heckey86

Membru
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by heckey86


  1. Salut,

    acum vreo 3 saptamani a inceput distractia.

    check engine aprins in bord, masina nu mai avea putere(nu mai trecea de 50, 60 km/h). la diagnoza imi apare misfire bank 2.

    am schimbat bobinele si fisele, eroarea persista. am zis sa schimb si bujiile. nimic. masina face in continuare ca mitraliera la evacuare pe esapamanet plus la drum lung cand sunt in treapta 5, 120km/h incepe martorul motor sa clipeasca.

    intre timp am reusit sa fac rost de o diagnoza bosch(nu are nimeni VIDA in Timisoara).

    atasez erorile si poate ma ajutati cu un sfat.

    multumesc!

    20171126_190622.jpg

    68.pdf

    68.2.pdf

    68.3.pdf

    68.4.pdf

    97.pdf

    97.2.pdf

    97.3.pdf

    97.4.pdf


  2. Salut,

    Dupa ceva timp am reusit sa fac si o diagnoza. Mai jos am atasat o poza cu raportul diagnozei.

    Acum daca se poate astept niste sfaturi legate de achizitionarea sondei lambda.

    PS: Prima diagnoza a dezvaluit cele 4 erori, becul de engine failure a fost resetat, dar dupa aproximativ un km s-a reaprins. Imediat am facut a 2-a diagnoza si a mai dat doar prima eroare(P0135).

    Multumesc!

    Cred ca nu am reusit sa pun poza, asa ca voi scrie codurile de eroare:

    1. P0135

    2. P0030

    3. P0011

    4. P0340


  3. Desfaci mufa de la prima sonda si masori continuitatea traseului pana in ECM .

    Idem si la sonda a doua .

    Probabilitatea ca doua sonde lambda sa fie defecte este mica. Mai mult daca au sters eroarea si aceasta a aparut imediat inseamna ca este o problema pe partea de incalzire a sondelor pt ca citirea se face numai in bucla inchisa iar motorul intra in bucla inchisa numai cand sta la ralanti si motorul este cald .

    Nu am nimic cu cei care au dat diagnosticul dar imi pare suspecta abordarea, adica sa dai un verdict usturator fara sa-i spui omului ce coduri are, fara sa-i dai un print cu lista de coduri de eroare .

    Si inca ceva, in viata este bine cand faci o alegere sa mai ceri o parere si de la altcineva, de ce nu te duci la orice service sa-ti mai citeasca o data codurile. Te ajuta mult acele coduri de eroare, ele iti spun daca este un fir intrerupt, amestecul citit este bogat sau sarac iar atunci este o problema de alimentare. Oricum masina poate merge linistit si fara sondele lambda.

    Multumesc frumos de explicatii. Chiar voi face si a doua diagnoza si sunt curios ce coduri de eroare imi va da.

    Maine voi scana factura si o voi atasa aici, poate imi scapa mie vreun cod sau ceva.

    Stima


  4. Pai te intreb si eu ca Bula, daca tu ai un fir rupt intre mufa si ECM si schimbi sonda, ce se intampla ? Nu cumva o schimbi degeaba ?

    Cum am spus si mai sus:

    Acesta este "diagnosticul" dat de baietii de la volvo dupa ce au facut diagnoza.

    Daca imi poti da un sfat cum sa vad daca e un fir bulit e bine venit. Multumesc


  5. Pe foaie de diagnostic scrie doar ca rezultatul diagnosticului este ca trebuiesc inlocuite ambele sonde.

    Nu vad nici unde vreun cod de eroare.

    Motorul este 1.8 (cred ca asta e B 4184 S2) 90KW si 122 CP

    Stima

    Am sunat la Volvo la service si mi-au spus ca nu cum sa imi dea erorile citite pe tester si ca am totul pe factura data de ei in care ei spun doar ca trebuie schimbate sondele lambda inainte si dupa catalizator.

    Stima

    Am cautat pe site-uri si de afara si am gasit urmatoarele sonde care cred ca s-ar potrivi cu ce am eu nevoie:

    inainte de catalizator

    http://www.autobits.co.uk/store/view_product.php?product=16747

    dupa catalizator

    http://www.autobits.co.uk/store/view_product.php?product=16719

    Acum nu stiu sa zic daca ar fi bune. Astept o parere va rog.

    Stima


  6. Sondele after-market de cele mai multe ori au mufa diferita si/sau citesc nu tocmai exact .

    Recomandarea mea este sa explici clar ce cod de eroare ai pt ca imi este imposibil sa cred ca ai ambele sonde lambda defecte .

    Foarte important este sa ne spui ce tip de motor ai .

    Pe foaie de diagnostic scrie doar ca rezultatul diagnosticului este ca trebuiesc inlocuite ambele sonde.

    Nu vad nici unde vreun cod de eroare.

    Motorul este 1.8 (cred ca asta e B 4184 S2) 90KW si 122 CP

    Stima

    Sondele lambda sunt atat de scumpe pentru ca sunt cu oxid de titan, nu de zirconiu ca cele "obisnuite".

    In al doilea rand revino cu erorile citite pe un tester, si te ghidam mai departe...

    Am sunat la Volvo la service si mi-au spus ca nu cum sa imi dea erorile citite pe tester si ca am totul pe factura data de ei in care ei spun doar ca trebuie schimbate sondele lambda inainte si dupa catalizator.

    Stima


  7. Hello,

    Sunt fericitul posesor al unui Volvo s40 din 2001, dar odata cu varsta masinii apar si problemele.

    Am de cateva saptamani aprins in bord martorul de la "engine failure". Am fost la sediul Volvo din TImisoara si baietii au facut o diagnoza. A iesit ca am probleme cu amandoua sonde lambda si trebuie schimbate.

    Pana aici nici o problema, doar pretul pe care mi l-au spus mi s-a parut prea mare: 1300 pt fiecare sonda in parte.

    Dupa faza asta am cautat si eu pe net si am gasit sonde mult mai ieftine decat ce mi-au oferit ei. Fata de cele originale.

    Am sunat la reprezentanta sa ii intreb daca pot veni cu sonde cumparate de mine si ei doar sa mi le monteze. Ei mi-au explicat ca doar ce imi comanda ei la 1300 RON se va potrivi pe masina, iar pt. restul ei nu garanteaza.

    Daca a mai intampinat cineva asemenea probleme il rog sa imi dea si mie un sfat. Ma gandesc ca lumea a mai avut probleme cu sonda lambda si nu au cumparat-o de la reprezentanta Volvo.

    Multumesc!