mada

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About mada

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie lisabona
  • Auto volvo s40 1.8
  • Fabricatie 2000
  1. Tip kit ambreiaj

    tot asa mi se intampla si mie acum cu masinuta mea, va rog frumos daca se poate sa mi zica si mie un afon in volvo, daca pe langa discu de ambreiaj mai trebuie schimbat ceva , ca astia de aici de la service din portugalia m au inebunit si zapacit la cap cu preturile lor ,adica vreo 900 euro doar discu cu manopera si cica poate sau nu sigur ar mai trebui scimbat nu stiu ce pompa sau cilindru care impinge - lucreaza cu discu si aia iar o gramada de bani sau daca ar fi pe cablu o furca ------ nu prea am priceput nimic dar cred ca m au luat de gasca unde au vazut ca is roman masina scartaie la apasarea ambreiajului ,huruie cum se zice mai sus scuze masina volvo s 40 1.8 1783cm 122cp aa si inca ceva am un link aici cu doua discuri de la valeo si sachs diferenta de 40 euro pentru cele cu diametru de 228 care mi ar trebui mie -(conform cu cele scrise mai sus ) recomandati mi pe care ar trebui sa l aleg va rog - www.mister-auto.pt/pt/kit-de-embraiagem/volvo-s40-i-vs-1-8-122cv_v12526_g479.html
  2. da trage dar totusi aici in lisabona sunt multe pante cu inclinatie de 20»30 % poate chiar si mai mari si in a 5 a pe autostrada cu o viteza de 100 110 ma vad nevoit dupa ce am parcurs 15% din rampa sa i dau a 4 ori eu sunt inca obisnuit cu masina (am avut un logan diesel nou acum 1 an) ori e kitul de ambreiaj cred (nu apare schimbat in nici o revizie facuta pana acum conform doc pe care le detin de la vechea propietara ) ms mult de raspunsuri membrilor acestui forum ps. visam de mult la un volvo dar nu am avut posib de a lua unul nou si am tot stat la panda pana ce l am gasit pe asta (asa vreo 4 luni .... ) suspectez discul de ambreiaj deoarece la 3000 3500 rotatii in a doua trece usor peste 40 45 kmh sau e NORMAL ?
  3. SI totodata as dori sa va intreb pe toti posesorii de volvo ce detin masinii similare cu a mea : daca e normal sa se tureze intr un ritm crescand chiar daca eu apas acceleratia pana la podea (ceva de genu fara vlaga in ea ) doar vb de un motor de 1800 benzinar ( nu s expert in motoare dar mi se pare un pic lenes) .Masina o am de 2 sapt luata de aici pe la 150 000 si arata destulde bine pentru 10 ani cu toate reviziile facute la timp si in reprezentata volvo
  4. da , s a intamplat aseara , cand faceam manevrele de parcare , si am observat ca nu se mai stinge chiar daca motorul merge normal , martorul de bord acel ce seamana cu un tub si doi robineti , in carte scrie avarie la sistemul electronic la motor aaaa si ms mult HEIMDALLR
  5. salut , am martorul aprins , in urma unei opriri bruste a motorului , oprire cauzata de tentativa esuata a unei parcari intr un spatiu ff ingust , si as vrea sa aflu ce ar putea fii, mentionez ca am masinuta de putin timp si ma cam ingrijoreaza situatia asta . Este vorba de un S40 2000 1.8 BENZINA