sergiu440

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by sergiu440


  1. am facut singur dar nu am pozat nimic....... m-am uitat intr-unul din manualele de pe site sa vad cam pe unde e sonda lambda, m-am dus la un parc de dezmembrari, mi-am luat alta si am pus-o in locul aleilalte

    de verificat sonda veche am fost la un service si am dat 25 de lei

    am identificat problema si m-am apucat de treaba

    epuratorul de gaze era ala care marea relantiul pentru ca tragea motorul aer fals

    am inteles ca are o valva de sens in el care e bulita la mine

    pur si simplu am anulat epuratorul, am obturat furtunul care trage aer din el, nu se intampla nimic daca e asa

    daca vreti sa mai aflati si altele .........


  2. salut

    m-am gandit sa scriu acest subiect pentru ca vreau sa aud si eu niste pareri despre ce ar putea fi in neregula cu motorul masinii mele

    am un 440 1.6 din 96

    acu vreo 2 luni am schimbat distributia, toate bune si frumoase...... motorul mergea perfect inainte sa fac treaba asta......... imediat dupa, s-a marit relantiul de la 1000 la 1800........ sta constant la 1800, numai dupa ce se incalzeste motorul

    bineinteles m-am dus inapoi la mecanic si i-am zis, am crezut ca o fi pus cureaua aiurea decaland un dinte ceva...... a desfacut si a pus cureaua de fatza cu mine...... la fel facea si dupa aia

    am verificat codurile de eroare........ mi-a dat doua coduri 112 si 121, nu le mai tin bine minte, ........ am inlocuit senzorul de temperatura la motor, la fel

    am inlocuit unitatea de vacum, la fel,

    am curatat clapeta, la fel

    am inlocuit senzorul de aer, la fel

    singura chestie care face ca turatia sa scada este atunci cand deconectez mufa de la senzorul de temperatura al motorului, ala de pe bloc....... insa se aprinde martorul de la sonda lambda.....

    acum intreb si eu......... e sonda lambda sau e calculatorul de vina ....... ca sincer nu stiu ce sa mai schimb si dupa ce am mers o zi cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa, am facut de 50 de lei benzina 60 de km si am ramas ca boul in drum

    astept, daca vreti si stie cineva ce ar fi, sa ma luminati si pe mine


  3. multumesc de raspunsuri............... de faptul ca nu am EGR am inteles.......... in schimb poate cineva sa-mi spuna de la ce ar fi problema cu relantiul ridicat dupa ce se incalzeste motorul?....... ms


  4. salut,  am si eu o mica dilema................ am un 440 din 96, motor 1.6 benzina

    stie cineva daca are sau nu EGR motorul asta?.......... si daca da pe unde ar fi, sau cum arata?

    din cate am citit la un subiect asemanator, de mai de mult, nu prea m-am lamurit, acolo era vb de motoare cu turbo si pe motorina

    cred ca de la egr asi avea o problema cu relantiul care sta undeva la 1800 rpm, numai dupa ce se incalzeste motorul

    daca ma poate lamuri si pe mine careva, va sunt recunoscator.


  5. salut, al meu este model cu gpl din fabrica. nu prea ai ce sa-i faci......... eu am scos de tot instalatia de pe masina, nu prea am incredere in gaz  :P, iti freaca motorul, tre sa schimbi uleiul mai des...... etc............ mergi pe benzina, a mea are 330 de mii in bord si consuma doar 10% in oras  ;) ......... parerea mea e ca pe gaz risti sa ai parte de alte minuni :D


  6. avand in vedere ca ai talon mic la cauciucuri nu ar trebuii sa atinga, mai mult ca sigur ai arcurile slabe. eu am cauciucuri pe spate 205/55/R16 si tot asa imi atingeau, am schimbat arcurile si telescoapele pe spate cu unele sport, bine am taiat buza interioara a aripii, si nu mai atinge nik........... la ce jante ai, ai putea sa cobori putin masina cu vreo 4 cm numai din arcuri, arata si mai misto  ;)