cioko80

Membru
  • Content count

    40
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by cioko80


  1. multumesc de raspuns!!

    ieri am fost la Debrecen pentru revizia anuala, service autorizat Volvo, si le am explicat si despre bataia respectiva, in urma verificarii mi au spus ca trebuie schimbata ....metal turbo hose + rubber turbo hose (tubul intercooler cu colierele aferente)...oare de la tubul respectiv poate sa se auda clinc cloncul respectiv???


  2. Pe scurt problema la volvo xc60:

    Pocneste (clinc clonc) la viraje scurte (in general la viteze mici..de ex. cand vreau sa parchez), mi se pare ca sunteul vine de undeva din partea fata stanga, interesant ii ca se aude doar dupa ce fac cu masina un drum mai lung, peste 20 km.

    Am fost cu ea la service de 2 ori si de fiecare data nu au gasit nimik.

    Ce ar putea sa fie?

    1kkt ...ie strikata ( vrei respect ? ofera'l si tu )


  3. La 02.02.2017 at 7:37 AM, Bogdan G a spus:

    Vad un pic deformat pistonul care împinge tachetul casetei (piesa verde) . Ala se deformează când schimba un deștept biletele de direcție și le strânge prea tare .

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    Da, aia a fost problema, deformarea piesei verzi. Pot sa zic ca mașina merge super după ce au fost schimbate toate aceste piese și garnituri. 

     

    Acum 21 ore, Brava a spus:

    Bieletele se desfac/strang tinand contra, multi cred ca repara VW si le desfac/strang tragand pur si simplu de ele.

    In ultimul an am refacut cel putin 8 casete din cauza asta, intr un service trebuie sa existe un inginer(teoretic) care sa l indrume pe mecanic si sa-l inevete ce sa faca la fiecare masina, asta dupa ce a studiat el problema, unde se intampla asta? aproape nicaieri. 

     

    Ai dreptate,  dar sunt si excepții, va recomand cu încredere ...http://casetadirectie.com/  ing. Gego Bela 0744568794

    1 person likes this

  4. Acum 23 ore, Bogdan G a spus:

    Vad un pic deformat pistonul care împinge tachetul casetei (piesa verde) . Ala se deformează când schimba un deștept biletele de direcție și le strânge prea tare .

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    Da, aia a fost problema, deformarea piesei verzi. Pot sa zic ca mașina merge super după ce au fost schimbate toate aceste piese și garnituri. 


  5. credeți ca acesta problema sa ai legătura si cu bateria, deoarece dacă stau bine sa ma gândesc a apărut prima data după ce am schimbat bateria, asta a fost anul trecut în primăvara. Motivul - s-a rupt curea de la alternator și m-am dus asa vreo 35 km pana am ajuns la service, a murit tot atunci, inclusiv servodirectia. Atunci am schimbat curea și bateria (asta a fost în februarie 2016, primele probleme la servo au apărut în martie, foarte greu am găsit o baterie care sa intre in locul celei originale).


  6. De când a venit frigul asta de -10 grade și mai mult a început iară sa meargă greu servo. m am interesat la primus cat costa sa schimb caseta de directie - 7000 lei - .Oare sa merita sa i fac o receonditioanre, a mai facut cineva asa ceva?


  7. In dimineata asta mi a aparut mesajul Bulb failure Dipped Beam si mi am dat seama imediat de ce, s-a ars becul far stânga faza scurta, ce bec îmi recomandați?

    Trebuie oare sa le schimb pe amândouă de pe faza scurta?

    Soclu la Volvo XC 60 ii PK32d-2?


  8. dacă tot ai avut timp sa tastezi o propoziție oare nu era mai simplu sa te referi strict la becuri.....nu vreau sa supăr pe nimeni, dar vad tot mai mult în ultimul timp acest tip de răspuns...nu cred ca am dat la nimeni în cap dacă am întrebat pe acest topic și de becuri.