PacurarFelicia

Membru
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by PacurarFelicia


  1. Bine ai venit pe forum !

    In primul rand nu stiu cit de mult te pricepi la o masina, in general, asa ca am sa incerc sa-ti dau cit mai multe detalii. Sper sa nu te superi daca te-am considerat novice, bine ?

    Intrebari:

    1) atunci cind ne spui ca se incalzeste motorul si se opreste brusc, scoate fisa centrala de la capacul delcou, roaga pe cineva sa dea la cheie in timp ce tu verifici, punind/apropiind de blocul motor fisa, sa ai scanteie. Daca nu - senzorul de Camshaft face figuri cind se incalzeste, s-au mai vazut cazuri si de aceea nu da cod de eroare. Gaseste de imprumut unul si mergi o zi , doua cu el, vezi daca problema a disparut. Senzorul il gasesti exact dupa capacul delcou, e gri, rotund si iese din el o mufa galbena/portocalie cu 3 pini.

    2) in aceleasi conditii subliniate de mai sus - roaga pe cineva sa dea sub partea din spate a masinii, incercind sa loveasca usor rezervorul de benzina, cu o teava, un bat mai gros. Apoi, da-i cheie, doua. Nu se intimpla nimic grav, doar iti vei da seama daca pompa de benzina e pe moarte. Daca porneste, ai gasit cauza.

    3) scoate releul de benzina care poate face figuri la caldura, asa vechi fiind, uitate la inscriptiile de pe el, adica numerotarea pinilor. Sa retii cum l-ai scos si sa incerci sa-ti dai seama de corespondenta pinilor si gaurile unde intra acei pini (ai releului, bineinteles). Ia o sarma, o agrafa mai lunga pe care o indrepti si fa un contact (adica infige sarma in cele 2 gauri) intre gaurile unde ar intra pinii releului cu nr. 87 si 15. Da o cheie - in acest fel stii sigur daca porneste, ca ai gasit cauza - alt releu. Releul il gasesti ridicind capota, scoti cele 4 suruburi din colturi ale capacului negru de sigurante. Sub acel capac se gasesc citeva relee, printre care si releul de benzina, este singurul de culoare roz si scrie pe el FuelPump Relay.

    4) Deasupra rampei de injectoare e o tabla de aluminiu. Trage de ea in jos, spre botul masinii cum ar fi. Scoate toate mufele injectoarelor (au 2 fire in mufa, se pasa pe acea siguranta de tabla a mufei si se trage in sus) si infige la loc pe fiecare. Uita-te dupa toate furtunasele mici pe care le poti vedea sau pipai, sa nu fie niciunul fisurat.

    5) Uita-te la fiecare mufa pe care o vezi, incearca sa fii sigura ca TOATE sint la locul lor si ca nu se misca vreuna aiurea pe acolo.

    Hai, asa inveti cite ceva la masina si o sa-ti prinda bine. Nu dispera, ii dam noi de cap - impreuna cu tine.

    Daca nu te descurci, roaga pe cineva sa te ajute care mai are putin habar de o masina (un mecanic), mai intreba aici, nu-i nici o rusine. Ok?

    Bafta si tine-ne la curent, eventual mai spune-ne noutati dupa ce faci tot ce ti-am scris.

    multumesc tare mult pt sfaturi nu ma supar deloc

    in legatura cu fisa centrala,(am sa fac ce ai spus) eu am scos bujiile tot pe rind si nu au dat scinteie nici una

    cind are toane si nu porneste (am dat la automat de citeva ori) dupa care am scos toate bujiile si nu erau umede semn ca injectia nu merge si scinteie la bujii nu da

    am sa verific senzorul de Camshaft (pot sa il inlocuiesc)mai am un motor de rezerva

    in legatura cu pompa de benzina am inlocuit-o si cu cealalta nu a pornit nici la rece (cred ca era defecta)

    cind are toane si nu porneste am pus contactul si se aude pompa de benzina ca merge (presiune este in rampa) dar nu cred ca injectoarele primesc semnal sa deschida deoarece bujiile erau uscate

    stiu unde sunt releele

    am scos releul (sunt 3 relee identice unul linga altul ) releul de la pompa este cel din mijloc si le-am inversat intre ele

    in legatura cu furtunasele le-am scos pe toate si le-am remediat

    am curatat si o supapa care intra in tubul de admisie (furtunul de ea vine de la filtrul epurator)era plina de ulei

    am incercat sa inlocuiesc si releul de la ventilator (FAN RELAY)de deasupra radiatorului

    intrebare ;

    se poate sa fie defecta sonda lamda sau sa fie infundat catalizatorul ????


  2. salut sunt din Alesd jud Bihor

    am gasit cutiutele cu A si B am ridicat capacul de la A si am pus firul la A2

    am pus contactul si am apasat butonul si l-am lasat (nu l-am tinut apasat)

    s-a aprins beculetul de trei ori si gata, am apasat din nou butonul si s-a aprins iar de trei ori

    de cite ori apas pe buton tot de trei ori se aprinde

    am schimbat pe masina injectoare,bujii,termostat (2buc)sonda de temperatura (de sub termostat),

    filtru de benzina, pompa de benzina,delcou,am verificat si curatat instalatia de vacum

    acuma ultima data am scos complect termostatul.

    ce sa mai fac??