Teselone

Membru
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Teselone


  1. Salut,

       S a infundat filtru particule,cand acceleram imi aparea in bord eroare filtru  particule apoi turbina si nu mai tragea evident,l am trimis la Odorheiul Secuiesc ,l au curatat,motat la loc ,mers bine 2 ore până când am accelerat mai tare si........eroare turbina:(((

    Înainte de a se înfunda filtrul nu am avut nici o problema cu turbina,a fost curatata galeria de admisi si egr ul înainte de a pune filtrul inapoi.


  2. Cu parere de rau ,doar am prelungit "boala" n am remediat o,acum merge volanul,cand bag cheia se deblocheaza,cand o scot se blocheaza,totul biune si frumos exceptand faptul ca eroare tot este in bord ,nu dispare nici in urma unei stergeri,si logic nu ma lasa sa pornesc masina.:(((((( in afara de ....."niste benzina si o bricheta" ce as putea sa i fac???????????????nu am nici cum sa o aduc la Bucuresti:(


  3. Masina este 2006.10

    Are 155000 de km ,cred,am luat o personal din belgia dar...poate nu are atatia:)

    Pana ajung in București sa ma duc la cnv specializat mai durează.

    Am ținut o pe loc la 3000 rpm 25 de Min după 15 Min a început sa scoată foarte mult fum vreo 5 min apoi nu a mai scos nimic diferență

    Merge ca timp aprox 30-40 de Min

    Apoi iar apare problema.erorare filtru si apoi turbina!

    Masina este 2006.10

    Are 155000 de km ,cred,am luat o personal din belgia dar...poate nu are atatia:)

    Pana ajung in București sa ma duc la cnv specializat mai durează.

    Am ținut o pe loc la 3000 rpm 25 de Min după 15 Min a început sa scoată foarte mult fum vreo 5 min apoi nu a mai scos nimic diferență

    Merge ca timp aprox 30-40 de Min

    Apoi iar apare problema.erorare filtru si apoi turbina!


  4. Volvo s80 2.4 d 185 cp

    Masina după câtva kick down uri nu mai trage.

    Mi a apărut service in bord,am pus testerul si ca erori,airflow fail( debitmetru) EGR si după ce accelerez după 90-100 ,eroare turbina si am făcut următoarele acțiuni:

    -schimbat debitmetrul

    -"fund"ățat EGR( era aproape înfundat)

    -"fund"ățat galeria de admisie ( nu se mai deschidea clapeta de acceleratie,era plina de calamina)

    Acum aceeași problema ,trage mașină tare pana la 90-100 si apoi ,surpriza ,eroare turbina si filtru particule(am mers 300 de km furata la 3500 poate poate se întâmpla ceva)

    Soluții???idei??


  5. Ciculand 6 zile pe saptamana cu o masina pe benzina din neatentie am pus benzina in loc de motorina intr in vlv s80 2.4 diesel,cred ca in rezervor mai erau 10-12 l motorina si i am pus 10 l benzina ,am mers1 km am oprit o apoi cand am vrut sa o pornesc...pauza,am dat o data la automat , a dat sa porneasca si s a oprit moment in care am realizat ce am facut:(

    Blocat in peco rezultatul,astept sugestii!

    Multumesc.