Dan Lavric

Membru
  • Content count

    170
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Dan Lavric


  1. Astazi dimineata nu a pornit deloc...am incercat sa vad daca am presiune in rampa ca am un aerisitor acolo....nu prea era presiune....foarte mica.....si am incercat sa vada daca se aude pompa de benzina..si nu se aude tot timpul cand pun contactul....sa auzit o data.....eu cred ca ea inca merge...dar nu face presiune suficienta in rampa.....? 


  2. Salutare. Vin cu o problema...porneste foarte greu dimineata. Invarte cam 6 secunde pana porneste si cand porneste porneste inecat asa....nu stiu cum sa explic....o face si la rece da si la cald....inainte facea mai rara acum mai des.....deci nu porneste rotund...porneste inecat asa. Precizez ca am schimbat bujii, filtru aer...filtru benzina....acum un an am schimbat si senzorul de presiune. Acum eu ma gandesc ca problema ar fi de la pompa de benzina din rezervor....nu tine presiune suficienta....m.am uitat la toate furtunasele...nu pierd benzina pe niciunde. Eu nu am tur/retur..este numai tur...si e controlat de senzorul de presiune....nu am nici un cod in bord....dupa ce porneste merge impecabil.....eu ma gandesc sa nu pierd presiune cand masina sta....cataotada se intampla si daca stau 5 minute....poate nu se inchide valva in pompa sa nu plece benzina inapoi in rezervor....chair nu stiu. Astept pareri Multumesc 


  3. Salutare. Am o mica problema...simt ca ma lasa electromotorul....carbunii cred ca sunt pe gata....invarte mai greu....problema e...gasesc separat sa cumpar carbuni sau trebuie sa iau alt electromotor? am tot cautat pe ebay..pe websitul de la volvo...nu gasesc carbuni separati..ma poate ajuta cineva care a mai dat de aceasta problema? Multumesc 


  4. La 2.5T a meu nu se simte nimica cand cupleaza sau decupleaza...si precizez ca trebuie sa schimb compresorul ca la relantiu nu baga suficient de rece...daca accelerez putin pe la 1500 de ture vine aer rece ca la polu nord...:))) acum revenind la problema ta...sa nu fie ceva de la magnetul care porneste compresorul..sa fie prea brutal....nu stiu ce sa zic.....nu prea ma pricep la astea..dar ceva il face sa bruscheze...si cred ca de aici vin oscilatiile la relantiu.sper ca am scris corect


  5. Si la mine compresorul de a/c scoate sunete ciudate si cand e in sarcina maxima cel putin pana cand ajunge la temperatura dorita in masina si la mine trepideaza mai tare motorul si simt si eu in scaun..dar nu e tare..doar accentuat...acum problema la mine e ...daca pornesc masina si e cald afara 30 grade la relantiu nu baga suficient de rece....daca accelerez pe la 2000 ture baga rece...la relantiu nu baga suficient...instalatie e umpluta...are tot ce trebuie facuta la service...bagat freon. ulei tot bun nu am pori. Scoate compresorul un sunnet mai ciudat...caraie ca o cioara...:)) nu se aude tare..se aude numai daca ridic capota...si ascupt langa el....se da greu jos compresorul ? Am o banuiala ca e pe duca.....deodata ce are nevoie de 2000 de turatii pt a baga aer rece....O schema ceva cu ce sa da jos....? Multumesc!


  6. problema la mine era cald era foarte cald afara...de exemplu la 30 grade afara in masina erau 45 grade. Atunci mi se aprindea. Dupa ce am curatat.o nu a fost asa de cald si de aia a mers 3 zile.. :smile:)) in europa e mai scumpa spira dar aici...nu e chair asa mult. Incearca sa o cureti. Poate ai noroc....dar nu uita dupa ce desfaci surubul la volan sa infiletezi un surubel mic acolo in spira sa o blochezi in service position.Dupa care scoti volanul si mufele fara probleme! ! nu uita de semne pe volan si pe spira. Sprira pe spate are semne...is doua sageti mici cu fata una la alta o sa le vezi.! O sa te descurci si mie mi.a parut greu la inceput dar cand am dat a doau oara jos sa pun cea noau eram deja profesor.. :smile:)) Succes!


  7. Salutare. As vrea sa imi comand niste frane noi. Discuri si placute. Nu reusesc sa imi dau seama ce dimensiune am la discurile pe fata. Ca cand vreau sa comand imi zice 305 mm sau 286 mm ? Stie cineva care a mai schimbat ? Modelu meu e 2007 s60 2.5T AWD. Stiu ca pe spate is la fel dar fata difera unele modele vin cu 286 iau altele cu 305? Nu am posibilitatea sa le masor acum. Multumesc!


  8. asta e linkul de unde m.am inspirat. ai acolo poze si tot cum sa desfaci. Mare grija sa nu o rotesti cand scoti volanul. sa pui surubul de service. Cauta un surub care intra acolo inainte de a scoate volanul ca sa fii sigur ca nu o rotesti din greseala... la mine nu a mers curatatul..dupa 3 zile cand viram stanga iarasi se aprindea...A trebuit inlocuit.!

  9. Am dat spira jos. Am curatat tot ce se poate curata. A facut la fel dupa 4 zile sa aprins la viraj aproape maxim stanga. Am gasit.o pe amazon cu 250$. Eu zic ca e un pret bun. .. :smile:)) Multumesc tuturor de ajutor! Sper ca asta noa sa tina. Pe ambalajul de la volvo zice made in japan..! Om vedea..>!


  10. Revin cu problema spirei. Dupa cum zic si colegii se aprinde cand se incalzeste afara. Cand temperatura de afara e peste 20 de grade..in masina sunt 30. Se aprinde mai tot timpul..dar numai la viraj stanga...aproape de capat. Acum vreau sa o schimb. Cand pun una noua...exista o pozitie...trebuie sa fie in o anumita pozitie? Sau pozitia si fixatul cu banda izolir se aplica numai cand e vorba de curatat ? Multumesc