Bogdan Bolba

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Bogdan Bolba


  1. @Bogdan Bolba, singura problema de care stiu eu este sita de pe turul de ulei care se infunda, se scoate sita de tot si cu asta basta . Oricum e posibil sa fie cum a scris Adrian mai sus, ulei prost, regenerari multe si neterminate si de aici problema .

    Scoate sita si ai rezolvat problema sau daca nu vor sa-ti scoata sita macar sa o curete.

    La retur singura problema care exista este furtunul care e defapt din 2 furtune iar daca cel interior imbatraneste si pe deasupra mai este si prost montat exista riscul sa se optureze returul si iarasi apar probleme .

    Mi-au zis mecanicii de aici din germania sa schimb furtunul tur...Sita aia de care zici tu se schimba odata cu furtunul sau este undeva separat???

    Am mai auzit inca o varianta...am un prieten care are un ford focus cu acelasi motor 1.6 ca si al meu...si a avut aceleasi probleme cu turbina...dar diferenta este ca el a pus turbine second hand...a gasit el pe forum la ford ca din cauza unei supape vacuum i se ducea turbina...a schimbat acea supapa si nu mai are nici o problema...exista si la volvo asa ceva???ai auzit vreodata de asa ceva???


  2. In acest caz inseamna ca s-a rupt axul iar cauza este lipsa ungerii nu a turbinei, degeaba schimbi turbina ca si nr3 va avea aceiasi soarta, trebuie rezolvata ungerea dupa care inlocuita turbina .

    Intr-adevar este o problema la ungere...Am dus masina la un service aici in Germania sa imi dea turbina jos si mi-au zis ca este o problema unde isi ia turbina ulei si unde iese uleiul din ea...sunt acolo ceva chestii care sunt terminate de tot... nu stiu cum se numesc ca nu ma pricep la mecanica...daca poti sa imi dai tu un raspuns cam ce ar putea fi

  3. @Bogdan Bolba, ti-a cazut turbo pe jos? In baia de ulei ? Te rog frumos sa explici clar ce anume s-a defectat la turbocompresor pt a primi raspunsuri pertinente .

    De la ungere defectuoasa se rupe axul si ating palele de carcasa turbinei si/sau compresorului .

    Mergeam pe autostrada si mi-a cazut pedala de acceleratie, nu a mai tras masina aproape deloc, a ramas la 130 km/h...am incetinit putin dupa care si-a revenit...am mai mers aprox 50 de km si cand sa intru pe strada mea iarasi nu a mai tras masina si a scos un zgomot urat...parca era o rasnita de cafea...am desfacut furtunu sa vad daca are joc axu(mai mult nu ma pricep)...si intr-adevar are joc foarte mare...exact acelasi lucru am patit si cu turboul precedent

  4. Ca fapt divers, liniile de ungere au fost verificate de cineva? Daca au depuneri in ele si volumul de ulei care circula in intervalul de timp x este mai mic, viata turbosuflantei e redusa considerabil. Putin probabil, dar ca sa crape o turbina in 2500 de km, ori apare o eroare de genul asta din partea service-ului (au uitat sa verifice/curete), ori soferul e factorul decisiv. Mai conduce si altcineva masina?

    Masina o conduc eu si prietena mea(foarte putin prin oras)...din cei 2500 de km 1100 au fost pe autostrada romania-germania...iarasi de verificat/curatat nu stiu daca au facut-o...un mecanic ar cam trebui sa stie el treaba asta nu eu

    Probabil ajunge prea putin ulei la turbina.

    luni am programare la un service aici in germania...sper sa ma lamureasca din ce cauza a carpat...turbo e in garantie si trebuie sa mi-l trimita service-ul din Romania

  5. Buna!!!Am un Volvo V50 1.6D din 2005 cu aproximativ 154000 km.Masina am cumparat-o din germania personal de la privat nu de la handleri...Persoana de la care am cumparat-o mi-a zis ca a schimbat turbo pe la 130000 km.Am dus-o acasa in RO personal am facut schimb de ulei,filtre,etc...Am circulat in tara aprox 5000 si mi-a cazut turbo.Am mers la un service din oras am comandat unul nou(Garrett) am facut iar schimb de ulei si filtre ca dupa doar 2500 de km(majoritatea pe autostrada pt ca m-am intors in germania la munca) mi-a cazut din nou turbo.Nu imi explic din ce cauza a cazut dupa asa putini km!!!Daca a mai patit cineva asa ceva va rog sa ma ajutati si pe mine sau sa ma sfatuiti ce ar trebui sa fac sau la ce sa ma uit...Va multumesc anticipat