Mitzi

Membru
  • Content count

    104
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Mitzi


  1. vlpvlp06 inca nu am facut nimic.In primavara vreau sa fac distributia si sa schimb si tachetii.Tacanitul vine de la tacheti pt ca s-au uzat si s-a creat un joc prea mare.Cand motorul este cald nu se mai aude acel tacanit asa de pronuntat pt ca tachetii sunt si ei metalici,iar fierul la cald se dilata si automat o sa ia din joc.


  2. Am fost in seara asta la Volvo si am cumparat filtrul de ulei si 2 litri de ulei pt cutie(18 euro/litru) ca sa il schimb si eu pt prima data de cand este masina.Am intrebat si ce ulei de motor sa pun.Ei mi-au aratat uleiul pe care il folosesc;este cu eticheta Volvo si nu scrie ce marca este(mobil,castrol,etc).Scrie doar SAE... si tipul,respectiv pt mine 0 W - 30.Nu am luat de la ei pt ca este scump 22.5 euro/litru.Asa ca o sa caut sa imi iau un Castrol 0w-30.

    Referitor la distributie,betty,esti foarte aproape de adevar;felicitari(este posibil ca pt Romania,la drumurile si praful care este la 80 000 km).Mi-au spus ca depinde de doua norme pe motor(nu am retinut care sunt pt ca nu cunosc toti termenii in italiana,dar poate cineva de pe aici stie la ce s-au referit).Se face ori la 100-120 000 km ori la 150 000km(depinde din ce norma face parte motorul).La mine mi-au spus ca din prima(100-120000) ,adica este cazul sa o fac.Acum sa vad motorul meu(B5204T2) ce distributie are;cu intinzator hidraulic sau mecanic.


  3. In Ploiesti nu prea cred ca o sa gasesti un tester care sa faca treaba.Am umblat si eu tot Ploiestiul asta vara,inclusiv la Bosch si nu se baga la Volvo.Asa ca pana la urma am ajuns la Bucuresti la Bogdan si sunt multumit.

    Eu acum am un tester dar nu sunt in Romania ca sa te ajut(vin deabia de Craciun :D:santa: ).


  4. Teoretic da Bogdan,mult mai putin praf si drumuri bune,fara gropi.Oricum,zilele astea o sa ma duc pana la Volvo sa iau un filtru de ulei si o sa-i intreb si pe ei cele doua probleme;la cati km trebuie sa fac distributia si ce tip de ulei imi recomanda ei.Asta ca sa vedem cum este si aici in IT :D .


  5. Ok,am inteles.Multumesc la toti pt raspunsuri.Momentan o sa schimb uleiul cu un Castrol si in primavara,ca de,acum vin sarbatorile,o sa fac distributia.Schimb tot kit-ul (curea,role,intinzator,etc) + ca tot se umbla in acea zona si tachetii.


  6. Ai dreptate Matrixxx.Este un termostat bi-metalic. :D Masina are doua protectii la canapea:unul este releul temporizator care opreste alimentarea dupa 12 min in cazul pornirii accidentale si apoi acest termostat bi-metalic care nu da drumul la curent daca canapeaua nu are sub daca nu ma insel 19°C(nu sunt sigur la aceste valori)si opreste peste 25°C.Dupa cat se pare am desfacut canapeaua degeaba.Cat timp este sa zicem cald afara,tu nu o sa poti sa pornesti incalzirea in canapea.


  7. Deci pana la urma ce ulei sa pun? 10w - 40 sau 15w - 40?

    Cureaua?O sa ii fac schimbul de ditributie,dar nu stiu daca este cazul acum.Ce am vazut scris pe capacul distributiei este ca teoretic ea a fost schimbata la 117 000 km,iar acum motorul are 219 000 km.Nu stiu exact la cati km trebuie sa ii fac distributia;asta ramane sa ma interesez.

    Dragos si unde gasesc eu acel kit de care vorbesti?


  8. Cred ca am gasit problema de ce nu merge incalzirea.Este acea piesa mica care se vede in foto care nu lasa curentul sa treaca.Cu aparatul de masura pus pe Ω,am verificat direct rezistenta.Imi arata ca ea este continua,nu este intrerupta.Doar prin aceea piesa nu este continuitate.Am verificat si restul de fire si au continuitate,nu sunt intrerupte;la fel,fara sa mai desfac si cea dea doua rezistenta din canapea direct pe mufa si imi arata continuitate.Deci,problema ar fi aceasta piesa care este daca nu ma insel o dioda(cred).

    Poate sa imi spuna si mie cineva ce este piesa din foto si unde pot sa o gasesc?Ma tot uit pe net si nu gasesc nici macar nimic asemanator.(L25C M2099O 96G)

    post-578-062514200 1289739446_thumb.jpg

    post-578-067413900 1289739477_thumb.jpg


  9. Da "nitu" sunt din Ploiesti.

    Sa vedem daca reusesc in weekend-ul asta sa descopar de la ce vine acest zgomot,dupa care sa vad si solutia.Dupa cum am spus,tacanitul se aude numai cat motorul este rece;dupa ce s-a incalzit nu se mai aude nimic.O sa incerc sa schimb si uleiul si sa pun unul recomandat de Volvo(stiu ei ce stiu).Acuma sa vedem de care Castrol 0w-30 5w-30 10w-40.Trebuie sa tin cont ca si motorul este uzat avand 219 000 km.Daca totusi este de la tacheti,atunci trebuie sa vad care dintre ei sunt uzati de fac zgomotul acesta si apoi sa vad cum as putea sa-i schimb(banuiesc ca din cauza dereglarii tachetilor,masina pierde din putere,creste consumul,cresc noxele;asta deorece,ceea ce cred eu,ca supapele nu se mai inchid si deschid in "parametrii initiali").


  10. Problema cu boost-ul a fost in august si spre fericirea mea s-a rezolvat(era de la un furtun,iar eroarea de la motor era data de calculator care nu comunicase cu nu stiu ce senzori;Bogdan stie).Daca iti aduci aminte Bogdan am venit atunci cu masina la tine si ai pus testerul pe ea;dupa care am mai venit inca o data de am pus xenon(app. Recomand xenonul de la Bogdan;de cand le am nu am nici o problema si se vede foarte bine;la fel pretul si serviciile oferite sunt OK).

    In legatura cu problema noua,ca ulei folosesc numai Mobil 1 fully synthetic 0-40w si il controlez mereu.Tacanitul se aude din partea stanga a motorului(cum te uiti la el) mai tare.Daca este de la un tachet,pot sa rezolv asta?In teorie se pot inlocui nu?


  11. Este posibil ca la mine sa fie ori intrerupta ori arsa rezistenta din canapea din partea stanga.Sa vedem cum o sa reusesc sa tai buretele la canapea(fara sa stric prea mult) sa ma uit la rezistenata.Este enervant ca din cauza ei imi intrerupe si pe celelalte 3 (cea din dreapta si cele doua din spatar).


  12. Mai am o mica problema si nu stiu cum sa o rezolv.De ceva timp,am observat ca atunci cand pornesc motorul si este rece am un tacanit care se aude destul de tare(creste si scade in frecventa in functie de turatia motorului).Este un tacanit asemanator cu cel de tacheti(ex. de Dacie).Cu cat motorul se incalzeste,cu atat zgomotul se diminueaza,iar cand motorul este cald nu se mai aude.De la ce poate fi si cum as putea sa remediez asta?


  13. Poate reuseste sa ma lamureasca si pe mine cineva in legatura cu incalzirea in scaune.Dupa cum se vede,timpul rece vine cu pasi repezi si ma gandem sa imi verific si eu incalzirea.Toate bune si frumoase pana la incalzirea banchetei care anul trecut functiona perfect si acum nimic.Cautand motivul,am observat ca la S70-ul meu bancheta are si un releu de temporizare;dupa ce ai apasat butonul si se aprinde acel led micut care i-ti indica ca incalzirea este in functiune se aude si un "tic" de la releul de temporizare.In carte spune ca dupa max 12 min acel releu intrerupe circuitul si automat opreste incalzirea.Partea asta am verificat si e ok(releul se afla in consola centrala in partea dreapta a manetei de la frana de mana).Dar bancheta nu se incalzeste.Este posibil ca una dintre cele 4 rezistente sa fie arsa(si automat una fiind arsa le anuleaza pe celelalte 3?sau sunt independente)?Sau ce poate sa aiba?Am verificat cu un aparat de masura si curent imi ajunge la bancheta.


  14.     Aici ai dreptate Bogdan,scrie pe ea made in Japan.Sper sa fie buna.In seara asta am montat sonda si am schimbat si filtrul de aer.Am dat jos pentru a treia oara modulul de ABS si m-am jucat cu pistolul de lipit dupa care l-am pus la loc.

      La testul de drum pe care l-am facut dupa,masina a mers bine.Nu s-au mai aprins beculetele in bord ca la pomul de craciun. Am pus testerul dupa si nici un cod de eroare sau alte alea,iar pe live cand m-am uitat,sonda varia intre 0.1 si 1V(in CL).


  15.     Nu stiu daca mai are sens.Cea Bosch costa cam 108 euro,iar cea pe care am primit-o de la ei,nkg costa cam 112 euro.Pe factura apare cea Bosch.Daca ea se potriveste pe masina mea,ce sens are sa o trimit inapoi?Problema e sa mearga.


  16.   Dilema!!! ???

        Am primit azi sonda lambda de pe partsforvolvos.Problema este ca eu am comandat sonda Bosch(0258003593)(VOLVO cod daca nu gresesc 9202719) care intre timp a si disparut,nu o mai gasesc la ei,iar eu am primit in schimb NTK(NKG) cod OZA660-EE11 nr. 5697.

      Nu stiu ce sa fac;pe net ce am vazut este ca ar merge pe tipul meu de motor B5204T2. ???


  17.   Revenind la ABS,Matrixxx,am facut ce ai spus tu,cu doua fire direct de la baterie am verificat pompa.Imediat s-a auzit caraind si am facut asta de 2-3 ori pt siguranta.Motorul a raspuns de fiecare data imediat.Am dat cu spray de contacte pe toate mufele.Din pacate acum becurile de ABS+TRACS stau tot timpul aprinse.Am verificat si aceeasi eroare 4-4-3.Nu inteleg ce poate sa aiba.Este frustrant.


  18.     Eeeeee,am demontat sonda care era destul de murdara,am dat cu spray de contacte si pe ea si pe mufa ei.Am lasat-o vreo 10-15 min dupa care am montat-o la loc.Si surpriza,pun testerul pe masina si nimic;tot timpul la 0(din cand in cand se mai ducea pe la 0.045).Am miscat de mufa,nimic.Deci,cred ca am stricat-o de tot.Bine ca am luat codul de ea ca sa stiu ce sa cumpar (BOSCH 0 258 003 593).


  19.   Sa vedem,poate reusesc in seara asta sa demontez sonda si sa o curat;in felul asta pot sa vad si ce cod are in caz ca trebuie sa o inlocuiesc cu alta noua.Dupa,sa vedem ce valori da.Daca se comporta la fel(adica variaza foarte mult intre 0 si 0.9 V) alta noua.


  20.       Ca tot a venit vorba de erori.Ieri s-a aprins si becul la motor;pun testerul si ......

        "[ EOBD ]

    Record1 -> Read Codes -> Stored Codes   

    P0130  O2 Sensor Circuit Bank 1 Sensor 1$17"

        Bun.Acum,in seara asta citesc din nou codurile pt s-a aprins din nou dupa ce am sters eroarea si surpriza,alte doua coduri care prima data nu erau

        " [ EOBD ]

    Record3 -> Read Codes -> Stored Codes   

    P0131  O2 Sensor Circuit Low Voltage Bank 1 Sensor 1$17"

      si...

      " [ EOBD ]

    Record3 -> Read Codes -> Pending Codes   

    P0172  System Too Rich Bank 1$17 "

        Care ar putea sa fie problema?Posibil ca trebuie senzor nou de oxigen?