Nospheratu

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Nospheratu

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 02/13/1972

Contact Methods

  • Website URL http://www.gko.ro

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  1. Reconditionare jenti...??

    Am uitat, hai sa va arat cateva filmari interesante: Bafta!
  2. Reconditionare jenti...??

    Cu multa placere! Legat de buza ciupita, trebuie sa arunc un ochi - daca e putin zgariata incercam sa o egalizam prin sablare, daca e mai adanc, in cazul in care nu afecteaza functionalitatea si estetica se poate pune pe masina fara cauciuc, cu roata pe cric, se baga in viteza si cand se invarte roata se egalizeaza ca la strung cu un smirghel, daca e chiar muscata trebuie incarcata cu material inainte de sablare, undeva la un atelier care sudeaza aluminiu, se slefuieste apoi mai departe restul operatiilor.
  3. Reconditionare jenti...??

    Wow, activitate serioasa pe aici... sa o iau in ordine: - o caroserie medie ar fi intre 2000 si 2500 lei sablare integrala si cand spun integrala este chiar full interior exterior usi aripi capote etc, tot ce este metalic- problema este ca trebuie sa ajunga la mine demontata integral adica cheala - orice plastic sau mecanism se va deteriora sau gripa de la abraziv. Ca si durata din momentul aducerii intre 2 si 3 zile. Atentie mare: cand pleaca de la mine trebuie sa fie cat de cat vreme uscata si sa mearga direct la vopsitor - daca sta mai mult de o saptamana e pacat de munca depusa - incepe sa oxideze, noi lucram cu manusi de bumbac pentru ca si un deget daca pui pe tabla cruda- apare amprenata - sablarea celor 4 jante din poze ar fi 300 de lei, dureaza cam 3,5 ore, timp se gaseste nu e o problema iar ca locatie suntem in Militari Blvd. Preciziei. De preferat sa discutam telefonic inainte de a veni. - noi nu ne ocupam decat partea de sablare. Mai departe depinde de ce doreste fiecare: vopsire normala la cuptor sau vopsire in camp electrostatic. In cazul in care jantele sunt zgariate grav, muscate, cu lipsuri de material fiti siguri ca defectul se va vedea si dupa vopsirea in camp electrostatic. S-ar recomanda incarcarea cu aluminiu prin sudura, slefuire si apoi vopsirea sau o vopsire normala cu pregatire/chituire pentru zonele stricate. Vopsirea in camp electrostatic este mai rezistenta, si dupa parerea mea arata mai bine- problema este ca nu se pot combina culori - de fapt se pot combina dar nu ies atat de bine si ar mai fi un aspect - sunt zeci de 'vopsitori in camp electrostatic' dar stiu doar 2 despre care se poate spune ca fac ceva de calitate. Si bineinteles astia 2 nu sunt ieftini, cam 60 ron pe buc. si sunt foarte ocupati. In orice varianta, si preturile mele sunt mari pe piata dar ca sa evitam treaba cu 'cat e halatu': fiecare primeste ce plateste, eu stiu cum lucreaza altii, cine a ajuns pe la mine a vazut si cum lucram- fiecare lucrare o execut ca si cum as face-o pentru mine.
  4. Reconditionare jenti...??

    Pentru a nu polua forumul, legat de preturi: PM sau Yah messenger si discutam- imi trebuiesc ceva detalii : dimensiuni piese sau subansamble, pentru jante dimensiuni, tabla/aliaj, model aproximativ sau cat sunt de spitzate/dantelate. Bafta tuturor!
  5. Reconditionare jenti...??

    In Bucuresti noi cam asta facem: http://www.gko.ro/GKOblast.pdf BAFTA!