-
Content count
22 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by PacurarFelicia
-
-
multumesc pentru coduri dar sa stii ca in bord stau aprinse becuri de la
sonda lamda si nivel scazut la vasul de expansiune,deci nu este normal sa
indice 1-1-1 (totul ok) merci.
pompa merge
-
chiuloasa a fost facuta acum 2 ani s-au inlocuit toate supapele,
in urma ruperii curelei de distributie,masina a functionat pana acum.
merci.
-
salut sunt din Alesd jud Bihor
am gasit cutiutele cu A si B am ridicat capacul de la A si am pus firul la A2
am pus contactul si am apasat butonul si l-am lasat (nu l-am tinut apasat)
s-a aprins beculetul de trei ori si gata, am apasat din nou butonul si s-a aprins iar de trei ori
de cite ori apas pe buton tot de trei ori se aprinde
am schimbat pe masina injectoare,bujii,termostat (2buc)sonda de temperatura (de sub termostat),
filtru de benzina, pompa de benzina,delcou,am verificat si curatat instalatia de vacum
acuma ultima data am scos complect termostatul.
ce sa mai fac??
-
am un volvo 850 si am probleme cu motorul, se opreste cind se incalzeste ,
daca puteti sa ma ajutati .Va multumesc anticipat.
-
salut,
am un volvo 850 din 95 motor 2,5 20valve benzina ,porneste bine la rece dar cind se incalzeste motorul se opreste brusc si nu mai porneste pina nu se raceste de tot .Va rog sa ma ajutati sa ii dau de capat!!!!!
Motorul se opreste cind se incalzeste.
in VOLVO 850/S70
Posted · Report post
multumesc tare mult pt sfaturi nu ma supar deloc
in legatura cu fisa centrala,(am sa fac ce ai spus) eu am scos bujiile tot pe rind si nu au dat scinteie nici una
cind are toane si nu porneste (am dat la automat de citeva ori) dupa care am scos toate bujiile si nu erau umede semn ca injectia nu merge si scinteie la bujii nu da
am sa verific senzorul de Camshaft (pot sa il inlocuiesc)mai am un motor de rezerva
in legatura cu pompa de benzina am inlocuit-o si cu cealalta nu a pornit nici la rece (cred ca era defecta)
cind are toane si nu porneste am pus contactul si se aude pompa de benzina ca merge (presiune este in rampa) dar nu cred ca injectoarele primesc semnal sa deschida deoarece bujiile erau uscate
stiu unde sunt releele
am scos releul (sunt 3 relee identice unul linga altul ) releul de la pompa este cel din mijloc si le-am inversat intre ele
in legatura cu furtunasele le-am scos pe toate si le-am remediat
am curatat si o supapa care intra in tubul de admisie (furtunul de ea vine de la filtrul epurator)era plina de ulei
am incercat sa inlocuiesc si releul de la ventilator (FAN RELAY)de deasupra radiatorului
intrebare ;
se poate sa fie defecta sonda lamda sau sa fie infundat catalizatorul ?