tybyS40

Membru
  • Content count

    103
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by tybyS40


  1. salut,

    revin pe acelasi subiect dar acum chiar sunt bucsile de la bara stabilizatoare, problema este la mine ca a si cazut partea mobila de la prinderea de caroserie pe partea stanga ( am gasit-o pe bascula si am fortat in asa fel in cat sa intre in locasul ei, provizoriu ca acum ma apuc de cautat si de intrebat).

    Acum am o intrebare, in prima faza cum ajung la suruburile care se prind pe caroserie ?


  2. daca se aude in parte de sus in dreptul axelor cu came este pinionul variator de la axele cu came, in el are inclus un fel de ambreaj care lucreaza cu uleiul din baie, problema este ca este cea mai de sus piesa in care ajunge ulei, deci si cea mai putin unsa la prima pornire.

    verifica nivelul de ulei, ai sa observi ca face atunci cand nivelul este scazut ( asta in cazul fericit ) in caz ca face in permanenta trebuie schimbat( nu stiu ce se intampla daca nu il schimbi), e destul de piperat.

    Stiu ca si eu l-am schimbat pe al meu la 120 mii, din ce am inteles eu tine in jur de 100 mii, ai grija cine il monteaza ca am inteles ca se poate strica la montaj.


  3. Bine ai venit.

    Cartonul nu este o solutie, ci o - sa ma scuzati - prostie. Masinile noastre sunt mai mult dacat capabile sa infrunte frigurile in conditii optime, nu credeti? :)

    Am avut si eu problema asta, cu indicatorul de temperatura care statea un pic mai jos. Intreaga poveste aici:

    Cert e ca problema a fost chiar de la senzorul de temperatura, care nu a mai raportat bine informatii la ECU, ala a bagat benzina mai multa (consum mai mare) si nu a pornit ventilatoarele la timp, si... Am cam scos bani din buzunar.

    Deci, daca acul nu indica bine (indica mai jos) dar masina baga caldura exact cum trebuie, cum stiai ca baga si inainte de problema, atunci eu pariez pe senzorul de temperatura. Daca nu baga, pe termostat.

    Ca verificare... Cea mai simpla, ar fi o diagnoza cu motorul rece. Daca zice ca senzorul de temperatura raporteaza -30 grade cand afara sunt -2, e clar ca e in neregula. Mai e o forma de verificare a senzorului masurandu-i rezistenta, dar nu o situ.

    acum mai e o problema, la mine temperatura nu creste cund sunt in mers, daca stau pe loc cu motorul pronit sau merg bara la bara indicatorul arata jumatate, iar cand incep sa merg intins scade pana la un sfert, deci e clar ca este de la termostat, corect?


  4. tot am incercat sa ii dau seama din subiectele mai vechi cum poti depresa rulmentul de pe fuzeta fara sa il strici ?

    se pare ca cu fuzeta prinsa in tambur nu poti schimba rulmentul.

    stie cineva o varianta prin care poti depresa fara sa strici sau schimba fara a scoate tamburul ?


  5. slaut,

    am am facut casa pe structura metalica acun 3 ani, am comparat si cu lemnul si am vorbit cu multe persoane care vand case pe lemn si nu am fost incantat de idee in conditile in care materialele sunt uscate in mod industrial si tratate superficial.

    cunosc o persona cu foarte foarte muti bani are casa de vacanta pe langa resedinta de la Izvorani a lui Irinel, au trecut 5 ani de cand a facut casa si acum schimba 40 % din lemn, sa crapat foarte tare si nu mai prezinta siguranta.

    un simplu exemplu de tratare la lemn:

    import din Suedia pentru marfa stiuvuita pe EUR palet un palet costa 10 eur. cat lemn crezi ca se foloseste/. sau mai bine zis 70% din valoarea paletului este tratarea pentru export. un palet netratat costa 2.5 - 3 eur.


  6. nu se mai deschide portbagajul dect cu cheia in broasca si rotita maxim in stanga.

    portbagajul inainte se deschidea actionand butonul de la broasca, inchideam din telecomanda deschideam din telecomada actionam butonul si se deschidea, acum nu se mai deschide doar in pozitia explicata mai sus.

    ce poate fi ?