Nick81

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Nick81

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/22/1981

Profile Information

  • Locatie Varsovia
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 2007
  1. bujie rupta

    Salutare tuturor, sa fiu in topic cu rupere de bujii....acum 2 saptamini stind la semafor sa auzit un zgomot in motor si a inceput sa vebreze tare motorul,nu mi-am dat seama ce oare ar fi dar am mai mers cam 20 km cu ea. Oricum aveam planuri sa ajung la service Volvo sa adaug adetiv pentru DPF, am rugat sa verifice ce a patit si motorul. Dupa vereficari sa aflat ca bujia sa rupt si o bugata de 1,5 cm a cazut in motor, a facut praf pistunul si ceva zgaraituri pe celindru, au fost schibate si 2 supape. Oricum au facut si acum merge ok. Dar, nu au putut sa spuna din ce cauza sa intimplat si ca e prima data cind vad asa ceva. Oricum bujiile sunt de la NGK si au fost schimbate acum 5 luni, este posibilitatea ca 1 din 4 a fost cu un difect? sau temperaturile scazute in Varsovia au dat de stire? Ma gindesc sa schimb toate 4 sa pun dela Bosh. Masina e 1.6 D din 2007 are merse cam 188K. Care ar fi cele mai bune bujii dela Bosh? O zi buna.
  2. Aditiv filtrul de particule

    Salutare la toti membrii, eu sunt nou aici si noul posisor a Volvo S40,1.6 TD din 2007. O remarca-e prima mea masina in viata, si sunt cam praf la domeniul auto. Oricum incerc sa invat...am citit aici ca Filtrul de partitii poate fi oprit(doar ca ultima optiune) dece ca ultima, se intimpla ceva rau daca este oprit cumva acel filtru? Am achizitionat masina in Varsovia, stau aici cu munca de citeva luni bune, masina are 180K merse deja, stiu ca motorul e cam slabut dar pentru inceput sper sa fie suficient...plus pretul la care au dat-o e foarte mic in comparatie cu piata. Am aflat ca filtrul de partitie a fost spalat acum citeva luni ( este posibil asa ceva adica spalat?) si umplut rezervorul cu lichid. Problema cu mersul la turatii....nu prea am asa posibilitate, ca doar merg prin oras si la turatii cam mici. Nu ajuta cu nimic mesrul la turatii mari dar scurt? Inca o intrebare, nu va suparati ca tot aici postez. In previnta la ulei, am citi ca Volvo recomanda Castrol. Dar am gasit ca pina acum au turnat "Shell Helix Ultra Extra 5W-30" este bun? pretul aici ajunge la 30€ 4l. Si conteaza ce ulei torn iarna, ca aici temperatura scade cam -25C si am auzit ca este posibil sa inghete dizelul, ce fac sa evit acest lucru? Mersi anticipat.