Boomper

Membru
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Boomper


  1. Buna, prieteni, va rog sa ma ajutati cu urmatoarea situatie

    Am un Volvo S40 2005, 1,8 benzina 125 cai 150 000 KM.

    Recent au aparut 2 probleme:

    1 - la pornirea la rece se opreste motorul, abia dupa 2-3 chei, sta la 1200 rot. apoi coboara de cateva ori pe la 500 - 400 rot. cateodata iar tre sa-i dau o cheie. Abia cand se incalzeste (1-2 min) si dupa ce apas acceleratia putin sta frumos la relantii si merge fara probleme.

    ..eu suspectez 2 posibile cauze: A) clapeta de acceleratie nu e reglata cum trebuie (recent am curatat-o dar problema a aparut 1 luna mai tarziu)

    8) Senzorul de temperatura intrare aer sau alt senzor sau termostat nu merge, ca altfel nu explic.

    Mecanicul zice ca toate citirile la calculator sunt ok, am completat uleiul de servo, si la clapeta nu se baga.

    Multumesc anticipat!


  2. Deci...

    am testat masina in vre-o 3 locuri, cei de la reprezentanta mi-au zis ca pot sa-mi dea o diagnoza corecta numai dupa ce schimb catalizatorul, altfel nu pot face nimic.

    Am fost pe la 2 service-uri, care mai de care: compresia era buna, toti ziceau ca sunt dusi segmentii aia de jos, care imping uleiul si-mi recomandau alt motor.

    Am cautat un motor, cel mai ieftun era 900 Eur, asa ca am decis sa ma apuc de capul ei. Am dat de un specialist in motoare, (de WV ce e drept) dar a fost de acord sa-mi repare masina mai mult din curiozitate.

    Am desfacut motorul, intr-adevar, erau dusi segmentii, i-am schimbat, am mai luat un intinzator de lant, garnituri, etc.. apoi a dus chiuloasa undeva ca sa-i faca ceva la scaunele de la supape, i-au schimbat simeringurile, un tampon hidraulic dreapta ( tare scump) i-am facut si revizia...

    Totul m-a dus la 3200 RON cu piesele luate pe pile... ulei i-am pus Liqui Molly Top tec 5W30.

    Sunt multumit, masina trage foarte bine, nu mai face fum, sper ca am procedat corect, timpul o sa arate.


  3. Multumesc pentru sfaturi si informatii.

    Uleiul iar scade, am facut 600 km si mi s-a dus de la max pana la min pe joja, si mi se pare ca consumul de ulei creste exponential.

    dat find faptul ca compresia e buna nu cred ca sunt segmentii de vina, poate simeringurile, sau niste garnituri, nu stiu.

    Cel mai bine ii pun catalizatorul si dupa aia ma duc la reprezentanta, acolo o sa-mi zica sigur ce are.

    La ce reprezentanta credeti ca e mai bine sa o las, sau poate un service mai bun in bucuresti.


  4. Deci, am facut testul de compresiune, mi-a iesit in jur de 17 bari. aia de la service au zis ca e astupat catalizatorul si de asta nu trage si mananca ulei.

    Astazi m-am dus la un elevator, am dat jos toba de esapament, am tras o mama de bataie cu ciocanul in catalizator si l-am golit de toata ceramica din el.

    masina a inceput sa scoata acum un fum mai alb, si miroase a drujba - asta fiind partea proasta.

    Partea buna e ca masina trage bine din nou.

    am sa umblu asa pana gasesc unul SH, unu nou e vre-o 1500 eur. totodata am sa vad si cu uleiul cum e.


  5. Salut, mi-am luat acum 3 luni un Volvo S40 1,8 Benzina 125 cai, a mai scazut proprietarul la pret si am inchis ochii la unele neajunsuri.

    In 10 000 km a papat cam 4 L de ulei! iar de ceva timp nu mai trage cum trebuie si mai ales cand pun A/C si apas pe acceleratie parca nu vrea sa se tureze imediat, se tureaza secvential si se batzaie.

    Mentionez ca dimineata ma uit si nu are sub ea nici o picatura de ulei, iar cand o turez scoate fum pe esapament.

    O fi segmentii de vina, iar pe net zice ca ar putea fi valva PCV. Cine stie unde sa ma duc sa verifice si cam cat ma costa?

    Va rog frumos sa ma ajutati daca a avut cineva probleme de genul acesta.

    Multumesc anticipat!