-
Content count
434 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by avx
-
-
Salutare!
Daca nu e prea tarziu, te sfatuiesc sa uiti de ea... E kinetic, adica 0 dotari.
Stiu ca preturile in piata auto sh sunt in crestere, insa mai asteapta sau largeste aria de cautari!
Cele bune!
-
La 18.02.2022 at 9:41 PM, Vvolvo a spus:Offtopic
Consum ulei ,dupa MY 2017 sint in regula sau serie motor dupa 15xxxxx (sper sa nu gresesc insa scrisesem pe un topic demult)
1501327
1 person likes this -
Pentru inceput, curata cu spray de contacte mufele PDM si ale actuatorului. Daca tot dai fata de usa jos, scoate modulul (PDM), desfa-l si verifica daca are vre-o lipitura "rece" la contactele celor doua mufe.
Abia in ultima instanta, inlocuiesti actuatorul..
Bafta si spor la treaba!
-
Acum 23 ore, Daniel1970 a spus:salutari tuturor.
problema mea este ca la incuierea din telecomanda, usa opusa soferului, se blocheaza si se deblocheaza imediat. celelalte usi raman totusi incuiate. multumesc anticipat, pentru sfaturi utile, ce ar putea sa remedieze problema.
Reglajul oglinzii si al geamului functioneaza?
-
La 10/27/2021 at 5:49 PM, asQard a spus:Salut colegii, găsesc în București pe cineva cu diagnoza compatibila pt un S40 din 2002? Vreau sa citesc care airbag îmi da eroare și sa șterg eroarea.
Salut!
Daca eroarea a aparut din senin, cu siguranta ai un contact imperfect la mufele de sub scaunele din fata. Este o problema comuna la S/V40...
Initial trebuie rezolvata aceasta problema (se foloseste un spray de contacte) si abia dupa aceeea poti sterge eroarea. ATENTIE: orice interventie la sistemul SRS al masinii se face cu bateria deconectata!
Daca ajungi in Bucuresti, poti apela cu incredere la colegii de pe forum (Bogdan /BG MOTORS sau Vadim /SWEDE TECH).
Bafta!
1 person likes this -
La 8/23/2021 at 6:19 PM, Ajutor a spus:Am ghinion cu masina asta! Ce spuneti ca dupa ce am schimbat senzorul de presiune regenerare dpf mecanicul mi a resetat martorul check engine am mers cu ea 1 zi dupa care aceasi problema nu se tureaza mai sus de 3 mii, am vazut ca spunea cineva de convertorul turbo sau electrovalva ajutatima va rog sa rezolv problema asta
Salut! Ai nr meu de telefon la avatar.
Suna-ma si iti spun ce ai de facut, pas cu pas.
Best, avx...
-
Salut! Tutorialul urmator iti prezinta pas cu pas ce ai de facut:
Pentru inlocuire, poti folosi un tanzistor MJ 802.
Best, avx...
3 people like this -
Salutare!
Intra in ultimul tab " VEHICLE COMMUNICATION" si vezi daca il poti accesa!
Best, avx.
1 person likes this -
Pentru informare, C30-ul este al sotiei... iar eu cand ma dadeam cu Volvo, tu te incaltai cu fesul!
Nativ si prin educatie, sunt un tip modest, sociabil si popular insa nu "halesc" ciobanasii de teapa ta!
Prin modul in care scrii, te adresezi si te exprimi nu dai dovada decat de lipsa celui mai elementar bun simt.
Pe cale de consecinta, nu intru in discutii sau polemici pe tema data, deoarece pentru mine NU EXISTI!
Fii fericit in lumea ta!
2 people like this -
UPDATE! Si e pe bune...
Temperaturi scazute, 75-80% mers in trafic urban pe distante scurte, alimentat (Rompetrol Efix S)32,8l / 867km => 3,8l consum.
C30 RULZ!
2 people like this -
Salut! Bine ai venit si sa te bucuri de masina cat mai multi km fara incidente!
Pentru inceput, iti recomand o revizie (filtre/ulei), verificare discuri/placute frana, nivelul aditivului pt DPF si evident sa-i schimbi distributia.
Daca doresti modificarea meniului in DIM / ICM si instalare soft/senzori parcare, vorbeste cu Bogdan G (BG MOTORS) sau Vadim Braia (SWEEDTECH).
Ii poti contacta aici, pe forum, sau poti lua legatura personal cu ei in Bucuresti.
Drumuri bune si asfalt uscat!
Best, avx...
-
@ KMD... La drum intins, cu o viteza MEDIE de 100km/h nu sare de 4l. In oras in jur de 5l...
Probabil conteaza foarte mult si stilul de condus (fara accelerari bruste, anticiparea franarii, etc...)
Interesant este ca din vara, am sesizat o reducere considerabila a consumului de cand folosesc EFIX-ul Rompetrolului. Si nu vorbesc strict de C30! Acelasi fenomen l-am sesizat si la V40 si la XC90...
Nu fac reclama, pur si simplu am ascultat sfaturile unor prieteni care s-au dovedit pertinente!
Cele bune!
1 person likes this -
Salut tizule. Nu stiu la ce service-uri ai fost cu masina, insa cand ai timp suna-ma pentru o diagnoza!
Nu te costa nimic...
Ai nr meu la avatar.
-
Salut! Poti folosi cu succes un T-u similar de la alte brand-uri/ modele.
Incearca la magazinele cu piese auto...
-
Daca vrei, poti! In ultima luna, v-am vazut (aproape) pe toti: Bogdan, Claudiu Puiu, Vadim, Adi Pitaru, Dany Di, Maverick, Iulirx, Feraru 3333, Vitalie, Pilgrim... Sa intre pensia urmatoare si continuam!
Va pup si va imbratisez cu drag, avx!
1 person likes this -
-
@ BogdanG C-ul a fost servizat numai la tine si nu stiu ce "magie" ai facut, dar de fiecare data cand alimentez gasesc sub buson panze de paianjen...
Sincer, nu ma deranjeaza foarte tare si iti multumesc inca o data!
-
-
-
-
Salutare!
Pentru inceput este necesara o diagnoza cu tester dedicat (Dice).
Nu este nevoie sa mergi la Primus... Find din Bucuresti, ia legatura cu Vadim (Brava) sau BogdanG, aici pe forum si vei avea un raspuns competitiv. Sunt dedicati marcii si ii recomand cu caldura!
Mesajul care iti apare (Alarm System Service-54), poate fi generat de catre modulul de alarma (probabil un contact oxidat/nu mai are baterii sau si mai rau, acestea au curs si a fost afectat cablajul modulului).
Pentru ultimul mesaj, iti recomand sa ai in vedere si senzorul de oxigen de la evacuare.
Numai bine!
-
Acum 15 ore, krystyan a spus:O intrebare: daca uleiul este cam negru si fac un flush risc sa blochez valvele? Ce recomandati? Am vazut pe youtube ca operatiunea, daca ai vida, poti sa o faci singur. (in Buzau sunt 2 mecanici specializati pe cutii de viteze automate, unul nu a auzit de flush cu vida, iar altul stie ceva dar nu are vida, doar scot si baga ulei)
Salut! Schimbul de ulei (inclusiv flush-ul) nu dauneaza... Important este sa folosesti uleiul potrivit si sa respecti procedura!
Best, avx!
-
Salut!
Fizic, este usor de facut DPF off insa problemele apar cand softul nu este ok.
O diagnoza cu tester dedicat (Dice), iti poate oferi multe informatii despre parametrii in care lucreaza motorul. Daca nu gasesti in zona, recomand cu caldura serviciile colegilor din Bucuresti (Bogdan sau Vadim).
Nu stiu de ce ai optat totusi pt DPF off ... In principiu, DPF-ul este un "cosumabil si nu costa o avere.
Punctual:
1 - Daca sunt probleme la modulul ADM, raspunsul este AFIRMATIV!
2 - Rezervorul ADM are 2 conectori. Ii scoti din rezervor, bagi aditivul (in acest caz, motorina) pe la cel inferior (cu dop) pana curge prin partea superioara (aprox. 2.2 litri...)
3 - In principiu, se poate reseta si cu alte interfete.
Spor!
-
Salut! E "meteahna" V-urilor... Din proprie experienta, am constatat ca arcurile spate cedeaza "psihic" cu masina neincarcata
Schimba-le pe amandoua (recomand KYB sau LESJOFORS) si verifica cu ocazia asta amortizoarele, tirantii si bieletele.
Daca cele de pe fata sunt ok, nu e cazul sa le schimbi.
Spor!
Randament redus motor
in VOLVO XC90 (2015-)
Posted · Report post
Salutare!
In Buzau, slabe sperante... mai ales pe motorizarile VEA!
Acel fasait poate fi intr-adevar de la turbo (furtun, racord, etc).
Mai bine fa o programare la Vadim (SWEDETECH) sau Bogdan (BG MOTORS) si rezolvi problema.
Ii gasesti aici, pe forum, sau pe net...
Cele bune, avx.