horica85

Membru
  • Content count

    122
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by horica85


  1. Nu mai stiu sigur unde am vazut, dar sigur am vazut scris (nu din auzite). Oricum singura varianta de a scoate bani mai multi de la ei, este sa o repari pe banii tai si sa te faci plangere la CSA (cu facturile doveditoare) si apoi sa-i dai in judecata. CSA-ul nu intervine pe baza unui deviz, trebuie sa le dai facturi

    @Bogdan, firma de asigurari este obligata sa imi plateasca reparatia la orice service vreau eu, atata timp cat este omologat rar pentru marca respectiva.

    Nu scrie nicaieri ca daca masina are peste 10 ani se repara cu piese SH.Ca nu am baut apa la rate, sa dau 3500 lei pe o portiera oem e adevarat, dar daca nu se face pe banii mei...atunci sa fie tata cea mai cea portiera.Oricum 1 la mana..sunt obligati sa imi repare masina unde vreau eu si 2 la mana nu este legal sa imi propuna repararea masinii cu piese SH.Asa ca ceea ce ramane de facut..este sa imi dea dauna totala.

    Nu de e bine eu am avut primul deviz peste 1 miliard si apoi sa redus la 900 mil si am primit 5000 euro echivalent in lei si la mine portiera era 100mil . legea este de partea lor si parca am mai scris evaluarea se face dupa A:P:I:A . asa ca o sa ajungi in situatia de a fi chemat si o sa ti se propuna suma . daca nu o accepti poti sa ii dai in judecata pentru suma propusa de tine . iar ca rezolvare rapida de a primi banii mai repede eu am cumparat un dosar plic si un timbru judiciar si am fost la sediul lor si am cerut datele firmei si persoanei care se ocupa in mod direct sa depun dosarul la judecatorie . azi am venit cu faza maine am avut actele facute si in 15 zile banii in cont ( poate am fost norocos ) dar incearca il motiveaza serios pe cel ce iti face dosaru sa dea niste telefoane unde trebuie . iar cu c.s.a e fumata treaba eu am primit scrisoare ca totul e ok . asa ca tot ce poti sa faci este sa astepti sa treaca cele 90 de zile ca sa poti misca ceva cu adevarat

  2. Ceva detalii despre kit-ul asta de montaj?

    ADEZIV DE MONTAJ Fixează fără a fi necesară găurirea sau prinderea mecanică Pe bază de cauciuc natural, asigură lipiri puternice şi rapide, atât în interior, cât şi în exterior, pe diferite materiale (polistiren extrudaqt inclusiv) chiar şi pe suprafeţe care nu se suprapun (acopera diferenţe de pînă la 1 cm). Rezistă la temperaturi de 100°C şi la umezeală. ADEZIVUL DE MONTAJ lipeşte şi sigilează capse, mandrine, pervaze, panouri decorative sau izolante şi acustice, alimentări de curent, profile din PVC, plăci din ceramică, piatră, marmură, panouri din fibră, plută pe perete, tâmplărie, ciment, lemn, conglomerate,metale, etc.

    ADEZIV DE MONTAJ Fixează fără a fi necesară găurirea sau prinderea mecanică Pe bază de cauciuc natural, asigură lipiri puternice şi rapide, atât în interior, cât şi în exterior, pe diferite materiale (polistiren extrudaqt inclusiv) chiar şi pe suprafeţe care nu se suprapun (acopera diferenţe de pînă la 1 cm). Rezistă la temperaturi de 100°C şi la umezeală. ADEZIVUL DE MONTAJ lipeşte şi sigilează capse, mandrine, pervaze, panouri decorative sau izolante şi acustice, alimentări de curent, profile din PVC, plăci din ceramică, piatră, marmură, panouri din fibră, plută pe perete, tâmplărie, ciment, lemn, conglomerate,metale, etc. eu am folosit si am fost mega multumit


  3. Discurile fuleaza adica apare o bataie mai mare de 5 sutimi care este facuta din fabrica si are rol aruncator ( desprindetea placuteleor de disc ) . Discurile de frana dupa o anumita viteza se autocentreaza . Ovalitatea discului descentreaza obada si implicit apare mersul in hopuri dar doar la viteze mari ex. 80 -100 km/h ovalitatea nu te interesea itr-un mod deosebit pentru ca si colegi au spus ca apare la toata marcile si este un fenomen normal .

    pune ceasul comparator( este sfant )atat pe masina cu rotile date jos si ai sa vezi cat de tare fuleaza iar jantele se se pot verifica tot in acest mod . eu personal nu am gasit un sevice de roti sa faca acest lucru .

    referitor la faptul ca nu franeaza uniform trebuie verificat distribuitorul si conductele sa nu fie gatuite sau infundate . arunca un ochi si la etriere


  4. Horica frate, incalzitoarele alea arata ca un boiler, merg la 220v si consuma cat un frigider. Cu ce ar ajuta la masina? Cum bagi filtrul de motorina in el?

    tipul care schimba incalzitoarele de la noi de la firma spune ca sunt la 220 adevarat se pot face sa mearga si la 12 volti . iar marimea lor este defapt un fi de 100 mm care se poate regla adica se poate micsora diametru

    tipul care schimba incalzitoarele de la noi de la firma spune ca sunt la 220 adevarat se pot face sa mearga si la 12 volti . iar marimea lor este defapt un fi de 100 mm care se poate regla adica se poate micsora diametru

    tipul care schimba incalzitoarele de la noi de la firma spune ca sunt la 220 adevarat se pot face sa mearga si la 12 volti . iar marimea lor este defapt un fi de 100 mm care se poate regla adica se poate micsora diametru

    nu se vede foarte bine ca nu am voie sa desfac dar nu am gasit unul desfacut pentru ca le iau colegi si le folosesc

    post-5000-0-02910400-1398881084_thumb.jp


  5. Stie cineva vreun service de acest gen si in Brasov?

    este un asfel de service bosch pe calea bucuresti langa metro. Al doilea unde am fost si am incercat este cel din cartierul rasaritului unde fac si testari pompe si injectoare dar si reparati . Cei din rasaritului mi se pare ca nu repara piezoelectrice dar au pe cineva cu care colaboreaza . Si mai este un centru de reparatii injetoare parca si in Sacele

  6. Si folosit si nou ca am avut un amic cu magazin care a avut ceva ulei expirat

    combinatia de ulei cu motorina e buna dar invers cum ai spus tu . trebuie bine amestecat ca altfel obtii un fenomen (miere in ceai ) daca intelegi ce vreau sa spun

    1 person likes this

  7. Nu vreau sa te descurajez dar din ce stiu numerge sa iei ulei de la bunica si il pui ca-atare in rezervor. Eu personal sunt sceptic cu biodisel facut de tine, pe pompe-diuze sar putea sa mearga .