alexandrurazvan

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by alexandrurazvan


  1. buna ziua ,

    am rezolvat la reprezentanta , filtrul de particule se regenereaza automat , nu mai era nici o problema cu el ci doar cu senzorul de la debitmetrul de aer ....de aia ramanea martorul check engine aprins .

    A trebuit doar curatat ...

    ieftin ....


  2. Cei de la reprezentanta volvo  din iasi mi-au zis ca 1,5 kg de aditiv  costa aproximativ 800 ron !

    Sigur se completeaza sau trebuie schimbat de tot ?

    Din cate am vazut reprezentanta recomanda schimbul si ...avand in vedere ca acolo intra cam 1,8 kg ...s-ar putea sa-mi zica sa iau doua bidoane :D

    mersi


  3. salut ,

    si eu tot din 2006 , pana acum nu am mai avut nici o problema .

    Senzorul ala de noxe mi s-a mai aprins de vreo doua ori insa s-a stins dupa ce am mers cu ea mai turata ( asa zicea cineva pe forum ...ca sa se curete EGR-ul ) si chiar a functionat . Alta data cred ca a fost de la motorina proasta ...pt ca dupa ce am alimentat cu motorina buna ...la fel  , s-a stins.

    De data asta am curatat EGR-ul ....si a doua zi s-a aprins din nou !!

    Ai schimbat vreodata aditivul ala de la filtrul de particule ?

    Ma gandesc ca este de la el ...eu nu l-am schimbat niciodata .... nici nu stiam de existenta lui

    Ma refer la asta :

    http://www.volvo-club.ro/forum/index.php?action=dlattach;topic=2083.0;attach=25056;image

    http://www.volvoclub.org.uk/diesel_filter.shtml

    Mersi


  4. Patru cifre in ron pot sa mearga de la 1,000 pana la 9,999 !!

    Daca se apropie de primul capat nu ma deranjeaza prea tare ...dar m-ar deranja cu atat mai mult cu cat se departeaza de limita inferioara :)

    s-ar putea sa fie aditivul ala ...despre existenta lui  nu stiam ...inca o grija in plus :)


  5. Nu am avut ulei deloc prin zona respectiva iar de curatat l-am curatat la un service oarecare nici macar din zona bucuresti ci in suceava unde ma aflu momentan .

    In momentul in care s-a aprins senzorul ala care se refera la noxe , masina a inceput sa nu se tureze mai mult de 3.000 de ture , iar ca sa ajung la 3000 de ture era foarte greu . Abia acceleram . Dupa curatare si dupa ce mi-au sters baietii codul de eroare respectiv si-a revenit la normal !

    Despre ulei ...nu stiu daca ar avea de ce sa fie de la EGR ...s-ar putea sa vina din alta parte

    Cat despre filtrul ala de particule m-ati cam speriat ...ce inseamna Ouch ?

    Cat de scump e Ouch-ul asta ?

    mersi


  6. Buna ziua ,

    Ma puteti ajuta si pe mine cu niste coduri de eroare ?

    Am curatat EGR-ul iar , la sfarsit, cand i-am sters eroarea am mai avut inca cateva coduri de eroare pe care cei de service nu le-au gasit in programul lor sa-mi zica ce inseamna fiecare in parte !

    Nu am fost la service volvo ci la unu oarecare.... masina este V50 din 2006 , 1,6D , 110CP .

    Codurile sunt :

    P242F

    P1103

    P138B

    P2458

    Pe astea le-au sters dar mai este inca unu care nu se sterge si care zice ceva de genu ca filtrul de  motorina trebuie regenerat sau schimbat insa eu tocmai ce l-am schimbat vreo 2,000 de km in urma .

    Multumesc


  7. Buna seara ,

    scuze , am uitat ;D  Volvo V50 1,6D, 80kw, 110CP, 2006.

    Nu alimentasem inainte...aveam jumatate de rezervor ...m-am gandit ca este de la carburant sau de la faptul ca am bagat in el un curatator de injectoare de la DuraLube , asa ca dupa ce a aparut ledul ,am alimentat din nou ...dar nimic ...la fel .

    Dupa aceasta am schimbat uleiul si filtrele , am resetat eroarea si de atunci nu a mai aparut !

    Mecanicul mi-a zis ca ,de regula , eroarea apare cand se strica valva EGR...dar a mai fost schimbata de fostul proprietar (apare in istoric service ).

    ceva idei ?

    PS : cum se insereaza o imagine in mesaj ca nu merge butonasul de mai sus ?

    multumesc


  8. salutare ,

    mi s-a aprins in bord ledul pt defectiune la sistemul de control al emisiilor .

    A doua zi a inceput sa mearga foarte foarte infranata ...abia reuseam sa accelerez !

    Dupa ce am facut revizie (schimb ulei + filtre ) si mi-au resetat baietii din service si aceasta eroare ... nu a mai aparut iar masina merge ok .

    Sa-mi fac griji , sa mai verific ceva la ea ?

    [attachimg=#] %7Boption%7D

    mersi


  9. multumesc tuturor pt sfaturi ,

    sunt binevenite intotdeauna deoarece nu am mai avut volvo inainte si ma lovesc de detalii .

    Revizia m-a costat tot pe acolo ( nu am fost la reprezentanta ), vreo 470 RON cu tot cu filtre si ulei Castrol 5w30 dar fara filtrul de motorina caci nu-l aveau atunci !

    Chestia cu resetul la mesajul de revizie printr-o combinatie ma intereseaza insa foarte tare  ;D acum am vazut ce trebuie demontat si pe unde sunt filtrele iar data viitoare o sa-mi schimb singur uleiul si filtrele !

    Asa ca daca nu sunt prea indraznet v-as ruga sa ma invatati si pe mine manevra aia cu butoanele  ;)

    multumesc


  10. buna ziua ,

    nou pe forum , nou posesor de volvo v50 1,6D ,80kw, 110cp,  2006.

    La prima revizie dupa ce am luat-o (180.000km ) am mers la un service ( nu volvo deoarece volvo cere 1400 de ron pe o revizie ( filtre+ ulei+ manopera)) iar acolo am intampinat o problema : nu gasesc filtrul de polen ; am incercat sub torpedo (asa zicea un coleg de pe forum ) dar acolo am dat peste tabloul de sigurante ...

    M-am chinuit vreo jumatate de ore cu colegul mecanic si nu am reusit sa-l gasesc ....

    daca stie cineva unde este va rog sa ma ajutati 

    multumesc frumos