dmoushi

Membru
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by dmoushi


  1. am sa continui acest topic prin a-l felicita din tot sufletul pe Bogdan G. pentru reusita sa, dand de cap problemei martorului de airbag. Problema a fost un led ars, care trebuia sa lumineze dezactivarea sistemului Isofix, in momentul in care exista scaunul copilului...in nici un caz nu era necesar schimbul ceasurilor din bord, cum mi s-a spus la reprezentanta si mi se garanta ca asta e buba, mai ales ca ma asigurau ca imi merge airbag-ul pentru pasager 100%, o nebunie ce sa mai. Bogdan a zis sa mergem direct la sursa, asta dupa ce a pus diagnoza pe masina. Am desfacut panoul din dreptul oglinzii retrovizoare, am deconectat placuta leduri si circuite integrate, a verificat Bogdan toate led-urile care sunt 3-4 la numar cu multimetrul si am descoperit ca unul nu mergea, l-am schimbat, a izolat circuitele cu un spray care formeaza o pelicula de protectie impotriva infiltrarii apei, pentru ca mai mult ca sigur, fiind o decapotabila, apa si-a facut loc pe la chedere arzandu-se ledul. In urma diagnozei am mai descoperit o problema la injectorul 4, urmand a fi schimbat in viitorul apropiat, a fixat Bogdan bratul care activeaza Swirl-ul, pentru ca masina nu mergea in parametri normali.

    1 person likes this

  2. pai a observat prietena mea dupa ce am cumparat masina ca apare (da asa este sus in plafoniera)...din moment ce Primus a zis ca masina nu are nevoie decat de schimb ulei cutie, ulei motor,filtre,update la cutie si distributie, nici nu mi-a trecut prin cap ca ar fi deconectat airbagul pasager. In momentul in care pornesti masina apare in plafoniera Fasten Seatbelt pui centura si pleci, nu mai stai sa te uiti ca mai apare la un interval Passenger airbag off...ce sa mai am luat-o orbeste din moment ce Primus a zis ca masina din punctul lor de vedere este in regula si diagnoza vorbea de la sine. Alt lucru care mi s-a parut aiurea este ca oamenii nu mi-au mai facut acel update la cutie dupa schimbul de ulei, ca era cica facut deja...pfff


  3. pai nu am stiut ca are astfel de probleme...inainte sa o cumpar am fost cu ea la Primus sa-mi faca o diagnoza la masina si sa-mi spuna absolut tot despre ea referitor la consumabile...nu au vazut ca airbag-ul dreapta pasager este deconectat...dar ce ma irita pe mine e motivul pentru care ei nu au binevoit sa activeze airbag-ul ca sa vada ce este cu sistemele de siguranta care din punctul meu de vedere sunt destul de vitale. cat despre ceasuri nu pot fi decat noi si programat DIM-ul pe ele, am intrebat daca le pot lua de pe o masina donatoare si a zis seful de service ca nu se poate asa ceva, ca fiecare masina iese din fabrica cu ceasurile setate fix pentru acea masina.


  4. am fost azi la Primus am facut revizia cutiei...dupa 20 km parcursi nu am observat vreo imbunatatire in comportamentul cutiei...bonus mi s-a comunicat ca trebuie schimbate ceasurile masinii (combined instrument 4456,15 lei fTVA + programarea DIM 264,11 lei fTVA = 4724,98 lei fTVA) intrucat dau eroare de comunicare cu airbag-urile pasagerului din dreapta cand acesta este activat, iar cand il dezactivez cu cheia mecanica dispare martorul de eroare din bord (triungi cu !)


  5. .....este secretos dmoushi si nu ne spune citi km ii afiseaza in bord. :smile: .

    Nu as crede ca un cabriolet poate fi cumparat de firme,pers fiz., ca sa mearga zi cu zi ,plus sa le utilizeze ca pe V-uri,la un transport mic etc.Deci 80 mii pe an este o cifra cam exagerata ,insa Dzeu stie cum a fost intretinuta dar mai cu seama citi proprietari a avut anterior.

    Sa stii Bogdan ca nu ajunge un V50 la 170 -180 mii asa de repede daramite C-ul Este masina din 2009 totusi.

    nu sunt secretos masina am luat-o la 76000km si in prezent are 81000km

    Pai si nu trebuie sa pice din nou sau cum ?

    Andule ce sa zic, esti un om foarte priceput si se vede asta prin problemele pe care tu le faci masinii nu invers . Masina doar iti raspunde cu aceiasi moneda .

    @dmousi masina ta este din Olanda ? Pai in cazul asta are foarte multi km si sunt normale toate problemele tale, in medie un D5 in Olanda face cam 80.ooo km/an, deci masina are ceva km .

    Are joja dar se vede mai greu.

    multumesc pentru ajutor...va voi tine la curent cu evolutia si rezolvarea problemelor

    Salut ! Ce va tot certati :laughing4: ca la unu e mai scump, la unul e mai ieftin ! Cine vrea cumpara, cine nu pa ! ( a se mentiona ca nu iau apararea nimanui ;D )

    Omu' care mi-a reparat cutia mi-a pus un ulei care la el costa 50 lei L, un ulei la butoi, mi se pare ca este dextron ! Din ianuarie pana acum nu am avut nici o problema !

    ps: dmousi, poti posta in topicul de mai jos pt. nemultumirea de la service !

    pai din cate observ topicul este inchis?!?!


  6. mai vroiam sa mentionez ca pentru a-mi schimba limba de lemn (olandeza) de pe afisajul computerului masinii costa 900 lei fTVA, caietelul de service nou al masinii este 50E...mai bine ma apuc de invatat olandeza si-mi notez schimburile de consumabile facute la ei + km, pe hartie igienica!

    Nu ai cum sa golesti cutia de uleiul vechi, nu curg mai mult de 3L .

    Ce sa zic tipic romanesc bine ai spus .

    Nu stiu cum o sa imparta ei bidonul de 4L ca sa le dea 7 l :D

    Dar tu de ce nu verifici nivelu pt ca ai joja . Din cate stiu pe platforma P1 nu s-au pus cutiile TF-80 in 6 trepte ci numai AW55-50 care au joja .

    pai baietii mi-au trecut pe factura proforma Ulei CVAT 4L / 382lei fTVA X 4buc. Cat despre verificare nu stiu stiu unde ar putea fi localizata joja cutiei. am cautat pe net, dar nu am gasit.


  7. cu parere de rau tin sa va zic ca am stat ca prostu azi sa-mi astept randul, avand programare de la ora 13.30. abia la ora 16.30 mi-a fost luata masina din parcare si urcata pe elevator. Tot ce pot sa spun e ca sunt dezamagit de serviciile lor. Au inceput sa se certe pe acolo pe tema clientilor, ca nu stiau cum sa si-i paseze sa scape de ei mai repede, acte incurcate...ce sa mai ,nu stiu de capul lor,lipsa totala de profesionalism; cat despre masina ...m-au pasat (reprogramat )azi 25.11 la ora 14.30. Trebuie uleiul de schimbat si update la cutia de viteze. Referitor la cutia de viteze am inteles ca golesc cutia de uleiul vechi, introduc 7litri ulei cu flush ca sa o curete si dupa alti 7litri finali (1528,72 fTVA), manopera 170 lei/ora fTVA, update soft cutie 200lei+ (nu imi mai aduc aminte suma exacta)


  8. salut, acum am ajuns cu masina la volvo in otopeni sa vad ce este cu cutia de viteze. a ramas sa se uite la culoarea uleiului si din cate am inteles ca sa-l schimbe costa 2100 lei; le-am zis si de felul in care se comporta cutia cand o pun in D sau R...sper sa fie doar de schimbat uleiul si nu sa se iveasca alte surprize ascunse :smile:


  9. in momentul in care am masina in P si apas frana scoate un pacanit cutia si deasemenea se misca manerul (cand masina e pornita). in momentul in care cuplez in D sau in R dureaza 3-4s pana cand cupleaza, iar cand o face masina se smuceste. O fi oare din cauza faptului ca lichidul din cutia de viteze este ajuns sub nivelul minim de functionare?? poate ma puteti ajuta voi...multumesc


  10. Salut, nu de multa vreme am achizitionat un Volvo C70 motorizare D5...ce pot sa spun, o frumusete :love8: ! Uitandu-ma pe you tube la diverse modele Volvo m-am oprit la versiunea modificata de tunerul suedez Polestar a modelului C30. Nu vreau sa aduc in discutie performantele masinii, doar sistemul AWD imprumutat pe acest model (banuiesc ca e luat de pe S40 T5 AWD). Mentionez ca aceasta platforma a C30-ului este identica cu cele ale S40, V50 si C70-ului ,de asemenea si ampatamentul (2640mm). Acum vin sa va pun o intrebare de om nebun...se poate pune sistemul Haldex pe C70, lasand la o parte costurile. Si inca ceva, cuplul pe care il dezvolta motorul C30 Polestar este de 510Nm, iar C70 400Nm, deci sistemul Haldex ar rezista stresului :blush:. Referitor la prezenta mea pe acest forum, nu poate decat sa ma bucure faptul ca fac parte din acest club si ca avem cu totii in comun aceasta marca deosebita :sunny: