Cristian Tanasoiu

Membru
  • Content count

    47
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Cristian Tanasoiu


  1. Reactualizez un topic de 5 ani, sper sa nu supar pe nimeni .De cand am luat masina senzorii nu functioneaza. Dau cu spatele, din momentul in care bag in marsarier, se aude un piuit continuu vreo 15 secunde dupa care se opreste. Fostul proprietar mi-a spus ca nu functioneaza din cauza ca unul dintre ei este defect, eu ca bolovanul, am pus botul la el. Nici nu m-a interesat foarte mult, nu sunt invatat cu senzori de parcare. Acum insa a mai aparut o masina in curte, spatiul e destul de mic si cred ca mi-ar fi utili. Dupa ce am aruncat o privire, am observat ca senzorii mei sunt vopsiti cu vopsea de culoarea masinii, care provine probabil dintr-un spray. din cauza asta nu mai merg? Daca ii curat de vopsea, am sanse sa le redau functionalitatea?


  2. de ce intreb: inainte de acest volvo, am avut un astra g bertone 2.0 turbo. la aceasta masina doar schimband turbina, evacuarea, un intercooler mai mare si soft, ajungeai cu lejeritate la aproape 300 cp. sa inteleg ca acest lucru nu este posibil la volvo-ul meu? in situatia asta, astept si poate imi pica vreun motor t5 si il pun pe masina, mai ales ca in carte am trecut motor fara serie :) daca doar resoftez c70-ul meu, mai castig ceva putere sau nu? risc ceva doar remapand-o si schimband evacuarea? nu vreau sa plec cu ea nici la liniute si nici la raliu, vreau doar sa pot sa-i macelaresc pe bmw-isti

    1 person likes this

  3. Sper sa nu fac topicul unde nu trebuie, dar am aceasta intrebare care ma framanta de ceva timp: ce diferenta este intre aceste motoare:

    B5204T4 163 CP

    B5204T3 226 CP

    B5204T2 180 CP

    Am o vaga banuiala ca T2-ul ar fi aspirat. dar daca este aspirat, de unde au scos 180 CP din el? Iar intre T4 si T3, ambele motoare sunt identice ca si capacitate cilindrica, si par la fel si ca aspect, cel putin in poza. Sa inteleg ca toata diferenta de putere este data doar de o alta turbina de presiune mai mare si un alt soft?


  4. Este vorba despre un volvo c70 din 2000. motor 2.0 turbo, 163 cp. Am un consum, care mie personal mi se pare iesit din comun. Urban, mers frumos, fara accelerari bruste si fara ture mari, consumul meu sta undeva pe la 18%. La masina am avut o singura eroare acum o luna, si anume, sonda lambda...stiu ca sonda lamda defecta creste consumul, dar, de cand am avut eroarea si am resetat-o, eroarea nu a mai aparut, in schimb consumul e dezastru...in rest, masina merge la fel, trage la fel, nu are absolut nici o problema


  5. merge tot asa, pe toane. cateodata. acum vad ca a inceput mai des...o alta chestie pe care am observat-o: daca opresc radioul prima data si apoi opresc motorul masini, ramane ridicata. in schimb daca opresc motorul si scot cheia din contact, fara sa opresc radioul (se opreste singur in momentul in care scot cheia), de cele mai multe ori se trage singura si se si ridica atunci cand pornesc masina...


  6. Azi, nu i-am facut nimic. I-am facut ieri, numai de-ale bune. Am lasat masina in fata casei, si dupa o jumate de ora am gasit-o cu oglidna sparta. In urmatoarele 5 minute, am plecat de pe loc si mi-a sarit o pietricica in parbriz care mi-a facut o fisura de vreo 1 cm jumate. Macar am rezolvat cu parbrizul, am gasit 2 baieti in oras care se ocupa de treaba asta, si l-au rezolvat de nu se mai vede decat o intepatura ca de ac.


  7. si mai am o nedumerire. de multe ori dupa ce masina sta o mai multe ore pe loc (de la 10 ore in sus), in primii metrii in care o misc, uneori se aude un scartait puternic din dreptul rotilor fata cred (sau de la cutie) in momentul in care debraiez usor. de obicei cand o scot usor cu spatele din curte si o tin din ambreiaj mai mult. Nu am mai intalnit chestia asta la nici o masina pana acum, si nici asta nu face decat cand sta mai mult timp pe loc :-


  8. aceeasi problema am si eu cu antena. azi am dat-o jos, am desfacut mecanismul, cordonul de plastic este ok, mecanismul inauntru este ok...in schimb se ridica doar cate un cm. am pornit radioul, si stateam in spate la porbagaj si deconectam mufa. la fiecare conectare, iesea cate 1 cm. am reusit sa ridic toata antena dupa aproximativ 40 de conectari si deconectari ale mufei...si am tot lubrifiat la ea sa imi iasa ochii nu alta.


  9. am o problema cu emblemele, la orice masina :D. acum, prin ploaie si prin vant, si cu laptopul in mana, am verificat miscarea cu ASC-ul la radio-cd. merge dezactiva/activat, merge setata intensitatea, dar tot nu vrea sa imi afiseze volumul :/ cand rasucesc de potentiometru se da si mai tare si mai incet, insa afisajul ramane neschimbat, pe postul radio sau track-ul pe care este...

    LE: oarecum sunt lamurit. am citit in manualul postat de HEIMDALLR "The volume control is electronic and has no end stop" probabil asa trebuie sa fie, nu arata volumul numeric :) asta sa fie singura problema la masina


  10. O sugestie: grăbeşte-te şi pune-i emblema:

    Nu, nu...eu am dat jos toate emblemele, am vopsit si capacelele de la jante. pana acum m-a oprit politia de 3 ori sa ma intrebe ce masina e. imi place sa-i vad pe bolovani cum se minuneaza >:D

    si in general, pe la toate masinile pe care le-am avut, am dat emblemele jos, imi place sa fie cat mai putin "incarcata" spre exemplu am avut mercedes c200 si laguna 2. la astea am dat jos emblema de pe capota si am chituit gaura ramasa in locul emblemei si am si vopsit capota. la bmw am vopsit emblema, etc :P


  11. foarte folositoare toate raspunsurile, multumesc pentru rabdarea pe ca o aveti cu mine. Am mai invatat cate ceva...multe secrete mai au si Volvo astea :P azi am descoperit si functia follow me home :D

    Aceasta este individa in cauza:

    post-6001-0-34532100-1376512507_thumb.jppost-6001-0-15850100-1376512519_thumb.jp

    Se gasesc furtunele sa le cumpar noi? la cele de vacuum pot veriifica sa nu fie coapte, crapate, etc. dar cele de la turbo, daca nu sunt sparte, fisurate, nu sunt ok? adica, mai pot avea ceva in afara de sparturi sau fisuri?

    2 people like this

  12. Azi am fost cu masina pe Transfagarasan...masina se comporta ireprosabil pe viraje. am reusit sa fac pe cineva sa dea la boboci, in concluzie, sta bine pe viraje :angel9: , consum bun, aproximativ 30 de litrii la 450 km. pe munte, am mers ca un stricat :P

    @Cristian Scutaru, masina e coupe. maine o sa verific toate informatiile pe care mi le-ai dat cu SC-ul. de aia am observat si azi pe drum, ca uneori, mai mult cand intram in depasiri, nu ma mai auzeam cu cei din masina, o lua radioul de nebun la goana.

    Computerul zici ca doar la dealer merge activat...aham. La clapeta, ce anume trebuie sa "prelucrez"? la furtune ce trebuie sa verific, sa nu fie sparte sau infundate? presupun ca nu te refereai la furtunele de vacuum de la turbo?

    @HEIMDALLR multumesc de cadou, cu adevarat folositor

    @Adi2727 priceput, las pedala. am localizat clapeta, o sa incerc sa o curat. desi, nu cred ca e murdara, pt ca la alte masini cand era clapeta murdara fluctua ralantiul ca toti dracii, la asta sta fix de parca e batut in cuie.

    @Matrixxx- nu ma sperie nici un defect...singurele de care imi e groaza sunt alea de caroserie. in rest, sunt obisnuit si imi cam place sa lucrez singur la masinile mele. mi-ar placea sa vin la intalnire, acum mai depinde si perioada si distanta, ca mi-am cam terminat zilele de concediu :(


  13. @Matrixxx

    1 deci geamurile chiar ar trebui sa coboare si sa urce. regulatoarele astea se pot schimba, sau trebuie inlocuit tot ansamblul?

    5 raspunsul asta nu imi place. se poate repara sau se schimba? pedala e compatibila si de la alte modele volvo?

    6 cand il trag, pot modifica balansul boxelor. in schimb, cand dau mai tare, sau mai incet, nu se intampla nimic pe display, potentiometrul functioneaza doar ca nu afisaza volumul numeric.

    7 Cd changerul, e compatibil orice cd changer atat timp cat este luat de pe Volvo?

    Cu restul sunt lamurit, multumesc pentru raspunsuri


  14. nu am cruise control pe masina. sau am si sunt prea bolovan sa stiu sa il activez. cert este ca nu este pe manetele de la volan ca la majoritatea masinilor, in concluzie, nu cred ca am :P

    pedala este intradevar electronica. In alta ordine de idei, imi plac raspunsurile tale, probabil la origine esti spartan :), fara vorbarie inutila, doar la obiect. multumesc.