mariusses

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About mariusses

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 2005
  1. Problema Turbo sau altceva?

    Raspunsul pentru intrebarea lui Bogdan. Daca pui contactul fara a porni motorul si apesi pe butonul din stanga ( ti apasat cateva secunde) apare un cod in cazul meu 221. Trebuie sa mentionez caci in cazul meu a trebuit sa apas butonul din stanga( este butonul care reseteaza trip.) deoarece este RHD si se pare ca este invers ca la LHD Am atasat clipul urmator care este mai detaliat:
  2. Problema Turbo sau altceva?

    Salutare Revin dupa o absenta indelungata si cu un update. Problema inca aceeasi dar dupa ce am aflat ca poti vedea ce coduri iti arata ECU-ul mi-a aparut pe dashboard Codul 221 . Are cineva idee ce inseamna asta? Multumesc anticipat.
  3. Problema Turbo sau altceva?

    Salutare, Si multumesc tuturor pentru raspunsurile date. Revin cu un nou update dupa o lunga perioada de timp, dupa verificarea si reverificarea furtunaselor de vaccum si a firelor conectoare am incercat si am anulat valva control turbina si ce sa vezi totul merge ok doar ca are o mica ezitare in jurul a 2000 de rotatii in viteza 1 si in a doua dar daca o turezi mai mult in viteza 1 nu mai face deloc intr-a doua sau a treia. Deci parerea mea de nespecialist ar fi caci din nou valva control turbina????Asa sa fie oare??? Credeti caci anuland aceasta ar avea vre-un impact negativ asupra masinii???
  4. Problema Turbo sau altceva?

    multumesc pentru raspunsuri am sa verific din nou toate furtunasele de vacuum.Iar daca totul este ok inseamna ca am sa incerca sa ii fac o regenerare a turbinei:(((
  5. Salutare Am si eu un volvo S40 2.0D din 2005.De mai bine de un an de zile ma necajeste o problema pe care se pare ca nu ii poate da nimeni de cap.Am sa incep cu inceputul. Am cumparat masina la 160.000km toate bune si frumoase, am mers cu ea pana la 200.000 km fara nici un fel de probleme, apoi din cauza unei probleme familiare masina nu a mai mers aproape 3 luni. In tot acest timp a mai fost pornita si niste drumuri de scurta distanta.Intr-o zi am luat masina si cand am ajuns pe autostrada am sesizat ca nu mai trage, turbo nu mai functiona.Trei zile mai tarziu cand am avut timpul necesar an incercat sa aflu problema inlocuind filtrul de aer si cel de motorina dar fara nici un efect.Am dus masina la reprezentanta si sa constat caci este o problema cu turbina dar nu stiu nici ei exact si trebuie sa o las, sa desfaca tot si sa vada ce anume exact. Am refuzat categoric stiind repercursiunile financiare. Am dus masina la cativa mecanici care au pus testerul si toti imi spuneau ca este o problema cu EGR-ul si turbo. Zis si facut :curatat EGR-ul, nici o schimbare, inlocuit electrovalva turbine, se vede prima imbunatatire merge turbo dar pana la o anumita viteza dupa care intra in Limp Mode, si din nou aceeasi problema. Am inlocuit si cealalalta electrovalva dar nimic, am schimbat si senzorul de aer , a mers fara probleme 40 de km dupa care acum am alta problema, motorul a inceput sa sughita la 2000 de ture si cand ajunge la 130 km/h intra in limp mode caci mi se aprinde la bord Engine system require service dar surpriza turbo merge, dar nu tot timpul are toane cand nu merge si din nou fara putere. Am fost din nou la tester si acum iese presiune scazuta sau presiune prea mare in turbina.Am schimbat din nou electrovalva turbinei dar fara noroc. Va rog daca cineva mai are vreo idee caci eu unul nu mai stiu ce sa cred despre aceasta problema!!!