ovidiuioana

Membru
  • Content count

    133
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by ovidiuioana


  1. Din ce am vazut,gasit,daca ai amplificator extern,poti face ceva,tip mufa AUX-in.........

    Eu am ales BLP-990......Nu l-am montat inca ...nu e timp!!!

    Salut! Scuze ca ma bag.. dar m-ai făcut curios cu BLP-ul ! Te pricepi sa-l montezi?? As fi interesat..

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  2. Am schimbat uleiul (8000 km rulat cu cel vechi) si filtrul de ulei, la cel din urma m-am chinuit putin, am desfacut surubul care tinea teava aia neagra de deasupra filtrului dar nu a iesit usor, filtrul de aer si locasul lui le-am lasat, nu le-am luat jos. Am desfacut-o (teava) de la cauciucul ala si am tras-o pe langa el cat am putut, ma lasat sa-l infiletez OK. Am folosit un oil extractor, am vazut ca in locasul filtrului de ulei mai ramane ceva ulei, l-am scos si pe ala cu extractorul, a fost ceva ulei care fara un extractor nu cred ca iese prin cadere libera. Am curatat si furtunul dintre turbo si filtrul de aer, era ceva ulei. Ce am constatat e ca nu mai curge ulei pe la turbo asa cum curgea cand nivelul uleiului era peste max cu 1cm, asa a fost cand am luat-o. Acum pun ulei putin mai sus de cea de-a treia linie, ori in dreptul ei.

    Nu sunt impacat cu ce am bagat, nu e brand asa cunoscut ( Halfords 5W30 Ford Fully Synthetic Motor Oil 4L (Ford WSS- M2C-913-C). Am facut vreo 50km cu el, vreau sa-l scot si sa bag unul din urmatoarele:

    Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5l

    Castrol MAGNATEC STOP-START Engine Oil 5W-30 A5, 4L 

    Total Quartz 9000 Future NFC 5W-30 Engine Oil 5l

    Pe care mi-l recomandati?

    Multumesc.

    Halford, TriplpleQx.. etc sunt petarde de uleiuri reciclate.. de-asta sunt așa ieftine!!! Toți mecanicii le recomanda Regat și in Irlanda tocmai ca sunt ieftine și unde mai pui ca au acorduri cu Eurocarparts sau Halfords au discounturi babane , deci mai mulți bani pt ei... Uleiurile ieftine nu-și păstrează caracteristicile de ungere la temperaturi ridicate deci nu ung bine și in concluzie turbo stricat și poate chiar și motor!! De asta vezi in Uk-Irlanda o grămada de mașini la vânzare , relativ noi cu problemele de mai sus!!! Vezi ca sunt topicuri despre uleiuri pentru fiecare tip de motor de la Volvo!!

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  3. Sainsbury's, Asda, Morrison... cā e mai ,,cheap''

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Astea's in Nord, aici nu am auzit de ele! Culmea, in Nord motorina e mai scumpa decat benzina, aici e cu 10 centi mai ieftina.

    Pai tu locuiești in Spania? Dacă Londra e in nord sau Portsmouth Southampton Bristol ... sunt in nord.. atunci Birmingham, Manchester..etc , unde naiba mai sunt?Sau dacă in Kent ,de la Dover pana la Brighton nu ai văzut nici unul din magazinele alea înseamnă ca eu livrez la fantome... Nu mai face cumpărăturile la Cooperative sau la indieni .. mergi la magazinele menționate + Tesco (astea au și stații de carburant )si ai sa vezi economie de bani!!

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  4. Salut, am achizionat recent un Volvo S40, 2.0D, din 2007, EURO 4, fara DPF

    Masina are circa 180.000 km (Estimez eu ca sunt km reali, pe baza MOT-ului, masina e din UK)

    Problema este ca masina scoate putin fum si noxele sunt marite.

    Nu am martori aprinsi in bord, masina merge bine in trafic, motorul trage ok, am pus masina pe doua testere diferite la service-uri auto, dar nu au gasit nimic semnificativ...

    Am schimbat o electrovalva EGR, care spuneau ei ca ar fi defecta, dar nu a schimbat major noxele

    Cu toate acestea opticitatea la noxe e mai mare decat ar trebui...

    Sugestii, ceva ?

    Multumesc

    Stefan, Bacau

    180000km??? Cred ca sunt mile.. și atunci înmulțești cu 1,6 și vezi km reali!! Și dacă toate milele astea mașina a mers cu gaz de supermarket și ulei de motor TripleQx ... poți sa-i bagi și kerosen... că tot degeaba!!!

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Nu vreau sa par cârcotaș dar și Anglia are samsarii ei , iar mașinile s.h sunt hartanite rău cu MOT(ITP) făcut pe nașpa și reparații făcute cu piese de doi bani..(EuroCarParts sau EBay )


  5. Buna ziua si am revenit...nu am rezolvat nimic cu eroarea de anti skid dar am ajuns in romania cu masina :)) cei drept am mers frumos 110-120 ca sa nu am probleme dar am ajuns!!! Acum cine ma poate ajuta cu o testare si sa o pun la punct?!? Momentan sunt in curtea de arges ....multumesc!

    Salut Laurik ! Dacă tot ai ajuns in Ro , ia legătura cu Bogdan G. Tragi o fuga in București și ai scăpat de o grija!! Cât despre direcție și vibrații , schimba bucsele de pe fața , căci la cum sar englezii bordurile , sigur sunt praf.. cel puțin cele din partea spate a brațelo anterioare!! Pui lucru original , nu porcăriile de pe EBay sau Eurocarparts, și scapi de o grija! Bucsele se văd mai bine când ridici mașina pe elevator și sunt văzute de un ochi format (Bogdan.G sau Alex) Bafta!!

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  6. Masina mea anterioara a fost un ford mk1 si am avut unele probleme de natura electrica pe care nu le-am rezolvat la ei si am decis sa nu mai merg acolo.

    Acum la Volvo am facut schimbul de filtre si ulei undeva pana in Dedeman pe dreapta cum vii de la oras .Propietarul de la service a lucrat la Ford la Primexprod si are  magazin de piese auto pe la autogara.Cred ca o sa tin de ei.Mecanici colaboreaza ,explica si par de treaba.Urmatoarea interventie este inlocuirea unei duze spalator faruri care curge iar in primavara distributia.

    De un tester as fii si eu interesat fiindca nu am facut o inspectie amanuntita .Daca cunoaste-ti pe cineva in oras de incredere si care are soft pentru volvo va rog sa ma anuntati si pe mine.

    Salut! Pai la ford am facut distributia, si ceva lucrări strict de mecanica.. cu electronica nu am avut probleme , mulțumesc lui Dumnezeu ! Ar fi bai mare lipsa testarului !!

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  7. Salutare si eu tot din vlacea sunt ....de ceva mecanici nesperiati aveti cunostinte:))

    Salut! Hmm .. e greu.. Eu fac unele reparații la Ford , pe Varianta! Au prețuri bune, o sa fi surprins ! Am făcut distribuția la ei și am fost multumit!Stai departe de MV Motorsport !! Cât despre tester .. problema..!! In 4 ani și aproximativ 70k nici o problema sa necesite tester!

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  8. La 12 februarie 2011 at 3:53 PM, HANS a spus:

    Dragule, poate ar fi bine sa precizezi motorizarea, benzina sau diesel. Plus ca intr-adevar te-ar ajuta sa citesti topicul uleiurilor de motor, e cu mult mai mult decit ti s-a raspuns ( corect ) aici. O alta sursa buna e cartea masinii, gasesti acolo exact uleiul care este recomandat de producator.

    Ontopic, eu am pus la ultimele 2 schimburi 5W30 Mobil 1 ESP formula, dar data viitoare ii pun exact uleiul Ford cu norma din carte. Doar de curiozitate.

    Eu merg pe uleiul original Ford (Ford formula) de vreo 2 ani , motorul fiind 2.0 l PSA diesel , si sunt foarte mulțumit ! Am folosit Castrol inainte si sa fiu sincer prefer uleiul Ford Formula.


  9. Depinde de motor și carburant... Pentru un v50 cu motor diesel de 2.0 l m-a costat 750 EUR taxa de mediu plus încă vreo 200 eur taxele aferente (RAR, etc) . Dar cum zicea colegul , așteaptă până in Ianuarie sa vezi ce taxe mai scot sau bagă Penalii noștri

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  10. Va salut si eu si va urez sarbatori fericite pentru ca suntem in sezonul sarbatorilor.Sunt posesor nou de V50 si simt o mare diferenta din punct de vedere al confortului ,zgomotului,performantei etc.Am avut un focus mk1 diesel 1,8 tddi si mai am o fiesta 1,4 benzina.V50 este  a saptea masina personala (toate sh).O am de nici o luna deci nu prea pot sa -mi dau cu parerea despre performantele ei.Interventii: schimbul de ulei si toate filtrele.Distributia o mai aman pana in primavara.Primele probleme sunt cu diuzele de la stropire faruri (curge lichidul).Cred ca sau uzat semeringurile .O alta problema ar fii limba (Olanda) dar stau cu google dupa mine si ma descurc deocamdata.Sper sa gasesc parteneri de dialog, ajutor reciproc in Rm Valcea sau imprejurimi si nu numai.Am uitat sa specific ca este 2010 diesel (D4162T) 84kw 114 cp.

    IMG_20161123_104735.thumb.jpg.5b2e5aa9982f5da21ef14de7c191e942.jpgIMG_20161123_104715.thumb.jpg.cc19009372465a2a51560b5613d4dad5.jpgIMG_20161123_104547.thumb.jpg.1a5df7d9aa0199ce8be909185ffbc882.jpg

    Salut si bine ai venit printre fanii Volvo! Suntem câțiva Volvisti in Vâlcea ! Ai ales o mașina buna !! Singura problema e ca marca asta cam sperie mecanicii locali! Sau cei care se bagă îți cam sperie bugetul! Ca de.. parca ar repara vreun RolsRoyce!!!

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    1 person likes this

  11. Mai mergi cu mașina. Am auzit cazuri la Passat de genul asta și după 50 km a început sa funcționeze bine frâna.

    Din ce zici tu pare o problema de aerisire .

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    Mulțumesc Bogdan! Ai dreptate, am făcut vreo 150 km după o aerisire temeinica la reprezentanta Ford din Rm Vâlcea și și-a revenit!

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  12. Salut! Am rămas fără frâne.. Mai precis ..am efectuat o operație foarte simpla , anume: schimbarea plăcuțelor fața-spate la v50-ul meu din 2006 , și surpriza am rămas fără frâne ... După ce am înlocuit plăcuțele , am ieșit la drum cu mașina,,sa se așeze frânele" dar nimic .. Frâna de mâna ținea sus , dacă țin apăsată pedala de frâna cu motorul pornit, se duce la fund .. Culmea .. doar cu motorul pornit!! Am aerisit frânele , reglat frâna de mâna ... nimic.. ! Am înțeles ca pot fi etrierii sau pompa centrală , dar cum naiba a apărut problema asta așa dintr-o data?? Pe spate am împins Pistoanele cu presa specială .. au mers destul de ușor ... Nu am văzut pierderi nici la pompa centrală nici la etrieri!! Care sa fie problema???

    Sent from my iPhone using Tapatalk


  13. @onezero: cineva care ți-a schimbat plăcuțele pe spate acum sau în trecut, nu a folosit scule pentru dat pistonașele înapoi si a stricat filetul

    @ovidiuioana: în etrieri sau pompa centrala ai niste garnituri duse. Sau pierzi lichid pe undeva. Nu mai circula cu mașina până nu afli care este problema

    Așa o fi .. dar mama ei de mașina ., cum de au dat dracii in ea tocmai când i-am schimbat toate plăcuțele de frâna ?? Și buba e ca sunt din Rm. Vâlcea și pe aici fug toți când aud de Volvo ..

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Lichid nu pierde .. ma gândesc și eu la pompa centrală ... dar chiar așa dintr-o data??


  14. La 07/12/2016 at 0:25 PM, onezero a spus:

    si eu ma gandesc sa fie ceva de aici defect.. 

    pe alte forumuri am citit si au zis ca "asa fac astea". nu prea imi vine sa cred ca doara frana de mana ii un fel de anti- sh!t your pants daca ai ramas fara frane..

    @Midnight Caller multumesc de raspuns si abia astept sa vinaaaa:)) mersi inca odata!

    asda.jpg

    Salut.   Cu aceeași problema ma confrunt și eu.. doar că , in afara de faptul ca frâna de mâna tine sus , la mine , după ce am schimbat toate plăcuțele de frâna  , când am motorul pornit și apăs pedala de frâna , aceasta se duce treptat la fund! Bineînțeles , frâne proaste spre deloc!!! 


  15. Din ce imi povestea un amic venit acasa de sarbatori din UK,sunt cu vreo 40-50 de ani inaintea noastre in multe domenii. Asa ca nu e de mirare ca la ei se poate sa informeze clientul in asa fel.

    Stai linistit. ..sa vezi ce hal de drumuri au,mai ales prin orașe...nu-i de mirare ca s-au dus bucșele omului. ..Sau cum se sar bordurile prin Anglia. ..Doamne ferește. .!!

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk