUNT 288 LEI TOTUL PTR. DISTRIBUTIE,CA II CUNOSC PE CEI DE LA MAGAZIN,PLUS MANOPERA...ETC...SI M-A PRINS SI INTR-O SUPERPANA DE BANI...ASTA E!!

    PENTRU VOLVAN FAC ORICE.MERITA DRAGA DE EA.