cyper1978

Membru
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by cyper1978


  1. Pai monteaz-o cum a fost la tine. Banui ca la tine era corect din moment ce ai avut colier de metal. Probabil nu a fost umblat la ea.

    asa am si facut pt ca cel putin la mine colierul ala parea al masinii ,  nu am gasit nicaieri vreo indicatie de montare.va multumesc orcum pt sfaturi!!


  2. va salut!am avut o problema de durata cu gasirea acestei valve dar astazi am rezolvat.singura problema este ca la masina care am cumparato, aceasta piesa era sparta si invelita in izoler band!dupa ce am desfacut banda am observat ca pe aceasta piesa arata pe una din parti o sageata alba care cred ca indica un sens de montare,in schimb astazi cand am ajuns la masina de pe care am luat piesa, aceasta era invers si legata cu soricei....deci pina la urma stie cineva cum este corect sensul de montare a acestei valve?s40 1,8 1997,85kw

    IMG_0418.JPG

    IMG_0660.JPG


  3. Pui contactul pe II sa se aprinda bordul

    Pui comutatorul de faruri pe faza scurta.

    Tragi si TII TRAS de faza lunga.

    Cu cealalta mana pui la loc comutatorul de faruri pe "0".

    Lasi maneta de faza lunga libera.

    Farurile ar trebui sa se stinga.

    Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

    la mine nu merge:(((am schimbat si blocu cu totu...degeaba tot se aprind luminile cand pun contactul:((


  4. problema asta am avuto si eu dar nu era din sonda lambda pe care am schimbato inpreuna cu pompa de benzina si curatirea clapetei de acceleratie.se la mine sa agravat incat nu a mai pornit deloc si atunci cu ajutorul domnului george de aici dp forum caruia tin sa-i multumesc inca o data pe aceasta cale am descoperit ca era senzorul RPM!eu spun doar ce defect am avut eu cu simtomele tale ...restu..cred ca tine de un tester cum de alfel am rezolvato sie eu.nu prea este indicat sa o iei pe bajbaite cum am facut eu ca pierzi mult timp si stresul este maxim(norocul meu ca am o masina identica si am putut face acest experiment cu piesele gratis:))0


  5. eu nu pot sari cu un s40 din 97 motor 1,8 115cp de 100km cu 20litri gpl an bucuresti!afara e mai lejer ceva gen 10-15%.toata lumea zice sa ma duc la un service gpl...am fost dar ei baga pcu si zic ca nu am nici o eroare si instalatia merge in parametri normali dati de calculatoru masini :)))am schimbat distributie,curele,buji(ngk),curatata clapeta acceleratie,filtre,ulei.,sonda lambda.......am bagat tester nici o eroare.degeaba....sugesti ceva?


  6. am rezolvat man mare lucru nu am reusit sa vad aseara dar am ramas fara net.nu puteai sa vezi nimic pt ca pistonul care actioneaza parghia rulmentului este hidraulic dar cand au dat cutia jos surpriza rulmentul este mecanic ....se sparsese in jumate si a spart si placa de presiune:))cost total kitu+4litri ulei cutie+manopera=1000lei.o mica problema ar fi ca parca...ori mi se pare mie...nu mai fuge ca inainte,poate doar mi se pare pina ma obijnuiesc eu cu noul ambreiaj.si ar mai fi o problema se vede an poze acea cutiuta infasurata cu banda izoler care rasufla rau cateva minute dupa ce pornesc motorul rece.baietii de la service nu au stiut cum se numeste,poate ma ajutati voi sa ai gasesc denumirea pt a o putea inlocui....multumesc pt sfaturi!

    post-7291-0-25382200-1429114950_thumb.jp

    post-7291-0-54734000-1429114956_thumb.jp

    post-7291-0-44762500-1429114962_thumb.jp


  7. ionut eu am inteles care este politica lor sa-ti mai ia ceva in plus pt o eventuala constatare....acesta este motivul pt care vreau sa-mi achizitionez singur kitu.....spre exemplu unu din servisuri mi-a cerut pe un kit de la valeo 850 lei,in idea in care acelasi kit eu l-am gasit la 534lei....multumesc pt sfat acum cobor sa ma bag sub dansa!


  8. va salut pe toti1am si eu o problema si poate gasesc un sfat de la cineva care a trecut prin asa ceva.am ramas fara ambreiaj si vreau sa schimb kitul de ambreiaj la un s40 din 97,motor de 1,8 benzina,85kw.am fost azi la 3 servisuri si nu stiu ce sa comande pt ca dupa introducerea datelor din talon pe programele de piese le da doua modele de ambreiaj,cu rulment hidraulic-950lei-1500lei si cu rulment mecanic-400lei-900lei.nimeni nu stie care ar fi potrivit decat dupa ce ,,dau jos cutia".

    daca cineva a facut schimbul sa-mi spuna va rog care ar fi potrivit pt a putea sa-l cumpar eu!

    1 person likes this

  9. nici eu nu ajung...midnhit am descoperit problema la gpl......marca instalatiei este vialle ,nu este decat un singur importator la noi la timisoara.devina este pompa de gaz care costa doar 450 euro:)) instalatia baga gazu lichid nu are plaman filtre sau ce mai cautam noi cu lanterna:))....poate ne vedem si discutam mai multe saptamina viitoare.bafta all!!


  10. deoarece nu am gasit inca si caut de 3 luni un service sa-mi repare gpl din fabrica va intreb cum pot face si eu mai mult de 50km cu 12 litri de benzina?nu am reusit an nici un mod de condus.....astept un sfat ca sincer ma terminat financiar...s40,1996.1,8,115cp


  11. deci nu mai vrea gpl deloc sa mearga .cand se cupleaza moare motoru....asta dupa ce m=am chinuit vreo 4 luni cu dat in nas la accererare. nimeni nu ma poate indruma undeva unde cineva poate sa-mi spuna cauza?volvo s40,1997 ,1.8,gpl segvential din fabrica.precizez ca am fost la cateva ateliere din bucuresti,,specializate pe gpl"si raspunsul a fost negativ de fiecare data.nimeni nu se baga,nimeni nu a vazut o instalatie ca asta,nimeni nu are mufe pt o diagnoza,nimeni nu stie de la ce poate fi....poate cunoasteti voi pe cineva capabil de un raspuns ferm in legutura cu aceasta problema...va multumesc si astept cu nerabdare sfaturile voastre!