cristi_s

Membru
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About cristi_s

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie sibiu
  • Auto logan ph2
  • Fabricatie 2009
  1. Sfaturi achizitie volvo v40

    LA MULTI ANI TUTUROR! UN AN NOU PLIN DE BUCURII SI IMPLINIRI!
  2. Sfaturi achizitie volvo v40

    ei merg pe principiul ca poluatorul plateste. cu cat e mai veche masina , cu atat platesti mai mult + ca daca e prea veche(adica 14 ani sau peste) te cam legi cu ea de gat adica o data luata nu o mai poti vinde nimanui. acum ei zic ca masinile noi pana in 2000cmc sunt scutite de plata acestei taxe. asta e ok doar ca iti mai trebuie si bani sa cumperi masina aia (ma refer aici la o masina buna, confortabila nu chiar gamele low cost ). inca nu-s decis cu masina, chiar daca imi place foarte mult, din mai multe motive. 1. taxa; 2. vechimea si ca dupa aia nu o mai poti vinde, 3. nu-mi place sa ma targuiesc cu avocati si alte minuni. ramane sa ma interesez cat ar costa noua taxa si daca e adevarata faza cu vanzarea masinii... have a good night!
  3. Sfaturi achizitie volvo v40

    mersi adiburlacescu cea mai mare grija a mea in momentul de fata e taxa aia nenorocita de poluare... a aratat si la stiri pe antena 1 si prezentau un opel astra clasic 1 din 2003 parca, motor de 1.7cdti, euro nu stiu dar posibil 3, taxa 1500 de euro....la un logan ca al meu a sarit la 850 de euro..., adica la euro 4, motor de 1.4 (13xx cmc)...mai era o dacie mai veche la care acum taxa e 500 de euro si ziceau ca noua taxa poate sa fie si de 10 ori mai mare ca acum la ea... nu stiu ce sa zic...mai mult de 1500-1800 de euro nu cred ca pot plati taxa ca dupa aia nu mai e nici o afacere. dau loganul in stare perfecta de functionare, iau volvo, platesc taxa si dupa aia raman fara bani de revizii , gume, asigurari si alte minuni.... m-au cam descurajat nebunii astia.. nu stiu cum e cu taxa asta de depreciere/devalorizare... se mai discuta pe aici despre asta ca ar reduce taxa foarte mult, ceva de genul 650 de euro... mai era o chestie, nu am retinut foarte bine despre ce era vorba. ideea era ca masina e din interiorul u.e...si ca nu ar trebui platite taxe suplimentare sau nu mai stiu care naiba era chichita.... ma enerveaza astia de mor.. nu mai poti cumpara o masina ca nu ai bani de taxe "Taxe de peste 10.000 de euro vor fi plătite pentru toate autovehiculele de peste 2.000 de cm cubi, mai vechi de 14 ani. Practic, cei care deţin autoturisme fabricate până în 1997 nu le vor mai putea vinde." ......... cum volvo asta e din '98, poate peste 1 an sau 2 ma trezesc ca mai fac o modificare prin lege si nu mai pot sa o vand:))
  4. Sfaturi achizitie volvo v40

    aham. multam fain de info, nu am stiut astea cu dimensiunile... ideea e ca eu as prefera ceva cu talon mai mare, gen 195 pe 60 si pentru a proteja mai mult partea de suspensie, stiut fiind faptul ca un talon mai mare absoarbe mai bine denivelarile si nu le transmite asa tare in suspensie... oricum, ai dreptate. mai intai sa o iau si dupa ce e aranjata d.p.d.v tehnic mai vedem ce bani mai raman. numai bine!
  5. Sfaturi achizitie volvo v40

    baieti, multumesc de pareri si de primirea calduroasa @adiburlacescu- masinuta inca nu a intrat in posesia mea insa sper ca o voi lua. acum am terminat sa ma uit pe o sectiune din acest forum care face trimitere la un site nemtesc cu masini volvo s/v40 tunate si pot spune ca sunt pur si simplu foarte incantat de ce am vazut. deja am "ochit" "micile" schimbari. nu e ceva excentric, face parte tot de la volvo stock dar modelele ceva mai noi- este vorba de grila fata, faruri cu tenta fumurie, si niste jante interesante si un ornament cromat la portbagaj. si eu am auzit ca uleiul castrol magnatec 5w40 e ok. pe daciaclub (sper sa nu deranjeze pe cineva ca am amintit de clubul asta) am vazut ca baietii au incercat motul chrono 300v sau mai nou mobil 1 0w40.... ma rog in orice caz merg pe ce zice volvo ca e recomandat o seara frumoasa! p.s 6l de ulei? ) eu am inteles ca fara filtru ar intra 4.7l si cu filtru vreo 5...nu bag mana in foc, doar am auzit de la prietenul asta care a adus-o si care a schimbat in germania uleiul am atasat si 2 poze. prima e cu farurile si cu grila care sunt de la modele mai noi si a 2-a e cu un model de jante interesant... am cautat si modele de jante, am dat peste un site , m-au luat toate transpiratiile... numai peste 1500 de roni bucata pana la 5600..oricum cu jantele nu ma dau foarte tare in vant, merg si cele stock de aliaj care le are acum, le trebuie doar o reconditionare si gata. gumele sunt importante in schimb:) cele de vara am vazut ca le are de 205 pe 50 parca r16.. dar cele de iarna am vazut ca sunt pe 14(?!) sau poate nu am vazut eu bine. cert e ca erau 195 ca latime , restul n-am retinut exact. in cazul asta as merge pe 195 60 r15 maragoni zeta linea pentru vara. merge? la cele de 205 mi se pare talonul prea subtire pentru drumurile noastre.. imi cer scuze, m-am uitat acum si exista numai 195 50 r15..maragoni zeta linea..
  6. Sfaturi achizitie volvo v40

    mersi de sfaturi mironb geamurile si oglinzile electrice le-am verificat si functioneaza perfect. un singur amendament am de facut legat de geamuri. mi se pare (auditiv) ca nu se inchid si deschid chiar perfect adica fac un mic zgomot ca si cum ar freca de ceva. probabil macaraua sau motorasul sunt ruginite sau nu stiu.poate e doar impresia mea, dar de functionat functioneaza toate normal. oricum eu nu sunt adeptul mersului cu geamul deschis. nici la logan nu cred ca am folosit de 20 de ori in 3 ani geamurile electrice din fata. aerul conditionat merge ok, baga aer ok si cald si rece, merge si compresorul. in sibiu traficul e cat de cat ok. acum s-au asfaltat arterele importante, nu mai sunt denivelari , gropite sau ceva. dn1 e intr-o stare perfecta (sibiu-bv de ex ) si pe acolo merg de obicei cand merg undeva (balea, bv , valea prahovei sau bucuresti). centura sibiului iar e in stare perfecta, pe acolo vreau sa plimb volvo-ul. pacat ca e cam scurta. in general imi place sa am grija de masina, sa o tin cat mai curata si sa mearga pe drumuri bune (in limita posibilitatilor pentru romanica noastra ) ).
  7. Sfaturi achizitie volvo v40

    mersi lik2008. din moment ce masina a rezistat pana acum ma gandesc ca neamtu' a avut mana buna poate maine , daca trec sa o mai vad, ii trag cateva poze si le pun aici... momentan alte intrebari nu mai am. multumesc tuturor pentru expunerea parerilor si mai astept si altele daca e cazul
  8. Sfaturi achizitie volvo v40

    @mariusdaniel mersi, sa fie. inca nu-mi pot scoate din minte cu arata masina asta...daca in 98 suedezii faceau asa masini, imi e si frica sa urc in noul s60 de ex ) toata stima mea pentru volvo si suedezi aseara am stat pana mai tarziu si am mai citit diverse topicuri cu diverse probleme... majoritatea erau legate de martorul acela cu semnul lambda...sper sa nu se aprinda cat timp o sa stea la mine in parohie daca va fi. de suspensii ce stiti? cum se descurca amortizoarele pe minunatele noastre drumuri? l-am intrebat pe prietenul asta care a adus-o daca stie daca au fost schimbate pana acum amortizoare si alte asemeni dar nu a stiut sa-mi spuna. manualul masinii din pacate e in suedeza dar majoritatea martorilor stiu ce inseamna. si legat de consum... credeti ca un plin de 60l asigura o autonomie de 700km?
  9. Sfaturi achizitie volvo v40

    multumesc mult de informatii. zilele urmatoare urmeaza sa o scot la un drum sa vad cum se comporta. e prima masina cu cutie automata si cu motor de 2l pe care o conduc. legat de puterea motorului nu imi fac probleme, e aproape de 2 ori mai puternic ca loganul din dotare. si eu zic ca ar merita mai ales ca daca obtin un pret bun pe logan si nu ma jupoaie astia cu taxa de inmatriculare ( am citit pe aici ca se poate cere o taxa de depreciere care scade semnificativ valoarea taxei) am de gand sa schimb toate filtrele, uleiul din cutie, sa schimb bateria si farurile cu unele cu sticla clara (modelul acesta are sticla cu striatii si ma cam deranjeaza la aspect si nu sunt sigur ca lumineaza la fel de bine ca unele cu geam clar) , o relacuire a vopselei si un tratament anticoroziv cu ceara in portiere , praguri, lonjeroane. va tin la curent cu ce urmeaza sa se intample si daca mai am intrebari, o sa le postez aici o dupa amiaza frumoasa!
  10. Sfaturi achizitie volvo v40

    Buna seara, Sunt nou pe acest forum , asa ca nu prea stiu exact cum sta treaba pe aici numele meu e Cristi, 23 de ani, sunt din Sibiu si am in posesie un logan ph2 din 2009, 1.4, 31.000km in prezent. acum 2 zile un bun prieten de familie a adus din germania un volvo v40care a apartinut pana acum unui medic de acolo, an fabricatie 1998 cred, 2.0 16v aspirat, intr-o varianta superioara de echipare, masina are 194.000 km reali. de cand am vazut masina a fost dragoste la prima vedere. imi place foarte mult cum a fost ingrijita , este neagra. are cutie automata, pilot automat, ac automat, scaune incalzite, am ramas surprins ca are si esp, etc. motorul cred ca este euro 2. masina porneste la sfert, nu apare nici o eroare in bord, motorul toarce foarte frumos, nu sunt batai sau alte zgomote suspecte. uleiul am inteles ca a fost schimbat inainte de a fi adusa in tara, s-a pus un 10w40 castrol daca nu ma insel. filtrul de ulei nu a apucat sa fie inca schimbat pentru ca dura 2 zile aducerea lui si prietenul asta nu a mai putut astepta sa il aduca. pe drum am inteles ca s-a descurcat foarte bine masina, nu a pus probleme. am vazut ca are si un istoric de service, cu toate reviziile trecute, stampilate etc. inca nu am apucat sa scot masina la drum sa vad cum merge pentru ca inca nu are numere rosii, insa motorul suna foarte frumos la relanti si turat usor pe loc. am ramas foarte placut impresionat de ea. ok, acum sunt tentat sa merg mai departe si sa o achizitionez, bineinteles dupa ce o va vedea un prieten care se pricepe mai bine ca mine la masini si va fi pusa pe un tester. as vrea sa stiu si parerea dvs vis-a-vis de acest lucru. adica, merita acest volvo cumparat si dat loganul? am gasit si un site cu piese auto pentru acest model de volvo (autokarma), preturile mi se par apropiate de ale loganului, unele repere fiind chiar mai ieftine ca la logan. mentionez faptul ca de logan am fost si sunt foarte multumit de el insa parca volvo-ul asta e altceva. imi place foarte mult si pozitia de condus, etc. la ce ar trebui sa acord o atentie sporita? motorul mai poate duce sa zicem un 70-80-90 de mii de km? de taxa de prima inmatriculare ce se aude? am folosit noul calculator de taxa si mi-a afisat o taxa in jur de 1300 de euro... multumesc anticipat si imi cer scuze daca am postat aiurea. o seara frumoasa