LucianCriss

Membru
  • Content count

    40
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by LucianCriss


  1. Mesajul complet este : RIJD LANGZAAM OF SCHAKEL OP MOTOR SERVICE VEREIST", asta inseamna incetineste sau schimba in treapta superioara, motorul necesita asistenta. Mai mult ca sigur motorul a detonat din cauza amestecului sarac, temp de evacuare a crescut foarte mult iar daca nu rezolvi problema o rezolva masina topind un piston .

    Am inteles...posibil sa fie din cauza faptului ca: in momentul respectiv eu rulam pe gpl?sau ca exact in acel moment sa trecut dp gpl pe benzina?asa cum am si mentionat acest lucru,sa intamplat doar in momentul cand "sa terminat gazul"..sa fie oare o eroare cauzata de amestecul gpl?

    care este rezolvarea?

    multumesc pt ajutor.

    Este o eroare generica "conduceti incet - mergeti la service". Eroarea poate aparea din multe motive. Iar semnul de "sonda lambda" este de fapt semnul de "check engine" si se aprinde odata cu eroarea din display. Daca vrei sa stai linistit mergi si fa o diagnoza si vezi care este problema, sau cel putin care a fost, insa la o persoana cu scule adecvate, sau reprezentanta. Eu iti recomand sa mergi la Bogdan G, il gasesti pe aici pe forum, ascuns pe undeva.

    Ms pt sfat..tocmai am primit si de la bogdan g un mesaj.


  2. Am nevoie si eu de un ajutor din partea celor mai priceputi ca mine.

    In primul rand imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie...

    Asa cum am si subliniat in eticheta postului,aceasta eroare mi-a fost afisata ieri cand veneam de la mare,mentionez ca este a 2-a oara cand se intampla asta(si asta doar cand se termina gazul din butelie"sau cand este app de final"),mentionez ca autoturismul meu este echipat si cu o instalatie de gaz vialle(injectie multipunct).Ce ar mai trebui spus este ca:eroarea respectiva nu ramane permanent pe display,ci dispare dupa maxim 5 minute fara sa mai apara..printre altele,o eroare care cand apare cand dispare este cea cu imaginea sondei lambda..am specifiact si asta in speranta ca ma puteti ajuta.

    mentionez ca masina are 340.000 km..iar sonda nu cred sa fi fost schimbata.....

    Astept un ajutor din partea celor care au mai avut astfel de prb,sau din partea celor care cunosc rezolvarea.


  3. Salutare.

    Am un Volvo S80, motor de 2435 cmc, benzina, turbo, 200 CP, 212.000 km, cutie automata, an fabricatie 2001, adus din Germania in 2009.

    L-am luat pentru deplasari la distanta in tara, deoarece ma saturasem sa fac aceste deplasari in masini (mai) mici.

    Doar ca de la data achizitiei, aceste deplasari s-au rarit si s-au imputinat si in final au incetat.

    Asa ca in prezent folosesc masina 70% urban, in Tg. Mures, drept pentru care am luat o alta masina cu cilindree mica, pentru oras.

    Volvo imi ia in oras cam 16 %.

    Am incercat sa vand masina, bineinteles fara succes.

    Masina are o singura problema, la climatizare - nu porneste (mai exact, nu se opreste aerul conditionat, decat daca scot siguranta corespunzatoare), in rest totul merge ireprosabil.

    Ma gandeam sa imi iau o masina de familie mai mare, gen Ford S-max, deoarece de la achizitia lui Volvo au mai aparut doi copii.

    Deoarece nu pot sa vand masina, va intreb pe voi, membrii clubului, daca nu ar fi o solutie sa-i pun gpl.

    Nu vreau nici sa o dau pe nimic, (pretul la care nu am reusit sa dau a fost 4200 EUR), mai ales ca imi place foarte mult masina, dar are deja 11 ani, si nu stiu daca merita sa investesc alti bani in ea, pentru gpl.

    Ma gandesc ca daca ii pun gpl, si consumul imi va permite sa o folosesc si urban, ar trebui sa o mai tin vreo 3 ani, si sa nu ma apuce in tot acest timp dorinta sa imi iau altceva.

    Masina imi place acum, nu sunt multe masini pe care mi le-as permite care sa imi ofere ce imi ofera asta, dar peste 3 ani va avea 14 ani. Nu e cam mult? Umblati careva cu un volvo de 14 ani, si cum e?

    Voi ce parere aveti?

    Salut

    Uite de exp masina mea..un volvo din 2001 cu o instalatie vialle..


  4. 0724371367 - Florin Flamaropol, firma Gieuroservice srl. sunt profesionisti,

    practica preturi mici.

    Perfect adevarate toate afirmatiile de mai sus.

    Un service cu un colectiv de profesionisti!

    Multumesc inca o data pt ajutorul dat de acestia in rezolvarea problemelor avute cu masina.

    Probleme in paranteza fie spuse..dar nu am dorit sa merg la un service unde sa nu gasesc pe cineva care sa stie sa umble la un volvo si pe deasupra sa mai ma si jupoaie!

    http://www.gieuroservice.ro/index.htm chiar merita !

    1 person likes this

  5. Multumesc pentru raspunsuri.

    Daca voi gasi o instalatie potrivita si o voi monta, va voi tine la curent.

    Concluzia: Nu o vinde, nu o macelari cu GPL, bucura-te de tot ce iti ofera un S80 T4, asa cum l-a facut producatorul suedez. Investitia in GPL si ingreunarea suplimentara a masinii plus pierderea unui spatiu din portbagaj nu merita. Vei plati in avans pentru o iluzorie economie. Practic, nu stii daca peste un an GPL-ul nu va fi la acelasi nivel de cost cu benzina. S-a intamplat asta cu motorina, asa ca mai gandeste-te.

    Salut.As putea sa iti demontez afirmatiile f usor.Detin un asemena volvo s80 cu instalatie de gpl(o instalatie buna,nimik de zis,vialle - injectie multipunct),si pot spune ca este insesizabil mersul pe gpl fata de benzina,motorul nu se uzeaza deloc din cauza gazului care ajunge in forma lichida in injectoare..sa nu mai zic ca masina mea are 340 de mii km dar am curaj sa merg la orice service pt orice investigatie..

    Baietii de aici : http://www.gieuroservice.ro/index.htm stiu ceea ce spun,si pe aceasta cale le multumesc pt modul cum isi trateaza clientii!

    Citeste te rog regulamentul , ca si postarile pot fi demontate ;)