SORYN_T

Membru
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

    Never

Posts posted by SORYN_T


  1. zilele astea, 3-4 zile, tot -15 au fost si a stat nepornita.dupa 3 zile am pornit o.indicatoru de bujii a stat maxim 1sec.si a pornit la sfert de cheie.

    Si a mea a pornit, dar cand porneste, turometrul urca incet pana la 8-900 ture, iar motorul parca ar merge inecat, adica se balbaie...  Dupa cca. 1-2 min. isi revine.


  2. Stie cineva detalii, inclusiv pret, despre bujiile si controlul lor de incalzire (releu)?

    Nu stiu daca este normal ca indicatorul de bord al bujiilor sa mi se stinga in max. 2 secunde, iar "la rece" masina pornest  e greu, relativ da indicii ca nu ar fi bune bujiile sau nu ar fi "comandate" normal d.p.d.v. al timpului de incalzire.

    Model S40 2.0D - 2004


  3. ceva detalii masina,pret.acum masina merge bine??cum si-au dat seama ca are mai multi km?

    Masina am luat-o de la o ``cunostinta`` binevoitoare!!!... Am dat la schimb un C4 coupe 1.6 HDI, din 2006 si 200 euro. Mi-a spus doar ca a avut apa in filtrul de motorina si nu am probat-o...

    Acum merge f. bine.

    Km. i-a descoperit testerul care a afisat doar ca s-a modificat ceva la kilometraj...nu ma pricep, dar am vazut eroarea cu ochii mei. Acum i-a sters toate erorile...


  4. Bine ai venit!Si eu detin una bucata din 2004...cati km ai cu ea?asteptam poze cat mai curand!!!

    In legatura cu pompa/injectoarele ...poti detalia un pic:problema exacta/simptome/remediu/costuri?

    Salut.

    Masina arata 102500 km., dar are mai mult ptr, ca am vazut pe tester... dupa ce am luat-o.Nu stiu cati are reali.

    In legatura cu problema care o avea... Cand ajungeam la 2000 de rot. se aprindea becul galben ``I`` si nu mai ``tragea``, iar cand eram pe loc si o turam ajungea la maxim 2900 rot.

    In mers eram nevoit sa schimb vitezele pana in 2000 rot., era un chin..., iar cand ajungeam sa-i dau pe-a 6-a, avaria aparea si mai devreme. Era clar ca nu se alimenta suficient, adica mecanicul mi-a zis ca in pompa nu se mai crea inalta presiune necesara.

    I-am spus ca vanzatorul mi-a zis ca a avut apa in rezervor.

    Dupa asta mi-a demontat pompa, a inlocuit regulatorul  de presiune care era ruginit, a mai schimbat ala care citeste presiunea si a curatat f. bine pompa. Toate astea dupa ce a citit-o cu tester-ul si indica aceasta problema. Pentru siguranta mi-a curatat si injectoarele care spre norocul meu au fost ca si noi.  Cost 3000 lei cu tot cu manopera. A lucrat o zi intreaga. Am uitat...mi-a verificat si rezervorul.


  5. Buna ,

    Felicitari Soryn _T.Vad ca esti din Craiova si spui ca ai gasit niste profesionisti acolo.Spune-mi si mie o adresa ca se pare ca si eu am ceva probleme(cica tot ceva de injectie) si poate nu ma mai duc pana la Timisoara.E mai aproape Sverinul de Craiova si vin destul de  des.Eu am tot un S40,2.0, de 2007//

    Mersi mult, :D :D :D

    Buna aura77. Daca vii des la Cv. trebuie sa-ti faci o programare la service. Momentan nu am telefonul lor, dar o sa-l gasesc.

    Ca locatie, se afla pe E70, pana sa intri in Craiova. Dupa ce treci de prima pasarela de la Termocentrala Isalnita, o sa vezi pe dreapta turnurile (cosurile) acesteia. Service-ul se afla chiar vis-a-vis de turnuri. E cam rau ca nu ai acces direct atunci cand vii de la Sverin, ptr. ca nu poti vira stinga spre curtea service-ului. Se numeste SC Emilio.... nu stiu cum, dar se vede din european. Daca nu-l gasesti imi mai scrii. Pe patronul lor il cheama Barza si-l stie toata Craiova.


  6. Salut!

    Am luat de curand un S40, 2.0D, din 2004, 6 trepte. Sunt chiar incantat de el. Trebuie sa mai invat unele comenzi pe la clima si sa ma obisnuiesc cu puterea motorului (inca nu am iesit in extraurban).

    Ce spuneti, e o achizitie buna?

    Deja am gasit si doua service-uri chiar bune in Craiova. Sper sa am nevoie cat mai rar de ele...