wh1sp3r

Membru
  • Content count

    120
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by wh1sp3r


  1. De ce second?

    E o simpla cupla la 90 de grade. Masurat frumos pe toate partile si luat unu' aftermarket din silicon, daca "Volvo" e scump. ;D

    Am pus unu la 90 grade dar nu vine bine ...

    Nu e preţ exagerat, e preţ Volvo. :slap:

    Ia-l de la dezmăţări. ;D

    E cam exagerat pretul chiar si pt volvo cam 560 lei pe comanda speciala in 7-9 zile ....

    Am luat unu de la dezmembrari dar nu vine perfect acolo ...


  2. Salutare tuturor. De ceva timp mi sa fisurat un furtun si nu il gasesc decat pe original la un pret exagerat. Va atasez o poza cu ce am nevoie si daca are cineva va rog lasati un reply. Este vorba de reperul 6 din poza.

    v40 1.9 1999 70kw

    image.jpg

    Multumesc


  3. era http://partsale.eu/ dar de cateva zile nu mai merge. il foloseam la magazin pentru identificarea reperelor si era foarte util si usor de folosit. De partlink24 stiu dar e cam scump sa dai 300 e pe an... pana una alta ma folosesc de tecdoc

    daca stie cineva din intamplare sa anunte ca fac o ciste.

    Va multumesc tuturor pentru informatii.


  4. Am fost sa imi arate filmarea. Doamna de la ghiseu sa dus in spate iar dupa 10 mine a revenit si mi-a spus ca in intervalul care i l-am nu a intrat in statiea peco nicio masina cu specificatiile date de mine .... greseala mea e ca am aruncat bonul ...


  5. Motorina posibil sa fie proasta, am pus de acolo si nu tragea masina, dar acum imi scoate mult fum albastru.

    EGR nu l-am curatat nici odata.

    Am mai vorbit cu mecanici toti spun ca posibil sa fi pus benzina in loc de motorina, sau ceva aer in plus ...

    Dupa ce scap de la servici ma duc la o diagnoza.

    Altii ar spune ca e turbina sau segmentii ... dar asa peste noapte nu cred ca poate pica ...


  6. Salutare tuturor.

    Am o problema cu al meu v40 1.9 70kw 1999

    Am alimentat aseara de la un peco iar azi dimineata la prima pornire a luat-o mai greu putin decat de obicei. Am zis ca poate o fi fost putin frig si de asta.

    In timpul mersului masina se plafoneaza si scoate mult fum albastru. Nici nu trage cum trebuie la turatii mici, dar dupa 2000 turatii merge in parametri.

    Cand am ajuns in peco mi-a alimentat omu de acolo si nu stiu ce mi-a pus in rezervor, doar ma intrebat ce motorina sa ii puna.

    Dupa alimentare masina se comporta normal. Am mai mers pret de 10 km si am oprit in parcare. De azi dimineata a inceput sa faca asa.

    Pareri ?


  7. Buna seara am si eu o problema cu v40-ul. Se aude un hrascait la cutia de viteze. Dispare numai cand tin ambreiajul calcat.

    Masina este un v40 1999 70 kw, daca a mai patit cineva asa ceva va rog sa-mi spuneti ce este ca mecanicii mi-au zis toti lucruri diferite, cum ar fi volanta, altu rulmentu de presiune, altu cutia intreaga ...


  8. Buna seara. Dupa ce am citit acest topic am realizat ca si a mea are cam acelasi simtome. Sa va explic mai pe larg.

    Prima problema, uneori masina ma lasa fara putere de tot, nu se tureaza de nici o culoare, trebuie sa opresc motorul si sa il repornesc.

    A 2a problema consta in faptul ca atunci cand e rece motorul trage foarte bine, dar dupa ce se incalzeste nu mai are aceiasi putere. in treptele inferioare dezvolta puterea normala cred eu, dar de la a 4 in sus nu mai trage deloc. Cand sunt singur in masina si urc o panta decenta stau cu pedala la fund si nu se accelereaza.

    A 3a problema, am scos firul de la debitmetru si pare sa aiba mai multa putere decat cu el mufat.

    A 4a problema, tija care iese din turbina este blocat tind sa cred deoarece nu o pot misca.

    a 5a problema, daca o las mult la relantiu se aude un zgomot de frecat de la ambreiaj, il calc si il iau si dispare sunetul dar revine dupa un timp.

    A 6a problema, cum scot becurile din plafon de pe spate, alea situate deasupra manerelor, as vrea sa le schimb cu o lumina alba

    O ultima intrebare, pivotii de pe brate imi trancane in ultimul hal, daca fac comanda din magazin pentru brate, acestea vin cu tot cu pivoti? Ca nu as mai cauta om sa preseze pivotii.

    Multumesc anticipat.


  9. Nu jignesti pe nimeni stai linistit. Fiecare isi procura piesele si accesoriile de unde poate si is permite. Eu administrez un parc de dezmembrari auto si am luat ceva bun. Daca se intampla ceva cu ea, acum am rezerva cureaua noua pe care nu am mai pus-o. Mecanicul care punea cureaua eram eu :smile:) posibil sa o fi intins prea tare. Cu una noua achizitionata intinzatorul trebuie intins pana la maxim, cu asta, cursa lui e doar pana la jumate ... ca dimensiune cred ca e greaseala producatorilor pentru ca eu mereu ma duceam cu certificatul masinii ...

    Dar totusi ABS-ului nu stiu ce sa ii fac ...


  10. Daca iti cumperi cea mai ieftina curea,normal ca se rupe.Daca iei ceva de firma nu cred ca vei mai avea probleme,daca buba nu e in alta parte.

    Sa nu fie coroana ABS de vina si de acolo sa il actioneze.

    Pana acum cumparam de la unix auto undeva la 80-100 lei bucata - nu cred ca e de cea mai proasta calitate. Am pus una de pe o masina adusa din afara si problema se pare ca sa rezolvat.

    Salutare..vezi ca nu cumva senzorul ABS de la roata respectiva sa nu fie cumva usor distantat, miscat de la locul lui, chiar daca e mai sus cu 1mm iti da eroare sau intra in functiune sistemul.Incearca si aceasta varianta.

    Am sa ma uit la el sa vad care e treaba. Poate sa se duca mai jos decat trebuie?


  11. ABS intra, adica imi ridica pedala de frana si se aude sunetul ala specific ... o intra el si la viteze mici, dar odata ce nu se blocheaza macar o roata el nu ar avea de ce sa isi faca treaba.

    Cureaua se rupea din cauza calitatii probabil, la noi in comert nu se vand piese ca cele din afara... asta am rezolvat-o

    1 person likes this

  12. Buna ziua tuturor.

    Am si eu o problema care persista de ceva vreme. Acum doua ierni am pus lanturi pe anvelope pentru a putea urca o panta. Din nefericire un lant sa rupt si mi-a lovit furtunul care duce lichid la etrier. Intr-un final am ajuns acasa l-am schimbat, dar firul de la senzorul ABS imi freca de roata si sa rupt. L-am schimbat si pe el, cu unu provenit din dezmembrari (acelasi cod) dar de atunci la viteze mici cand pun frana intra ABS-ul. Sau cand franez si aproape sa oprit masina in ultimii 2 metrii iar intra ABS-ul. La tester nu da nici o eroare. Stie cineva care ar fi problema ?

    Mai am o problema, cam la 5000 km rulati mi se rupe cureaua de la transmisie (se rupe pe lungimea ei)

    Masina este Volvo V40 1.9D, 70 KW din 1999

    1 person likes this