Emil001

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Emil001

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie BV
  • Auto XC60 D5
  • Fabricatie 2009
  • Auto 2 XC90 V8
  • Fabricatie 2 2006
  1. problema cutie viteze automata xc90

    " Volvo XC90 AWD V8-4.4L VIN 85 B8444S A/T - TF80 Fluid Changing Procedure Notes TF80 transmission fluid, changing Date 12-05-08 Reference: VIDA AFFECTED VEHICLES: DESCRIPTION: The service procedure in VIDA regarding changing transmission fluid for the TF-80SC, TF80SC AWD 6-speed automatic transmissions has been updated. The updated service procedure will be included in the VIDA 2009A release. Note: The transmission fluid does not normally need changing! ALWAYS refer to VIDA for Service Programs!" Cu alte cuvinte Volvo are in manualul service o procedura de schimbat uleiul in TF-80, dar se aplica doar in cazuri exceptionale (!..) si in cazul asta nu cred sa fie o operatie inclusa in reviziile de 60k km. M-as bucura sa fie pt ca masina a facut reviziile standard la reprezentante, dar informatia care o am e succinta - "Recommended maintenance performed" si nu stiu ce s-a facut de fapt. Am citit si topicul de Haldex si cam tot pe acolo sunt: adica ar cam trebui, dar nu e clar daca si Volvo a inclus asta in intretinerile periodice. La diferentialul spate e mai clar, am aflat ca s-ar schimba uleiul la 100k km sau daca se aud zgomote la virajele la viteza mica. Interesanta informatia cu filtrul si magnetii inclusi in transmisie, teoretic daca au fost dimensionate corespunzator si utilizatorul nu a omorat transmisia cu vreo remorca / rulota ar trebui sa fie suficiente sa preia impuritatile si sa fie reala acea recomandare Volvo & Aisin ca uleiul e lifetime. O sa mai vorbesc si cu un mecanic recomandat de Mihai (multumesc mid pentru urare si recomandare), probabil ca o sa si ajungem la un mecanic specializat in volvo cu masina pentru un check mai in detaliu, cred ca o sa insist totusi pentru un schimb de ulei si o sa vin cu amanunte.
  2. problema cutie viteze automata xc90

    Va salut. Dupa primul XC60 din familie pe care l-am folosit cu satisfactie pana acum (doar ceva probleme minore initiale cu dealerul, rezolvate ulterior)am avut ocazia de a cumpara un XC90 V8 Executive 2006 la un pret nerefuzabil. Masina are cca 170k km, automata, folosita numai pe drumuri bune, service-ata corespunzator, aspect impecabil. Km multi dar facuti din naveta lunga cu motor mare care nu a fost prea incarcat; judecat in cicluri motor nu m-ar ingrijora prea tare km. Ani nu prea multi, intretinere normala la dealer, nr cicluri motor mic, trebuia o masina aditionala pt transportat copii la gradinita, nebuni multi pe drumuri si Volvo e safe by default + oferta imbatabila - am zis ca asta e... Dupa cumparare am citit cateva din topicurile de aici si am intrat la idei in privinta cutiei automate si a cuplajului (Haldex?) al puntii spate. Din cate stiu la V8 nu e cutia GM care a avut tragica viata medie de 100k km pe XC90 ci una mai fiabila (sper) Aisin. Stie cineva daca la aceasta cutie se schimba uleiul ca masura de prevenire a unei probleme majore sau e life-time si nerecomandabila schimbarea? E prevazuta cumva schimbarea uleiului in cutia automata, cuplaj punte spate si diferential punte spate in manualele de service sau listata in operatiunile de intretinere majore? In caz ca da banuiesc ca a fost schimbat si s-ar mai reduce posibilitatea unei defectiuni majore. In caz ca nu, daca totusi e recomandata schimbarea probabil ca ar trebui sa schimb uleiul la cele trei componente mentionate cerand expres asta... Pe de alta parte am mai auzit si teoria ca o eventuala schimbare de ulei ar putea antrena sedimentele depuse in locuri nepericuloase si transforma o masura preventiva intr-o idee foarte proasta si de aia nu ar fi astfel de proceduri in manualele de intretinere... poate sa fie ceva adevar aici? Multumesc pt orice opinie.