adamantium

Membru
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by adamantium


  1. deci vrei sa spui ca motoarele renault ce le avem pe seria 460 sunt mai speciale?

    prin anii 80-90 multe firme faceau astfel masini, dar tot timpul am considerat ca de la renault motorul de 2.2 diesel est singurul care facea treaba buna

    m-as bucura sa imi pot schimba parerea si sa consider ca si cel de 1.9 td e l afel de bun


  2. Pentru cine se descurca cu limba engleza, pun un link util cu o gramada de FAQ-uri, pe categorii de masini.

    Cine e interesat de o anumita problema, poate gasi o rezolvare (macar partiala/teoretica) si poate avea un start bun in a diagnostica si de ce nu, chiar repara acea problema.

    http://www.swedishautoparts.com/faqs.htm

    Sper ca nu a mai fost postat.

    fain linkul doar ca nu am gasit modelele din seria 400 (460 mai precis ma interesa pe mine)


  3. pai ce sa zic , am vorbit la volvo direct cu directorul, s-a uitat pe talon, si-a prins urechile , a inceput sa dea telefoane si a ajuns la concluzia ca doar cei de la RAR stiu... interesant , nu... dar asta e

    cat despre putere cam peste vreo 2-3 luni o sa ii fac niste modificari o sa ma mai informez atunci

    tipul de motor e B19t-204 si pe talon scrie ca are catalizator omologat inca din fabrica


  4. si eu sunt multumit de al meu (460 gle 1.9 tdi)

    cei drept nu sia luat zborul pana acum dar pot spune ca tabla e de cea mai buna calitate

    al meu sta oprit in parcare in fata bloculuide aproape 2 ani . porneste la prima cheie fara probleme. am vreo 2 locuri unde am lovito un pic , cat ai pune degetul, si pot spune ca rugina parca fuge de masina asta .

    acum te sa o pun unpic la pùnct : schimb de ulei, curele si ceo mai fi nevoie ca o asteapta vreo 3000 de km intoarcerea la casuta ei... :)


  5. pai am renuntat la o mai inmatricula in romania... o aduc inapoi in spania, dar sincer cred ca e mare bataie de joc pe la noi legat de asta.

    cat despre cei de la volvo,,, hmmm ce sa zic, am vorbit cu cei de la reprezentanta din cluj, si sincer habar nu aveau (asta dupa telefoane pe la alte reprezentante cu mai multa vechime de prin tara).. nu sau decis unde sa o incadreze noneuro sau euro 3 ... hahahhah.. deci suntem la latitudinea RAR-ului care profita din plin in a face planul nemernicilor ce au reprezentante si vand masini noi (...)

    am sa o pastrez, dar in afara romaniei ... apropo aici in spania e EURO 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  6. am fost la rar pt ami inmatricula masina... si banditii mi-au scoso euro 1... dar asa imi da senzatia ca e euro 1 din condeiul lor si nu din acte.

    al meu a din 1995 diesel 1.9 cu catalizator

    aici pe forum mi s-a spus ca e euro 2 (nu ca as tine neaparat ca ceea ce mi s-a spus aici e adevarat), dar faza cu rar-ul mi-a lasat un gust amar legat de cum se fac treburile pe la noi... :::


  7. eu zic ca ar trebui sa ne calmam mult mai mult in trafic cu totii...

    tuturor ni sa intamplat sa fim clanxonati la semafor sau sa clanxonam pe altii... asa deci totul e foarte relativ si destul de strans relationat cu starea de moment a fiecaruia atat a celui din fata cat si a celui din spate(o singura exceptie ar fi .. atunci cand in fiecare dimineatza te trezesti in fundul aceluisi sofer nesimtit cu aceasi masina care te face sa astepti ... si chiar si pt astfel de situatii ar fi o solutie pasnica, sau te trezesti cu 5 minute mai devreme sau cu 5 mai tarziu lol)

    cat despre incepatori , eu cred ca fiecare avem pe cineva apropiat noua caruia ii acceptam multe stangacii la inceput, de ce nu le-am acorda si celorlati la fel (si sunt ferm convins ca si <<noi>> oricat ne credem de asi, au fost altii care ne-au injurat pe noi datorita stangaciilor si greselilor din timpuli bulinei galbene...)

    si chiar am si un motiv de apreciere pt multi incepatori: eu cu carnetul luat de 8 ani cred ca nu mai stiu nici 50% din noua legislatie rutiera ca sa nu mai vorbim de faptul ca mias pica teoreticul cu brio... si cam asta se intampla cu multi foarte multi dintre <<noi>> cei cu dreptul de a stapanii soselele...lol

    ;)


  8. mam uitat si eu pe motorul meu si intradevar e 266...

    deci tu zici xca ar trebui sai schimb cate va furtune(si altele) si o sa fie mult mai sprintene adica chiar sa mearga cu 180..

    eu sincer incepusem sa cred ca de fapt viteza lui nu trebe sa treaca de 155-160...

    dar omu cat traieste invatza...lol


  9. si eu am avut problema asemanatoare cu al meu (460 1.9 td) si la service miau spus ca a fost din cauza ca nu era reglata pompa de injectie.. si asta se intampla la nici o luna dupa ce miam refacut motorul intreg(mi se rupse cureaua de distributie...  ;))


  10. de cand mi-am luat masina are o problema legata de indicarea corecta a vitezei de circulare... se intampla ca peste 80 km/ora viteza indicata vs viteza reala sa difere cu vreo 20 de km/ora... :-\ , are momente cand arata viteza reala iar apoi sare cu 20 de km/ora mai mult  sau mai putin... aleator...

    cei de la service au schimbat inclusiv cablul si alte operatii care au crezut ei necesare, dar problema a ramas in continuare...

    sa mai confruntata cineva cu problema asta?

    mersi


  11. nu... masina e pe numele meu si e cu numere de spania (am fost plecat pe acolo vreo cativa ani) doar ca mio expirat asigurarea si ITP..car amandoua mar costa vreo 600 euro (300 asigurarea si inca tot pe atat ITP facut la ¨negru¨)

    si de aceea m-am gandit ca mai bine o inmatriculez aici..

    am facut deja cu ea eu vreo 70.000 iar cand am cumparat-o avea 80000 si e visiniu metalizat


  12. deci? si asta ce ar insemna mai exact?

    vrei sa spui ca doar prin datele tehnice nu se poate afla unde se incadreaza o masina?

    scuze dar chiar indreb pt. a ma lamuri si daca imi poti spune mai multe tias fi recunoscator...

    :)