[[Template core/front/global/updateWarning is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
va salut baieti. am si eu o problema cu dpf-ul.am un mini cooper d din 06/2007 1.6D 80kW, motor asemanator cred eucu cel pe de S40, daca nu identice... de ceva vreme aveam aprins martorul dpf asa ca am mers la "specialistii" de aici din germania sa rezolv problema. prima data am schimbat pompa+suportul de aditiv, mi-au spus ca treb sa merg cativa km, se va regenera si eroarea se va stinge...dupa vreo 2000km totul la fel.apoi am schimbat bujiile incandescente, martorul in continuare aprins. a urmat apoi un calculator care preia direct semnal de la bujii, nu stiu cum se traduce (Glühzeitsteuergerät)...tot nu a ajutat. i-am facut si eu o curatare filtrului cu un spray pe are l-am bagat pe gaura filtrului de temperatura, tot nu a ajutat.acum problema e ca pe tester nu mai apare nici un fel de eroare, dar martorul este in continuare aprins masina merge la fel de bine, nu am avut problme cu ea nici inainte nici dupa ce s-a aprins martorul, doar ca ma termina cu zile cati bani am bagat in ea, si...nimic! ( cei de la bmw im cer 100 eur pe ora sa caute eroarea.poate aveti voi ceva idei.multumesc anticipat pt raspunsuri.numai bine!
Probleme Filtru Particule Volvo V50 d
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post
va salut baieti. am si eu o problema cu dpf-ul.am un mini cooper d din 06/2007 1.6D 80kW, motor asemanator cred eucu cel pe de S40, daca nu identice... de ceva vreme aveam aprins martorul dpf asa ca am mers la "specialistii" de aici din germania sa rezolv problema. prima data am schimbat pompa+suportul de aditiv, mi-au spus ca treb sa merg cativa km, se va regenera si eroarea se va stinge...dupa vreo 2000km totul la fel.apoi am schimbat bujiile incandescente, martorul in continuare aprins. a urmat apoi un calculator care preia direct semnal de la bujii, nu stiu cum se traduce (Glühzeitsteuergerät)...tot nu a ajutat. i-am facut si eu o curatare filtrului cu un spray pe are l-am bagat pe gaura filtrului de temperatura, tot nu a ajutat.acum problema e ca pe tester nu mai apare nici un fel de eroare, dar martorul este in continuare aprins masina merge la fel de bine, nu am avut problme cu ea nici inainte nici dupa ce s-a aprins martorul, doar ca ma termina cu zile cati bani am bagat in ea, si...nimic! ( cei de la bmw im cer 100 eur pe ora sa caute eroarea.poate aveti voi ceva idei.multumesc anticipat pt raspunsuri.numai bine!