musca.gabriel

probleme inchidere centralizata s40

45 posts in this topic

salut! am un s40 din 1999 1.9 tdi. de vreo saptamana nu mai functioneaza inchiderea din telecomanda.de la butonul din interior merge. am schimbat si bateriile telecomenzii,lamela de + calca bine dar tot nu merge. stie cineva ce poate avea? unde este senzorul receptor?!??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Receptorul este nr. 8 din poza dar nu cred ca de acolo e problema ta.

Cel mai bine vezi la diagnoza de unde e problema; cu asta ar trebui sa incepi.

Multa bafta!  ;)

post-924-12877889487219_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe vremuri bunicu pornea Moskvitchul cu coarba si tu zici ca e stresant sa deschizi masina din cheie?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate incerca o reprogramare a telecomenzii, parca se pune rapid contactul de 5 ori si dup-aia se apasa butonul de lock de pe telecomanda, dar nu mai stiu exact procedura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe vremuri bunicu pornea Moskvitchul cu coarba si tu zici ca e stresant sa deschizi masina din cheie?

Pai chiar e stresant sa nu iti functioneze telecomanda.Daca ai vreo "urgenta" garantez ca nu vei nimeri... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

baieti e de-a dreptul urat.nu i-am gasit buba. deschid cu cheia dar ma gandesc ca va veni vestita iarna iar daca ingheata incuietorile am pus-o. mai are cineva vreo idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai încercat amândouă cheile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

deschid cu cheia dar ma gandesc ca va veni vestita iarna iar daca ingheata incuietorile am pus-o.

Bagi niste WD-40, lasi 3 minute si s-a dezghetat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca s-a umblat in ultimul timp la instalatia electrica, e posibil ca printr-o manevra nefericita, sa iti fi dat peste cap sistemul telecomenzii. Eu am patit odata. Daca nu ai incercat deja, ia in calcul o recodare a telecomenzii.

Sigurantele le-ai verificat? Sunt ok toate, la locul lor? Si de acolo poti avea probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! asta fiind singurul topic despre inchiderea centralizata(pe care l-am gasit eu).......asa ca o sa va "povestesc" problema mea.De cand a dat frigul am probleme cu deschiderea portierelor(dreapta spate si stanga fata).Aproape de fiecare data trebuie sa deschid manual usile---tragand de "tumburus"(care se ridica doar pe jumatate).Cred ca este ceva uzat inauntru, care blocheaza mecanismul sa-si faca cursa completa.Asa ca cer sfatul celor care s-au lovit de problema asta si au desfacut portiera(portierele).....ca sa-mi fac o idee despre ce ma asteapta cand voi demonta si eu.Adica ceva...particularitati...sau ce piesa ar putea cauza problema.Multumiri!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate e mizerie. Se poate desuruba tamburusul si sa dai cu sprai degripant ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu patesc asta de cand am masina, din 2007. Si, din cate stiu, e problema cu multe S/V40-uri generatia 1. Nu stiu de modelul tau...

La mine nu se deschide din prima decat usa soferului, pentru celelalte trebuie sa mai apas o data pe telecomanda. Vara o data, iarna de 2-3 ori :)

Sau, intru la volan si le deschid folosind tumburusul.

La fiecare apasare se ridica cate un pic tumburusul, insa nu de tot din prima, cum o face la usa soferului.

Mai demult, Alex (pe vremea cand aveam V40-ul de la bacy) mi-a zis sa ma las cu datul jos si incercatul de reparatie. Ajungi greu pana acolo si nu prea ai ce sa ... ungi...

O sa incerc ceva mai la ... vara. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu patesc asta de cand am masina, din 2007. Si, din cate stiu, e problema cu multe S/V40-uri generatia 1. Nu stiu de modelul tau...

La mine nu se deschide din prima decat usa soferului, pentru celelalte trebuie sa mai apas o data pe telecomanda. Vara o data, iarna de 2-3 ori :)

Sau, intru la volan si le deschid folosind tumburusul.

La fiecare apasare se ridica cate un pic tumburusul, insa nu de tot din prima, cum o face la usa soferului.

Mai demult, Alex (pe vremea cand aveam V40-ul de la bacy) mi-a zis sa ma las cu datul jos si incercatul de reparatie. Ajungi greu pana acolo si nu prea ai ce sa ... ungi...

O sa incerc ceva mai la ... vara. :)

Corect...este vorba de batranica(s 40___'97).Catva timp in urma,cand era mai cald, reuseam sa le descui din a doua-treia apasare a butonului.Acum ca a venit frigul.......nimic...nu mai vrea deloc.De asta intrebam,poate a dat cineva jos sau a schimbat mecanismul.........cine stie......poate se gasesc de schimbat(noi sau second).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema se rezolva foarte usor cu WD40. Si eu am avut aceeasi problema iarna trecuta, am dat tot mecanismul usii, prin interior si prin exterior cu WD40 si de atunci nu mai am nici o problema. Au fost si -10 grade afara si se descuiau toate usile fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutari de curand am achizitionat inca o telecomanda de la alt volvo v40 intrebarea mea este daca cineva ma poate lamuri se poate programa in vre un fel fara a ajunge la cei de la volvo multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare volvistilor! Am si eu probleme cu s40 meu la inchiderea centralizata si anume in afara usei stg fata functioneaza perfect toate , am desfacut complet tot ce era pe ea si din pacate este dus centralizatorul sau asa ceva , nu stiu exact cum se numeste , ce stiu este ca are doua motorase elctrice din care unul s-a bulit si nu mai gasesc sau cel putin pana acum nu am gasit si asta se intampla deja de un an si ceva , este modelul dupa 2004 , are si antifurt pe inchidere... aveti vreo idee unde as putea incerca ? Mi-a adus cineva de prin Spania de la o masina asemanatoare dar e total diferita piesa respectiva si nu as vrea sa cumpar toate patru daca as gasi doar cea de la usa sofer.Oricum..sunt nou pe aici .... dar cu siguranta voi reveni.. sunt constructive si interesante discutiile si parerile voastre. S-auzim doar de bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare domnilor.....daca schimb la a mea masina 1-cheile cu inchidere pe ele model 2003(cele tip briceag),2-contactul complet(inclusiv acea mica bobina),3-imobilizatorul,4-incuietorile(butuc cheii st+dr),5-modulul alarma VGLA......mai trebuie ceva??trebuie resoftat ECU?? Toate piesele provin de pe aceeasi masina an 2003.....stie cineva??multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

si transponderul.....mai trebuie sa-mi softez ecu-l meu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cred ca partea de imobilizare se afla in calculatorul motor (cel putin asa este la S60, S80, V/XC 70), iar atunci va trebui sa muti si partea de imobilizare din calculatorul masinii 2003 in calculatorul masiniitale (asta trebuie sa o faca un electronist) si mai trebuie dupa cum bine ai spus si tu

contact ( acea mica bobina de pe el, care este antena imobilizatorului, poti sa o schimbi sa nu, ca nu este "codata" )

yale usi fata, portbagaj, torpedou si rezervor (daca ai cheie pe el)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma refeream la acest modul numit IMMO (o cutiuta albastra).....care este separat de ECU,pacat ca nu pot pone o poza cu acest IMMO(imobilizer)http://www.ebay.com/itm/01-02-03-04-00-Volvo-V40-S40-Immobilizer-Module-30620876-OEM-/181278377547?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AVolvo%7CModel%3AS40&hash=item2a3508864b&vxp=mtr

ceva din manualul volvo.....Immobilizer (start inhibitor)

Each of the keys supplied with your car is electronically coded. When the key is inserted into the ignition switch, the code is transmitted to and compared with a code stored in the start inhibitor module. The car can only be started if a properly coded key is used.

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI mai e ceva nu compara doar transponderul din cheie ci si modulul ECU. DIn cate stiu compara doar daca corespunde ca tip (adica daca e 1.6 16V nu si seria lui) dar oricum e gandita ca sa nu poti monta alt ECU de la alt motor (cel putin asa e la 850 din 96 si immo arata la fel la S40 deci banui ca are aceleasi functionalitati

PS Tocmai am citit in VADIS : e si mai restrictiv decat credeam ....

When installed in the vehicle the immobilizer control module and the engine control module (ECM) will “marry”. This occurs by the engine control module (ECM) learning the immobilizer control module code the first time the ignition is switched on after the control modules have been connected to each other.

This means that neither an immobilizer control module, engine control module (ECM) nor a VGLA (Volvo guard lock and alarm system) control module can be moved between cars.

The immobilizer control module and VGLA (Volvo guard lock and alarm system) control module connect to each other in the same way when a new immobilizer control module is programmed.

IMMO S40.pdf

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci cu alte cuvinte s-ar putea sa nu mearga......intrebarea mea era daca are legatura cu ECU meu si din cate vad are legatura,si probabil trebuie soft sa recunoasca toate astea....noile chei,immo,vgla,transporderul,....etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are garantat legatura. Asa cum am scris la 850 Immo verifica daca este un ECU corespunzator ca tip nu si ca serie dar la cum se citeste pdf-ul pare ca la S40 au restrictionat si mai tare adica trebuie exact ECU-ul respectiv. Probabil cel mai simplu este sa lesi pe dealer sa reprogrameze cheile noi si sa le stearga pe cele vechi.

When an ignition key is inserted in the ignitionswitch the immobilizer control module transmits a code to the transponder, which responds with its own encrypted code. This code is decrypted in the immobilizer control module and is compared to the learned codes in the control module. Key validation takes a maximum of 300 ms.

If the codes correspond the immobilizer control module begins communicating with the engine control module (ECM). This communication is encrypted and only permits communication between two units, the immobilizer control module and the engine control module (ECM), where the engine control module (ECM) continuously monitors the communication.

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema mea este in felul urmator.....s-a stricat contactul meu si am o singura cheie + telecomanda(model 2001) care am reparat-o de multe ori,si m-am gandit sa cumpar mai pe nimic ceea ce am scris mai sus.....primesc 2 chei model briceag din 2003+immo+transporder+contact cu tot cu bobina aia mica+inchizatori usi+modul alarma(VGLA)+capac rezervor....TOATE DE LA ACEEASI MASINA.....si ma gandeam ce pot sa fac sa le recunoasca ECU meu.......singurul care nu-l cumpar este ECU din 2003 fiindca este alta motorizare....diesel......cu alte cuvinte sa cumpar doar cheile si contactul??

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now