• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania

alanrich10

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by alanrich10

  1. consum mediu volvo v 50 2007 110 cp

    Filtrul de particule , daca masina este Euro 4 , are acest filtru . http://en.wikipedia....ticulate_filter
  2. consum mediu volvo v 50 2007 110 cp

    Salut. Am aceeasi motorizare , fara DPF , consumul mediu la mers pe autostrada pina in 120 km/h a fost de cca.5,4 l/100. Consum de 6,7-7,2 /100 am doar la mers prin Buc. Personal cred ca este mare consumul pe care l-ai avut.
  3. Problema grava turbo

    http://www.assuredpe...arbo-issues.pdf
  4. ce fel de ulei sa folosesc?

    Salut. Problema nu este de pret sau optiuni personale , din punct de vedere calitativ uleiul 0w30 este mai scump si mai bun ca spec. decit cel recomandat de Ford , credeti ca modificarea operata este cu intentia de a deteriora aceasta motorizare sau cu intentia de a corecta o posibila eroare de proiectare si/sau specificatie ? Nu cred ca intentia postarii este alta decit de a pune ce este mai bun pentru acest motor si a fi cit mai fiabil , din pacate uleiul Castrol din Ro este fabricat undeva peste Bosfor , ca si multe alte uleiuri de motor ...... Daca mai adaugam la asta si o specificatie gresita rezultatele sunt neplacute . Cine poate da mai multe amanunte despre TIE Technical Journal 19246 , poate clarifica acesta discutie . http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=706897 oel.pdf
  5. ce fel de ulei sa folosesc?

    In egala masura este si PSA , iar acolo am vazut ca spec este A3/B3/B4. Ce aduc in discutie este faptul ca in D a aparut o adresa in service prin care se anunta ca se schimba spec ptr motorul D4164T , cine poate sa confirme , sau sa infirme acest lucru in conditiile in care se stie ca acest motor are probleme cu ,, sludge " , si care este strict legat de proiectarea motorului si ulei ? Plus faptul ca in tari precum A , F , D nu mai gasesti pe piata ulei Castrol cu spec A5/B5 ? http://www.turbodynamics.co.uk/technical/understanding-turbochargers/critical-instructions-psa-16-hdi-turbochargers/
  6. ce fel de ulei sa folosesc?

    Este exact cu aceasi motorizare cu a ta , uita-te cu atentie . Die Ölspezifikation wurde vom Werk geändert in 0W30 ACEA A3/B3/B4, siehe hierzu auch TIE Technical Journal 19246 D4164T . Discutia este de pe un forum din D , destul de veche , totusi de ce apare ca ptr acesta motorizare a fost schimbata specificatia de catre Volvo ?
  7. ce fel de ulei sa folosesc?

    Saluta. Ce parere aveti despre aceste specificatii ? oel.pdf
  8. Noxe in habitaclu

    Salut , toate motoarele de 1.6 D au racord elastic ( e vorba de traseul de evacuare , este cam sub caseta de directie ,si este slab calitativ , este doar FoMoCo ). La injectoare pierderile de gaze au loc din cauza acelei saibe de cupru din capul injectorului , am avut aceasta problema si cauza este ca la stringerea injectorului trebuie intai verficata stringerea prezoanelor si apoi strinse cele 2 piulite ce apasa injectorul , la mine erau putin slabite prezoanele si din cauza vibratiilor motorului se slabeau dupa ce stringeam piulitele , acum am remediat si nu mai am probleme. Sper ca si la cei care au aceasta problema sa fie similara rezolvarea. Toate bune.